/Lol/
Apsidairau aplink gal rasiu ką aštraus, kad galėčiau persipjauti venas po šio įvykio išvis nėra noro gyventi. Man viską skauda. Po to karto Zayn daugiau nemačiau buvo tik užėjęs valgyt atnešti kažkoks blondinas lygtais vardu Niall, buvo gan malonus. Visgi nieko aštraus neradau, nes čia buvo visai nejaukus sutrūnijęs kambarys kuriame buvo tik lova. Kuri man primena ne pačius maloniausius prisiminimu. Aš einu iš proto ir nežinau ką man daryt aš bijau jo ir bijau jo nepamatyti. Aš nesveika?
Kažkas atidarė duris ir aš sunerimau nejau ten jis? Bet ne tai Niall..
- Atnešiau valgyt tikiuosi patiks nesu virėjas..- kiek šaltokai pasakė, bet ko reik tikėtis?
- Prašau paleisk mane. Maldauju. Padarysiu bent ką. Man jau vis vien nerūpi tik noriu atsisveikint su mama. Prieš pabaiga.
- Kaip suprast pabaiga?
- Aš nebenoriu gyventi, bet nebūsiu tokia žiauri, kad net su mama neatsisveikinsiu žinau, kad ji mane myli.. tad noriu atsisveikinti...
- Šito nebus jis tavęs nesiruošia dar paleisti..- tai pasakęs išėjo užtrenkdamas duris. Atnešė dribsnių su pienu rimtai? Tiesiog pastačiau į kampą. Gal tiesiog mirsiu iš bado? Taip bus geriau..
/Niall/
Negaliu patikėti, kad jis ir vėl imasi savo šitų reikalų, kad pagrobia merginą ir ja prievartauja. Žinau tai ne pirmas kartas ir žinau, kad nepaskutinis, bet jis dar nebuvo davędes iki noro nusižudyti. Ką jis jai padarė? Man ji pasirodė šauni ir net įdomi kaip asmenybė nors ir mažai su ja bendravau.
- Žmogau ką tu rimtai padarei tai merginai?
- Ta prasme? Pasilinksminau ir tiek.. - piktai atsakė, bet ir pašaipiai.
- Žmogau ta mergina nori nusižudyti..
- Iš ko tai sprendi? Jai tai patiko patikėk. - pakėlė balsą.
- Rimtai taip manai ji prašė ją paleisti, kad galėtu atsisveikint su mama, o tada ate visam laikui. - ir aš pakėliau balsą.
- To nebus, nes ji mano.
- Sakai ir kada ji tau atsibos po savaitės dviejų? Tu ją davesi iki to. - jau ramiau pasakiau ir tiesiog išėjau. Žinau kaip aš draugauju su juo? Na mes geriausi draugai nuo neatmenamų laikų na ir tai man šitą reiškia.
/Zayn/
Negaliu patikėti, kad Niall pirmą kart užstoja merginą kuria aš pagrobiu.. Tai keista.. Bet tegu tik pabando ją palieti užmušiu jį, nes ji mano ir niekieno kito.Kuo ji mane pritraukė? Visad parsivezdavau merginą dėl geros figūros ar panašiai, bet ji net nežinau. Gal man pas ją nueiti? Taip ir padarysiu. Aš jos nemačiau po tos nakties tai reiškia jau 5 dienas ir tai knisa. Noriu pamatyti jos rudas akis.
Priėjau prie durų ir sustingau gal neiti? Velniop kas man darosi juk tai tik mergina ji skirta pasitenkinti ir nedaugiau, o jų jausmai man nerūpi, nes aš esu Zayn Malik ir jos priklauso man.
Įėjau į vidų iškart pamačiau išgąstį jos akyse ji pasitraukė kiek galėdama į kampą, bet ji neverkė kaip darydavo kitos ji tiesiog stebėjo mane mano judesius, o aš jos prastovėjus kelias mintutes ji nutraukė tyla.
- Paleisk mane prašau aš niekam nieko nesakysiu pamatysi.
- Ne - nežinojau ką jai sakyti, net nežinau ko išvis čia atėjau, o jai jau atėjau tai reiškia turiu ją paimti norės to ar ne.
- Tu esi šūdžius šlykštynė. Tu nesi žmogus. Nekenčiu tavęs visa siela. - jai tai pasakius nesusivaldžiau ir trenkiau. Ir vėl.. tai nebuvo naujiena taip aš jas mušdavau tai man teikia malonumą, bet kai trenkiu jai manyje kyla keistas jausmas kas tai?
- K-kada m-mane p-paleisi? - ji sumikčiojo, bet neverkė.
- Niekada, nes dabar tu mano. - apsisukau ir išėjau kodėl tiesiog išėjau turėjau ją išdulkinti taip, kad ji to nepamirštu už jos žodžius.
Nuėjau pas Niall į kambarį. Norėjau dinkt iš čia ir prisigerti.
- Niall žmogau davai varom į klubą?
- Hmm varom aš noriu prisigerti..- girdėjau jo balse menką pyktį kuris žinau, kad išgaruos vos prisigers ir nukabins kokia merginą.
Klube
- Sveikas Harry kaip reikalai?
- Gerai amm aš einu manęs laukia Monika pala ne Noraaa,o gal.. - aiškiai buvo girtas,o kai jis toks mane ima juokas, nes čia Harry Styles.
Gėriau vieną taurę po kitos ir jau tikrai buvau gerai apsinęšes kaip ir Niall. Ir išgirdau jo žodžius.
- Tai tu jos nepaleisi tiesaaa?- užtęsė sakinį.
- Ne. Žinai, o man kilo puiki mintis davai varom į tavo namą miške aplink sakiai nieks negyvena per 30km jai nebus kur bėgti tai puiku ane?
- Tu šneki didelį šūdą turėtum ją paleisti.
- Ne, nes ji mano.
Rytas
Atsikeliu kažkieno namuose su kažkokia mergina oh kokie papai... O užpakaliukas.. Tačiau man metas apsirengia rūbus kurie buvo išmėtyti po visą butą ir išvariau. Šen vyksim į namą kuriame artimiausia laiką gyvensiu su Niall ir Lol. Vos ten atsikrausčius ją paimsiu.
Grįžau namo Niall dar miegojo keista be merginos.. Na jo pasirinkimas..
/Lol/
Nežinau kiek aš čia dienų. Ir nebenoriu galvoti tiesiog guliu ir nevalgau,sugędusio maisto kvapas buvo nekoks. Girdžiu kažkas atidarė duris aš net nesiruošiau pakelt galvos kas ten man jau buvo nusispjauti kas su mani bus ir ką man darys.
Pajaučiau bučinį ant savo lūpų pramerkiau akis pamačiau Zayn. Kuris pasilenkias bučiavo mane aš į jo bučinį neregavau tieiog gulėjau ir vėl užsimerkiau, nes tikrai jaučiausi blogai nežinau kiek dienų nevalgiau.
- Kodėl nevalgai? Man reik, kad sexo metu tu būtum energinga. - jis rimtai tik dėl to jaudinasi? Jam nusispjauti kad galiu mirti nuo to?
- Pasiilgau Elos ir mamos prašau paleisk mane. Gavai ko norėjai. - vos pasakiau su pauzėmis, nes buvo sunku kalbėti mano gerklėjo buvo kažkoks gumbas.
- Tai man gal ir Ela pagrobti? Lovoje vidutinė, bet nieko prieš kompanijos. - pasakė patenkintas. Jam tai teikė malonumą kitų žmonių skausmas.
- N-n-ne - išvis negalėjau kalbėti, bet pajaučiau kaip mano skruostu nuteka karšta ašara.
- Eime mes važiuojama kitą vietą. Ten tu gyvensi laisviau, bet ne per laisvai. Aplink 30 km spinduliu nieks negyvena tad bėgt galėsi net nebandyti tai bus beprasmiška, o miške pilna spąstų. Tu būsi mano ir tenkinsi mane kada kur ir kaip norėsiu. Stokis.
Aš negaliu atsistoti neturiu jėgų net negaliu to pasakyti. Bet privalau pasakyti, nes bijau kad dar trenks.
- N-n-neg-g-gal-liu - vos išlemenau. Ir pajaučiau kaip jo raumeningos rankos mane pakelia nuo lovos ir neša kažkur man nerūpėjo kur aš gulėjau jo šiltame glėbyje ir tai buvo gera kol kas. Kol manęs nesviedė ant sedynės ir predėjom važiuoti. Kas bus tame name? Ir nejau tai nesibaigs niekada? Kodėl aš?
Gan ilgoka dalis.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...