/Lol/
Pramerkiau akis ir pajaučiau nežmonišką skausmą galvoje. Ir tada prisiminiau, kad mane pagrobė iš pagrobėjų. Argi tai neironiška?
Apsidairiau buvau kažkokiame kambaryje jis buvo gan jaukus stovėjo dvigulė lova didelis langas man iš kairės, spinta na normalus kambarys kaip ir turėtu būti. Bet kur aš ir svarbiausia ko jiems iš manęs reikia?
Kol aš dairiausi kažkas įėjo pro duris.
- Labas rytas Lola. Ar vadinti tave Lol?
Aš nieko nesakiau tiesiog žiūrėjau į tą žmogų. Jis buvo gan gražus ir jaunas sakyčiau kokių dvidešimties metų.
- Na bent kokiu atveju aš vardu Tyler. Aš Zayn draugas.- jis kalbėjo rimtai.
- Ko tau iš manęs reikia?- nedrąsiai paklausiau.
- Tiesą sakant aš noriu atkeršyti Zayn. Jau 2 metus už tai ką jis padarė..
- O ką jis padarė?- jau jaučiausi drąsesnė, bet ar ilgam?
- Na matai mes su juo buvom geri draugai ilgą laiką. Tačiau aš įsimylėjau.. Žinau negalvojau, kad kada nors ką nors pamilsiu, bet aš pamilau .. Dėl jos būčiau gyvybę paaukojas. Aš dėl jos norėjau trauktis iš šio nešvaraus verslo, bet Zayn neleido.. Galu gale per jį mirė mano gyvenimo meilė.. todėl dabar aš jam atkeršysiu.
- Bet jai tu nori keršto tai aš tau niekuo nepadėsiu aš jam nerūpiu aš tik eilinė mergina kuria jis pagrobė ir prievartauja..- tai pasakius, net ašara ištryško.
- Tu jam rupi patikėk manimi. Mano šaltiniais Zayn pramiegojo su tavimi visą naktį ane?
- Na taip, bet kuom tai susyja?
- O gi tuom Lola, kad jis gyvenime nėra su niekuo miegojęs visą naktį.
- Bet juk tai tik elementarus dalykas miegas.
- Tik ne jam.- jis nusijuokė.
- Matai Zayn prisižadėjo niekada nepamilti ir to laikosi, bet tuomet pasirodei tu.
- Ne aš jam nerūpiu, nes jis manimi tik naudojasi ir laiko per prievartą už tai ką jis padarė aš jam neatleisiu niekada. - tai ištarusi susimasčiau kas jai aš jam tikrai rūpiu? Bet ne taip negali būti, nes kaip jau sakiau aš jo nekenčiu, o jis aiškiai parodo, kad aš jam tik eilinė.
/Zayn/
Vis dar negaliu patikėti, kad ji rimtai pagrobta ir aš su Niall ruošiuosi ją gelbėti.
- Zayn, o kas jai ji jau negyva? Kas jai ją per tave jau nužudė? Aš tau neatleisiu jeigu jai kažkas atsitiks.
- Ji tikrai gyva aš jį pažįstu puikiai ir žinau, kad jis taip paprastai jos nenužudys. Tai ne jo stilius.
- Tikiuosi.
- Bet kokiu atveju kodėl ji tau taip rūpi? - matau kaip jis susiraukia ir mąsto.
- Nežinau, bet jis man tiesiog rūpi. Aišku?
- Ji mano.- griežtai pasakiau.
- Taip iki tol kol ji tau pabos. O tai bus greitai...
Aš įsiutau norėjau jam trenkti. Bet susivaldžiau kodėl aš ją noriu ginti ir noriu, kad ji būtu tik mano?
Galu gale mes privažiavome vietą kurioje palikome mašinas, kad mūsų nepastebėtu. Aš Niall ir vyrai ėjome link galinių durų buvome pasiruošia kautis, bet nebuvo nė vieno sargybinio kuris turėtu saugoti namą. Į namą įėjome be kliūčių ir tai buvo keista. Ką jis rezga? Tik staiga išgirdome virtuvėje garsus visi tyliai nuėjome ten ir pamačiau ją savu rudaplaukę. Bet ji buvo viena visiškai viena.
- Kur jie? - aš jos paklausiau.
- Jie mane paliko čia. Sakė jai tu ateisi viskas bus taip kaip jis manė na, o jai ne.. tai tiesiog aš būsiu laisva.- velnias dabar jis galvos, kad ji man rūpi. O tai nėra gerai, nes kol kas viskas eina pagal jo planą.
Į virtuvę įėjo Niall ji iškart bėgo prie jo ir jį apsikabino. Ir tai mane supykdė ir aš priėjau prie jų ir vožtelėjau Niall į snukį.
- Juk sakiau, kad ji mano. Tik mano ir niekieno kito. - pagrėbiau ją už rankos ir nusivedžiau į mašiną užvedžiau mašiną ir pradėjom važiuoti kelias gan ilgas. Važiavome kurį laiką tyloje kol ji pratarė.
- Kuo ji buvo vardu?
- Kas tokia?
- Tyler mergina.-ji tyliai pasakė, bet aš vis vien išgirdau.
- Jos.. jos vardas buvo Maia Mitchell.
- Kaip tu ją nužudei?
- Tai ne tavo reikalas.
- Prašau aš turiu teisia žinoti, nes per tave mane pagrobė ir manau, kad čia ne bus paskutinis kartas..
- Tu išvis turėtu manęs bijoti ir su manimi nekalbėti. Bet tu kalbi su manimi lyg su draugu..
- Prašau tiesiog pasakyk.
Nežinau kodėl, bet aš ja pasitikiu ir žinau, kad ji manęs neišduos. Aš pamišęs taip?
- Na tu turbūt žinai, kad ji buvo Tyler mergina jis ją tikrai mylėjo.. dėl jos jis buvo, net pasiryžęs mesti verslą. Bet ji jo nemylėjo. Ji mylėjo mane na, o aš pamilau ją. Mes norėjome pabėgti į kitą šalį ji norėjo palikti jį ir pabėgti su manimi. Ir kai jau buvome oro uoste pasirengia išskristi Tyler mus rado jis šovė į mane, bet ji.. ji išgelbėjo man gyvybę ji palindo po kulka ir jis pataikė jai tiesiai į širdį Maia iškart mirė. Nuo to laiko jis kaltina mane. Ir nori atkeršyti tik kad aš nepamilau daugiau ir nepamilsiu.- nežinau kokio velnio aš jai šitai papasakojau. Tai mano asmeninis dalykas kurį dabar žinos ir ji.
- Apgailestauju žinau ką reiškia mylimo netektis.. Nemaniau, kad ir tau buvo sunku..
Aš nieko nelaukes pakeičiau temą. Į tai ko ji nenorėjo.
- Kad tau tai papasakojau tarp mūsų nieko nekeičia tu esi mano ir aš tavęs nesiruošiu paleisti. Mes gryžtame į namą.
Daugiau mes nesikalbėjome ji tik žiūrėjo pro langą ir nežinau ką ji ten matė ką ji mastė man buvo įdomu, bet jos paklausti negalėjau.
Grįžome į namą. Ji jau miegojo. Nes jau 3 nakties. Išlipau atidariau dureles jos pusėje ir pakėliau ją ant rankų ji neatsibudo, bet savo rankomis apsikabino mano kaklą ir man tai velniškai patiko. Nunešiau ją į lovą ir paguldžiau žiūrėjau į ją kelias minute ir žinojau, kad neturiu to daryti, bet padariau atsiguliau šalia jos apsikabindamas ir užmigau.
Nuotraukoje Maia.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...