62 Dalis

1.9K 143 17
                                    

- Labas.

- Labas.

- Tai kaip sekasi Nadia?

- Puikiai, o tau Zayn?

- Būna ir geriau. Tai pas tėtušį pabėgai? - jis kalbėjo gan žiauriai ir tai tik dar kartą įrodo, kad jis mane užmiršo.

- Jis mane supranta. Aš tokia kaip jis.

- Obuolys nuo obels toli nerieda. - nusišypsojo. Ahh pasiilgau jo šypsenos.

- Tu teisus. Tai man jau metas. - norėjau jį praeiti, bet jis sučiupo mane už rankos. Pasilenkė prie mano ausies ir sušnabždėjo.

- Tu niekur neisi Lola. Kai tave radau, dabar nebepaleisiu.

- Tai tik.. Jai nepaleisi pradėsiu rėkti. - pasipiktinusi pasakiau.

- Aš myliu tave Lola ir nuo mano jausmų tu niekur nepabėgsi. - rodos šią akimirka mano širdis sustojo.

Lola tai netiesa, tai tik eilinis Malik melas.

- Aš ir nebėgu Zayn. O dabar paleisk mane. - jis pažiūrėjo į mano ranką su žiedu.

- O tu žiūriu nesnaudi. Susiradai meilužį už kurio dabar ruošiesi ištekėti! Tai žema, net tau Lola.

- O tai čia ta garsioji Lola Mayd. - priėjo kažkokia blondinė.

- Atsiprašau, mes pažįstamos?

- Aš Eva Payne. - mergina išsišiepė ir tai nieko gero nežada. Jaučiu šis vakaras bus sumautai keistas.

- Taip, tai mano mergina. - pasakė Zayn, o tai sudaužė man širdį.

Juk sakiau, kad jis mane tiesiog pamiršo. Susirado geresnę. Ir dar drįsta man pust miglą į akis, kad myli. Pasilikdama su Džeriu padariau geriausia pasirinkimą. Be to dabar susituoksiu su Alex ir viskas bus baigta su tuo šikniumi Malik, kuris sugadino man gyvenimą.

/Zayn/

Nežinau kodėl jai pasakiau, kad Eva mano mergina. Už mane kalbėjo pavydas. Pavydas, kad ji su kitu, pavydas, kad ji ne mano.

- Malonu Eva. O dabar man metas. Sudie Zayn. - ji tiesiog nuėjo. Nesitikėjau tokio pirmo susitikimo po tiek laiko. Tai tikra katastrofa. Aš tikra katastrofa.

/Eva/

O ta Lola, tokia šalta, tarsi ledinė ir tai mane pakerėjo, nes ji tokia graži. Man bus daug sunkiau išrauti ją iš Zy širdies, bet jai aš jo noriu, turiu atsikratyti ja.

/Nadia/

Tiesiog nuėjau. Tai nieko nekeičia, kad sutikau jį. Turiu atlikti užduotį.

Pradėjau dairytis Jake. Pamačiau jį flirtuojantį su kokia tai mergina.

Priėjau prie jų.

- Ar ponas Jake, pakviestu mane šokiui?

- Žinoma. Ar pašoksit su manimi panele?

- Su mielu noru.

Nuėjome į šokių aikštele ir pradėjome šokti.

Nuėjome į šokių aikštele ir pradėjome šokti

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
I Don't CareWhere stories live. Discover now