66 Dalis

1.9K 144 28
                                    

Atleiskit, kad taip ilgai nekėliau dalies, bet tiesiog vasara ir t.t. Na bet dalis dabar įkelta gero skaitymo ir tikiuosi labai nenuvyliau su dalimi. :)

Vos pramerkiau akis pajutau nežmonišką galvos skausmą. O tada bamt ir grįžo visi vakar vakaro prisiminimai.

Pasukau galvą į dešinę ir pamačiau miegantį Alex.

O dieve aš tai padariau, žengiau kitą žingsnį. Manau tai buvo klaida, nežinau ar aš tam pasiruošusi buvau.

Užsidengiau veidą rankomis ir atsidusau.

Na juk iš esmės tai tik seksas ir daugiau nieko. O jai Zayn gali daryt su kitom ką nori tai kodėl aš negaliu to paties su kitais?

Ahh..

- Labas rytas mažyte. - mieguistu balsu vos prasimerkęs pasakė Alex ir tai išties buvo miela.

- Labas.

- Kaip miegojosi? - gundančiai nusišypsojo.

- Alex! - besijuokdama kumštelėjau jam.

- Tai kur nori šen važiuoti?

- Nežinau... gal kur nors pasivaikščioti?

- Gerai.

- Emm.. o kur čia pas jus dušas?

- Čia. - parodė pirštu į duris. - Kai išlysi iš ten aš tavęs lauksiu virtuvėje su pusryčiais.

- Puiku. - šyptelėjau ir nuėjau po dušu.

Šiltas vanduo pradėjo tekėti mano kūnų, mane apėmė malonumo banga.

Alex pirmas vaikinas su kuriuo... tai dariau po Zayn. Zayn man visad buvo pirmasis ir vienintelis, iki šiol.

Išlindau iš po dušo apsirengiau savo rūbus ir nusileidau į apačia.

- O laba ryta saulute kaip miegojosi? - pasiteiravo Alex senelė.

- Labas rytas. Ačiū miegojau puikiai. Mmm ir kas čia taip skaniai kvepia?

- Iškepiau blinelių. - šyptelėjo moteriškė

- Mmm.. kaip skanu.

- Na tu dar neragavai. Kai paragausi pirštus apsilaižysi. - sukikeno Alex.

- Nu ką jau čia. - moteriškė susidrovėjusi mostelėjo ranka.

Visi susėdom ir skaniai pavalgėm. Tačiau aš jaučiausi kiek liūdna, nes visa tai man primena pusryčius su mama. Pasiilgau jos.. labai.

- Ar viskas gerai Lola? - sunerimęs paklausė Alex.

- Taip žinoma.

- Na senele mes su Lola jau važiuosim, turim reikalų.

-Taip greit?

- Taip. Išties čia atvažiavom tik dėl to, nes Lola labai norėjo susipažinti su Karoliu.

- Na gerai.

Pakilau nuo kedės atsisveikinau su visais ir greit išskubėjau prie mašinos laukan. Man žūdbūt reikėjo gryno oro.

/Alex/

- Ate. Pasiilgsiu. - apsikabinau senele su Karoliu.

- Alex nepaleisk tos merginos, matau, kad ji tau patinka.

- Ne, iš kur ištraukei? - pasikasiau galvą.

- Alex aš matau kaip tu į ją žiūri. Ji tau patinka ir manau, kad ir tu jai patinki.

I Don't CareWhere stories live. Discover now