Po valandos kelio pagaliau jie sustojo, prie seno namo..
Išlipau iš mašinos kaip ir jie, ir pamačiau stovinčia Lola. Ji šen tokia graži, kad net netekau žado ją pamatęs. Bet kodėl ji buvo su Niall tame restorane? Nejau jie pora?
- Taigi jūs pora? - paklausiau kuo paprasčiau, bet aišku tai nebuvo paprasta.
- Taip. - Niall iškar atsakė ir paėmė ją už rankos. Man tai velniškai nepatiko.
- Šaunu. Kaip matau patinka panaudotos. - nusijuokiau.
Lol apsisuko ir nuėjo į namą garsiai užtrenkdama duris.
- Zayn dabar klausyk manęs, nežinau kokio velnio tu nori gyventi kartu, bet jai tu paliesi ją bent pirštu užmušiu tave. Aiškiai pasakiau?
- Kaip išsigandau. - ir apsisukau eiti link namo, tik jis stvėrė mane už peties ir atsuko į save.
- Ar aišku? - jis pasidarė toks grėslus, bet manęs tai negąsdino.
- Taip žinoma.. - atsitraukiau nuo jo ir nuėjau į namą.
Tik užėjus iškart išgirdau to trenktojo balsą.
- Taigi Zayn seniai matėmės. Tiesa kaip galva? Nes girdėjau, kad gavai per galvą iš geriausio draugo. - Damon savo kvaila šypsena išsišiepė ir nusijuokė. Kaip aš jo nekenčiu...
- Man taip pat malonu tave matyti, o žinai galva puikiai, ačiū, kad paklausiai.- šen esu pavargęs ir tiesiog noriu griūt į lovą, tik nežinau kur mano kambarys...
- Niall kur mano kambarys bus?
- o ką sofa netinka?
- Šis namas, kad ir senas jis milžiniškas tikrai yra laisvų kambarių..
- Gerai jau gerai.. Antras aukštas dešinėje trečios durys.
Nieko daugiau nesakias išėjau iš virtuvės palikdamas juos ten, pradėjau lipti laiptais į viršų.
Buvo gan tamsu, todėl koridoriuje nieko nesimatė, o kur šviesą jungti nežinojau tad ėjau taip. Tik staiga į kažką atsitrenkiau, iš ilgų plaukų supratau, kad tai Lola. Aš kritau ant grindų, o ji ant manęs.
Apsikabinau ją per liemenį ir labiau prispaudžiau prie savęs.
- Paleisk mane dabar pat, arba pradėsiu rėkti. - ji gan ramiai tai pasakė.
Tuo pačiu metu glostydamas jos nugarą po maikutę. Pasilenkiau lik jos ausies ir tyliai sušnabždėjau.
- Nejau manęs nei kiek nepasiilgai mažute?
- Ne. - jos balsas drebėjo ir matėsi kokį efektą aš jai darau, kad ir kaip norėčiau ją dabar išdulkinti turiu palaukti.
Atsistojau nuo grindų ir nuėjau į savo kambarį, palikdamas ją ten gulėti.
/Lol/
Jis laikė mane prispaudęs prie savęs. Nejau jis mane čia patvarkys? Nuo šių minčių net paraudau, bet ačiū dievui kad dabar tamsu ir jis to nemato.
- Nejau manęs nei kiek nepasiilgai mažute? - jis tyliai sušnabždėjo man į ausį. Ir tai buvo taip seksualu.
- Ne. - mano balsas drebėjo.
Nežinau kas man šalia jo darosi. Nejau aš jo noriu? Nejau jis mane užveda?
Ir jau galvojau, kad neištversiu ir jį pabučiuosiu, jis staiga pasikėlė ir nuėjo į kambarį. Nejau jam davė tą kambarį? Juk jis šalia manęs.
Atsikėliau nuo grindų ir nusileidau apačion pamačiau šviesą virtuvėje tad nuėjau link jos. Man įėjus Damon iškart išėjo. Tad likau tik aš ir Niall. Jis priėjo prie manęs ir pabučiavo aš jam atsakiau tuo pačiu. Mums pritrūkus oro jis paėmė mane už rankos ir pradėjo vestis į viršų.
Mes stovėjom prie mano kambario durų. Jis jas atidarė ir įėjo į vidų įsitemdamas mane kartu. Užtrenkus duris jis mane apsikabino per liemenį ir prisitraukė arčiau, pajaučiau jo bučinius ant kaklo, tada vienu judesiu jis nuėmė mano bliuskutę. Jo rankos nusileido ant mano šlaunų, tada mūsų lūpos vėl susijungė. Aš užšokau ant jo ir apsikabinau kojomis liemenį. Jis paguldė mane ant lovos, o pats liko virš manęs, jo bučiniai keliavo po mano kūną, nes aš buvau likusi tik su apatiniais.
Taigi kitoje dalį sužinosite ar ji permiegos su Niall ar ne.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...