Atsikėliau vėlai jau buvo 11 ryto, bet Lol dar miegojo tad aš tiesiog atsikėliau ir išėjau iš kambario uždarydamas duris.
Nuėjau į virtuvę, nes buvau praalkęs. Tik įėjau į virtuvę iškart pamačiau Niall. Ant jo žando matėsi mėlynė kuria aš jam vakar palikau. Taip jam ir reikia žinos ką reiškia lysti prie mano Lolos mano..
- Labas rytas graži mėlynė.- sarkastiškai pasakiau.
Bet jis tiesiog tylėjo ir valgydamas bandele su džemu žiūrėjo pro langą. Tikrai jis mane dabar ignoruos? Aš juk jį perspėjau, kad nelystu prie jos.
Po kelių minučių Niall prabilo.
- Žinai ji ne žaislas.
Kodėl man prireikė laiko atsakyti į jo klausimą? Bet galu gale ištariau kas ir buvo tiesa. Turėjo būti tiesa.
- Ji tik žaislas. Mano norams, nedaugiau.
- Tu esi niekšas. Juk ji žmogus ji turi jausmus. O tu ja tik kankini... Beto per tave ji vos nežuvo.
Mane jis tikrai pradėjo nervinti... kas jam pasidarė kiek merginų pagrobdavau ir jis nieko nesakydavo, nedarydavo na, o dabar mat jam jos gaila ir aš esu niekšas? Jis gal trenktas? Arba.. tai negali būt tiesa...
- Tau ji patinka? - stengiausi kuo ramiau paklausti, bet nelabai pavyko.
- Kuria būtent prasme? - jis keistu tonu paklausė.
- Tu puikiai žinai kokia. - jau neišlaikęs užrėkiau.
- O kas jai ir taip? Kas jai man ji patinka? Net labai ir aš neleisiu tau jos skriausti. - jis taip pat rėkė.
Viskas mano kantrybė trūko aš tiesiog priėjau prie jo ir vožiau, bet jis ir tikėjosi tad pasilenkė ir aš jam nepataikiau tada jis užsimojo trenkti man aš išsisukau taip daejo iki muštynių.
Tik staiga už nugaros išgirdau kukčiojimą ir balsą prašanti baigti, aš atsisukau ir pamačiau Lol. Ji tikrai buvo išsigandusi.
/Lol/
Atsikėlusi pamačiau, kad aš savo kabučių sistemoje kambarį. Bet iškart išgirdau garsus. Išėjau iš kambario ir garsai sklido iš virtuvė pasukau link jos. Gal mus vėl užpuolė?
Priėjau virtuvę įėjau į vidų pamačiau Zayn ir Niall besimušančius. Aš tikrai persigandau kodėl jie mušasi? Juk jie draugai. Net nepastėmėjusi pradėjau kukčioti. Bet vis dėlto paprašiau jų baigti.
- Prašau baikit.. nesimuškite.
Niall staigia atšoko nuo Zayn. Ir pažiūrėjo į mane. Jam ant žando buvo mėlynė matyt nuo vakar kai Zayn jam trenkė tik nesupratau dėl ko.
- Mažute eik į kambarį gerai? - tarė Zayn.
- Ne niekur neisiu man jau atsibodo. Kada mane paleisi ir leisi gyvent savo gyvenimą be tavęs. - aš buvau tiesiog įsiutusi ir man nerūpėjo ar man jis trenks.
- Niall Išeik. - užriaumojo Zayn.
- Ne niekur neisiu aš liksiu čia ir ginsiu ją nuo tavęs.
- Išeini dabar arba aš prižadu, kad jums abiem baigsis bloguoju. - jis buvo toks įsiutęs, o jo akys buvo juodos kaip naktis. Aš išsigandau kaip reikiant, bet stengiausi to neparodyti.
- Niall viskas gerai tiesiog eik.
- Bet..
Nespėjus jam pabaigti sakinio aš jį pertraukiau.
- Prašau tiesiog eik. - jis piktas tiesiog nusisuko ir išėjo pro duris į lauką. Pro langą mačiau kaip jis įsėdą į mašiną ir dingsta už medžių.
Atsisukau į Zayn kuris visą laiką stebėjo mane. Jis buvo toks pats piktas, bet matėsi, kad stengiasi valdytis. Bet neilgam.
- Tu esi mano ir tik mano niekieno kito.
Tai jam pasakius jis grubiai čiupo mane už rankos ir prisitraukė mane prie savęs. Jis tiesiog nuplėšė mano maikutę su liemenėle. Prisiglaudė prie savęs ir aistringai pradėjo bučiuoti. Aš bandžiau atsitraukti, trenkti jam, bet tai buvo beviltiška juk jis už mane didesnis ir jis toks stiprus..
Jo karšti ir grubūs bučiniai keliavo po visą viršutinę kūno dalį man net tai pradėjo patikti, nejau man patiko jo grubumas? Kai jis sukando mano kaklo odą aš net suurzgiau tai man nebūdinga. Jis pakėlė mane į orą ir teko kojomis apsikabinti jo liemenį aš nenorėjau, kad jis tai darytu, bet jausmas buvo toks geras kai jis mane bučiavo ir lietė. Po mažu mes pradėjome judėti ir net nepastebėjau kaip aš atsidūriau ant lovos visiškai nuoga kaip ir jis. Reiškia tai ir vėl įvyks Vėl.. Tai supratusi atsipeikėjau ir pabandžiau jam trenkti, bet jis sugavo man kumštį ir jį tik pabučiavęs paėmė ir kitą mano ranką pakėlė jas abi virš mano galvos. Jo bučiniai toliau tesėsi iki krutinės ten jis staptelėjo ir krimstelėjo mano dešinį spenelį aš net aiktelėjau iš nuostabos ir malonumo. Toliau kramtydamas ir maigydamas mano krutinę jis praskėtė mano kojas plačiai užsimetė sau ant pečių ir įėjo į mane visu gyliu. Mano kūnu nuėjo malonumo jausmas kuo toliau tuo greičiau jis manyje judėjo aš tiesiog nesivaldžiau iš mano lūpų ėjo didelės ir garsios malonumo aimanos. Jis aišku šypsojosi tai girdėdamas. Aš jau jaučiu, kad pasieksiu galą kaip ir jis, baigus mane užliejo toks malonumas ir neapykanta jam. Jis krito ant manęs po kelių sekundžių gulėjimo jis tiesiog pasikėlė apsirengė ir išėjo. Ir vėl jis manimi pasinaudojo kaip šiūkšlia. O kad tik tos kelios savaitės prabėgtu kuo greičiau. Nes aš bijau jo bijau Tyler, na o Niall jis.. jis net nežinau jai būtu kitos aplinkybės jis man patiktu, bet dabar jis man tik draugas ne kas daugiau.
/Zayn/
Išėjau iš jos kambario šią akimirka buvau visiškai abejingas viskam, bet ji kuo ji mane traukia kodėl norėčiau dabar grįžti pas ją? Sėdėdamas ir galvodamas išgirdau klyksmą iš Lolos kambario pasileidau bėgti link jos kambario pribėgęs staigia pravėriau duris pamačiau išsigandusia Lola ir šalia jos stovinti žmogų kurį iškart atpažinau.
Na ką ilgokai nekėliau dalių, bet buvo šventės ir taip toliau tad nebuvo laiko. Bet dabar pasistengiau parašyti ilgesnę dalį nors jos pas mane ir taip ilgos būna.. Dalis nežinau ar įdomi, bet pasistengsiu sugalvoti jums veiksmo.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...