20 Dalis

3.5K 166 1
                                    

Aš apsikabinau savo rankomis aplink jo kaklą, ir bučiavau jį toliau, o jis mane. Nežinau, kodėl, bet šis bučinys visai kitoks nei bučiuojuosi su Niall. Aš tiesiog nenorėjau sustoti jo bučiuoti, liesti. Tačiau mums pritrūkus oro mes atitraukėm lūpas vienas nuo kito ir susilietėme kaktomis. Ir žiūrėjom vienas kitam į akis, kol aš neprabilau. 

- To neturėjo būti.. - mes dar vis susilietę kaktomis ir žiūrim vienas kitam į akis. Nejau aš dievinu jo akis?

- Kodėl ne?

- Nes aš turiu vaikiną. Ir aš tavęs nekenčiu už viską ką tu man padarei. - jo žvilgsnis pasikeitė, nemanau, kad jis pyksta, bet ir nežinau ką jis jaučia šiuo metu.

- Manau mums metas. - tai jam pasakius jis tiesiog atsistojo ir išėjo.

Aš taip pat pakilau nuo kėdės ir pasukau link išėjimo, tik mane kažkas sugriebė ir atsuko į save. 

Tai buvo mergina su trumpu sijonu kuris vos dengė jos užpakalį ir maikute iki bambos, ant jos veido buvo begalios makiažo. Tikrai kekšė.. bet ko jai iš manęs reikia?

- Taigi tu čia su Zayn?

- Taip, o ką? - ir vėl Zayn..

- Nieko norėjau pažiūrėti  jo naują kalę. - nusijuokė mergina. Ir man trenkė antausį, mano veidas pasisuko į šoną, skausmas nuėjo per visą veidą. Tačiau aš tik atsisukau atgal į ją tarsi man visai neskaudėtu.

- Kokio velnio? Kas tau kalę negerai? - nesusilaikius trenkiau jai į jos bjaurų snukį su kumščiu. Ji neišlaikius pusiausvyros suklupo ant grindų. 

Tai nebuvo panašu į mane.

Ji pakėlė savo žalias akis į mane.

- Zayn mano. Ir niekieno kito. Tuo labiau tokios klės kaip tu. - ji mane užsipuolė, nes mano, kad aš su Zayn. Tai taip kvaila, nes aš su juo niekada nebūsiu. 

- Brangute atsipeikėk, jis nebus su tokia kale kaip tu. 

- Jis bus... Aš tau atkeršysiu kalę. - už tuos žodžius norėjau jai spirti, bet tai ne aš.

- Sėkmės bandant.. 

Apsisukau eit pro duris, tik atsitrenkiau į kažkieno krutinę. Pakėliau akis į to žmogaus veidą ir pamačiau jo rudas akis. 

Atsitraukiau nuo jo ir išėjau pro duris, pasukus link mašinos. Girdėjau žingsnius paskui tai reiškia, jog jis mane seka. 

Priėjus jis ją atrakino ir abu įlipom. Jis ją užvedė ir pradėjo važiuoti.

- Žinai savo kales galėtum laikyti prie savęs. - piktai pasakiau.

- O kas ne taip? - apsimetė nesuprantantis..

- Kaip matei viena mane užsipuolė, nes pamanė, kad mes kartu. Nenoriu tavo kalių trankyti..

- Tai buvo Kate. Ji mane įsimylėjusi. - jis pavartė akis.

- O tu ką jos ne?

- Aišku, kad ne. - staigiai atšovė. - Tu žinau jog aš nemyliu nieko. Ir nemylėsiu.

- Taip taip..  tau visos tik žaisliukai. 

Dar kelias minutes pavažiavus sustojom kieme. Aš staigia išlipau iš mašinos ir pradėjau eiti į namą. Jis ėjo paskui, nes jo žingsniai girdisi. 

Priėjus prie durų paėmiau už rankenos ir sustojau.  Kas jai Niall manęs laukia? Man reikės su juo kalbėtis, o aš to visai nenoriu.

- Ko lauki? Ar tik ne vaikina bijai sutikti po to kas įvyko? - išgirdau Zayn balsą man prie ausie. 

I Don't CareWhere stories live. Discover now