Nesimiegojo tai parašiau dar vieną dalį, tikiuosi patiks ir laukiu komentarų :)
- Senai matėmės.
- Ne taip jau ir senai. - susiraukiau vien tik pagalvojusi, kad tikrai gyvenau su juo ir, kad jis tikrai mano tėtis.
- Oh na taip. Tada kai mane išdavei. - nusikosėjo.
- Aš tiesiog supratau, kad nesu tokia kaip tu ir, kad man su tavim ne vieta.
- Žiūriu jau viską prisiminei.
- Taip. Ir dėl to,kad netekau atminties tu taip pat kaltas!
- Aš tiesiog norėjau, kad mano dukra būtu šalia.
- Būčiau buvus šalia jai tu būtum buvęs nuoširdus nuo pat pradžių. - mano skruostu nutekėjo ašara.
- O panelė Lola apsiverkė ir vėl kaip graudu. - nusivaipė Kate.
- Ne dabar Kate! Prašau judu su Zayn galit paeiti į šoną ir leisi mums pasikalbėti su Lola vienu du.
- Na jau ne! - su prieštaravo Zayn.
- Viskas gerai. Tik paeik į šoną, aš su juo pasikalbėsiu. - tikinu.
- Jai kas kviesk. - tada jis apsisuko ir nuėjo toliau,o paskui jį nuėjo ir Kate.
- Tai ką tokio nori man pasakyti? Ką visa tai reiškia?
- Lola aš sergu. Labai rimta liga ir nežinau ar man daug liko. - nusikosti. - Aš jau gan senai sergu, bet reikalai pastaruoju metu labai paprastėjo ir visa tai mane privertė suvokti...
- Ką suvokti?! Dabar išsigalvoji visokius dalykus, kad tik grįžčiau pas tave!
- Ne. Aš suvokiau, kad tu mano dukra ir aš turiu gerbti tavo pasirinkimus ir aš labai atsiprašau už viską ką tau padariau, labai atsiprašau, kad tave įskaudinau. Nors mes ir mažai praleidom laiko tu man labai brangi, net pats nesuvokiau kokia tu panaši į mane ir savo mama.
- Į tave? Dabar jau kalbi kaip tikras tėvas?! Dabar tau kažkas rūpi?!
- Aš atsiprašau dukrele. Tu viskas ką aš turiu tikro. Tu vienintelis mano tikras palikimas šiam pasauliui.- jo skruostais teka ašaros. Nuo to aš dar labiau sutrikusi. Kokį žaidimą jis žaidžia?
- Nedrįsk atsiprašinėti! Tik ne po to, ką tu darei! Tikras tėvas taip nesielgia!
- Prašau Lola, dukra mano atleisk man. Leisk man pasitaisyti. Nenoriu numirti su tavo neapykanta man. Prašau praleisk nors kiek laiko su manimi kol aš dar gyvas, leisk man ištaisyti savo klaidas.
- Jai tu nors minutei pagalvojai, kad aš tau atleisiu labai klysti! - tada apsisukau ir nuėjau Zayn link su ašaromis akyse.
- Lola! - dar girdėjau Džerio riksmą.
/Zayn/
- Jai kas kviesk. - ir tada nuėjau, o paskui mane ir Kate.
- Tai ką girdėjau jūs su Lol nebe pora. - ji perbraukė pirštu man per krūtine tuo pačiu apsilaižydama lūpas.
- Pirma, trauk rankas šalin. Antra, mes vėl kartu ir trečia, tai ne tavo supistas reikalas.
- Kaip gaila. O jau maniau, kad mums kažkas išeis. - ji nusijuokė. - O kaip Alex? Ji jau pasakė jam, kad jūs kartu? Nes girdėjau jie turėjo pašėlusią naktį.
- Užsikišk! - suspaudžiau kumščius, kad jai netrenkčiau.
- Arba kas? Juk tai tiesa, tu puikiai žinai, kad jis geresnis variantas jai. Tu jos nevertas, tu ją tik skaudini. Pasakyk ką tu jai padarei gero? Juk visos jos problemos tik tavo dėka, ji net nebaigė mokyklos per tave. Per tave mirė jos motina, per tave ją pagrobė Tyker, per tave ji kentėjo daug skausmo, per tave ji surado savo tėvą kuris jai ne ką mažiau skausmo atnešė, per tave ji neteko atminties ir dar daug kitu dalykų. Tai pasakyk ką tu gero jai duodi?
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...