/Lol/
Nieko nelaukus tiesiog apsisukau ir išbėgau į lauką. Įkvėpti gryno oro kurio man dabar labai reikėjo. Negaliu patikėti, kad jis čia.
Jam šis mėnuo praėjo kaip ir anksčiau, linksminasi su merginomis kai tuo tarpu aš.., netekau visko kas man brangu.
Po kelių minučių išgirdau moterišką riksmą ir garsus tarsi kažkas muštųsi. Atsisukau ir pažiūrėjau pro stiklinęs duris į vidų, ir pamačiau besimušančius Zayn su Niall.
Zayn aiškiai laimėjo, tačiau Niall jam taip pat duoda gerai į kaulus.
Ir tada aš susimasčiau kas jai aš dabar tiesiog išeičiau? Galėčiau pradėti gyvenimą iš naujo, bet ar aš to noriu?
Net pati nežinodama kodėl atidariau duris įėjau į vidų ir užrikau.
- Gana. - tada pamačiau tamsiai žydras ir juodas akis susmeigtas į mane, jie abu buvo aiškiai pikti.
Toliau nežinodama ką daryti tiesiog apsisukau ir išėjau pro duris atgal į lauką.
Stoviu ir žiūriu pravažiuojančias mašinas, einančius žmones, ir matau kokie jie laimingi turėdami normalų gyvenimą. Kurio aš niekad neturėjau ir neturėsiu. Nes mano tėvas mirė avarijoje kai man buvo vos 6 metai, jo aš visai neprisimenu, o mama ji.. ji mirė prieš mėnesį su trupučiu.
Už savęs išgirdau atsidarančias duris, atsisukau ir pamačiau blondiną su kruvina lūpa ir mėlynę po akim.
- Lol...
- Tiesiog tylėk ir važiuojam iš čia . - jis linktelėjo ir abu nuėjom link mašinos. Tik įsėdom jis staigiai užvedė variklį ir pradėjo važiuoti.
<>
Mes jau gal važiuojame pusvalandį, o aš dar vis negaliu patikėti, kad jis čia. Kas dabar bus?
- Niall kas dabar bus?
- Nežinau.. viskas priklauso nuo tavęs. Jai nori galim važiuot kur nors kitur... jai ne galim likt čia.
- Bet Zayn.
- Jis tavęs negrobs. Mes tai išsiaiškinome.
- Mušdamiesi?
- Būtent.
Aš nusukau galvą į langą ir vėl pradėjau pro jį žiūrėti. Keista ta juoda mašina paskui važiuoja jau nuo restorano. Gal tai sutapimas? Bet nemanau.
- Niall ta juoda mašina paskui mus važiuoja jau nuo restorano. Ar tai nekeista? - jis žvilgtelėjo į mane tada staigiai vėl nusuko akis į kelią.
/Niall/
Kaip jai pasakyti, kad ten važiuoja Zayn. Jis nuo jos sutiko atstoti tik tokiu atveju jai gyvens kartu su mumis. Aišku aš jam sakiau, kad jai ją palies jam bus galas.
- Lol.. ten važiuoja Zayn.
- Ką? Kokio velnio? -matau kokia ji sutrikusi.
- Nepyk, bet privalėjau sutikti. Jis sakė, kad nuo tavęs atstos tik tokiu atveju, jai jis gyvens kartu su mumis. Bet aš jam neleisiu tavęs liesti, beto jis sakė, kad tu jo jau nebetrauki.
Ji man nieko daugiau neatsakė. Nusisuko į lango pusę ir tyla. Tikiuosi ji ant manęs nepyksta, bet žinant Zayn, jis jos nepaliktu ramybėje vien dėl keršto man. Todėl privalėjau sutikti.
/Zayn/
Jau kiek laiko važiuoju pas kui juos.. kokio velnio taip toli jie gyvena?
Nežinau išvis kokio velnio noriu su jais gyventi, bet mane traukia ji, kad ir Niall pasakiau atvirkščiai. Duodu žodį ji bus mano ir dar savo noru.
Dalis tokia mehh..
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...