111 Dalis

580 43 0
                                    

Zayn užvedė mašiną ir mes pradėjom važiuoti. Lauke jau pradėjo temti. Saulė po truputi leidžiasi.

- Tai visgi kur mes važiuojam?

- Lola Mayd kodėl tu tokia ne kantri? - jis nusijuokė.

Aš nusišypsojus pavarčiau akis.

- Kaip aš tave myliu už tai. - jis dar sykį nusijuokė nusišypsojęs.

- Tik už tai? - nusijuokiau.

- Ne. Žinoma, kad ne. Negalėčiau suskaičiuoti ir nusakyti už ką aš tave myliu. Tu realiai tapai visas mano gyvenimas.

Uždėjau ranką jam ant kojos ir šiek tiek spustelėjau.

Tada Zayn sustojo aikštelėje.

- Eime.

Išlipom iš mašinos. Iškart išgirdau jūros ošimą. Jis žino kaip aš dievinu jūrą.

Zayn paėmė mane už rankos ir pradėjom eiti.

Po kurio laiko ėjimo Zayn sustojo. Ir atsisuko į mane su gudria šypsenėle veide.

- Jau šalia. Turiu paprašyti tavęs užsimerkti.

- Ar tai tikrai būtina? - suzyziau.

- Taip. Ir jokių gudravimų.

- Pasistengsiu. - sukikenau.

Užmerkiau akis.  Zayn paėmė mane už rankos ir po truputį pradėjo vesti.

Staiga pajutau smėlį po kojom.

Dar keli žingsniai ir sustojom.

- Gali atsimerkti. - Zayn tyliai iš už nugaros sušnabždėjo man į ausį.

Atsimerkiau. O ten paplūdimį stovėjo du pririšti arkliai. Saulėlydis, ir arkliai. Tobula.

- O Dieve Zayn! Tu tai suorganizavai man!

- Patinka?

- Tai tiesiog tobula. Kaip gražu negaliu! Tobula Zayn. - puoliau jam į glėbį ir stipriai apsikabinus pabučiavau. - Ačiū. 

Tada priėjom arčiau arklių ir Zayn man padėjo užlipti. Zayn pats užlipo ir po truputi pradėjom eiti krantu. Pažvelgiau į jūros horizontą. Negaliu patikėti tai taip nepakartojama ir gražu. 

Ir vien pagalvojus, kad ši akimirka kada nors baigsis... Uhh Lol tiesiog mėgaukis šia akimirka pagalvojau.

 Uhh Lol tiesiog mėgaukis šia akimirka pagalvojau

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Vėjas taršė mano plaukus. Saulėlydžio šviesa švietė man į veidą. O bangų ošimas muzika mano ausims. Arklio žingsniai ir šiluma, gyvybės jausmas.

Šią akimirką jaučiuosi tokia laiminga.

***
Po kurio laiko sustojom.

Zayn padėjo man nulipti, tada pririšo arklius.

I Don't CareWhere stories live. Discover now