/Lola/
Pramerkiau apsunkusęs akis, nes mane taip kiekvieną dieną prižadina žadintuvas 6 ryto.
Išlipau iš lovos, apsirengiau juodas timpas su juoda maike, plaukus susirišau į uodegą.
Ir taip jau dvi savaites, kiekvieną rytą.
Nusileidau laiptais į pirmą aukštą, tiesa aš gyvenu su tėvu, ir jis mane jau dvi savaites ruošia tapti jo dešinąją ranka.
Jis sako, kad man puikiai sekasi, sako, kad aš visa į jį. Jis teisus aš tokia kaip jis, būtent todėl ir pasirinkau tokį gyvenimą.
Man daugiau nieks nerūpi, kiauras dienas leidžiu sporto salėje, arba tiesiog šaudau. Turbūt nėra to ko aš negalėčiau padaryti, bet išties man labai padėjo tai, kad aš jau mokėjau kovoti ir šaudyti, kažkas praeitį mane gerai apmokė tik įdomu kas.
Bet kokiu atveju praeitis yra praeitis.
Dabar aš Nadia Mayd, vieno iš turtingiausio ir žiauriausio žmogaus dukra ir jo budims dešinioji ranka.
Nusileidus į apačia, nuėjau į virtuvę. Ten įjungiau arbatinuką kavai.
- Labas dukra. - įėjęs Džeris pasisveikino.
- Tėti.
- Kaip miegojosi?
- Gerai. O tau?
- Puikiai. Žinai aš labai patenkintas tavo rezultatu. Tokiu tempu kaip tu mokaisi pirmą užduotį gausi jau po kelių savaičių.
- Šaunu. Aš to labai laukiu.
- Ha. Tikiu, kad lauki. Be to norėčiau tave su kai kuo supažindinti. Sek paskui mane.
Nusekiau jį į saloną. Ten stovėjo blondinė, gal keliais metais vyresnė už mane.
- Nadia susipažink čia Kate.
- Kate... - kažkur man šis vardas girdėtas ir jos veidas gal net matytas?
- Malonu tave matyt Nadia. - keistai išsišiepė. - Tikiuosi tapsim draugėm.
- Man draugų nereik.
- Manęs tau reikės. - vėl išsišiepė.
- Deja. - tada nuėjau atgal į virtuvę. Pasidariau kavą ir ją pasiėmus užlipau į savo kambarį.
Kavą pastačiau, ant staliuko. Tada apsisukau eit lovos link, tik kažkas mane stvėrė ir prispaudė prie sienos.
- Labas Lol, senai matėmės. - čia buvo ta pati blondinė, Kate. - Kokia karma, kad tu manęs neprisimeni. - nusijuokė.
Aš greit ją atstūmiau nuo savęs, tada parverčiau, ant žemės užlaužiau jai ranką, o kita ranka prispaudžiau jos galvą prie žemės.
Pasilenkiau jos ausies link ir pasakiau.
- Su manim geriau nežaisk, nes nudegsi. Aš nebe ta silpna Lola, aš Nadia. Ir žinai duosiu tau patarimą, prie manęs geriau nelysk, nes nustosi kvėpuot.
- Oho, o tu tikrai pasikeitei. Kas galėjo pagalvoti, kad ta kuri dėl Zayn, būtu padariusi viską, dabar pati jį paliko. Ir pabėgo pas tėtušį į glėbį. - nusijuokė
- Ne tavo reikalas Kate, kas nutiko. - nusišypsojau. - O dabar duodu tau 5 sekundes išsineždinti iš čia! - surėkiau.
Tada pasitraukiau nuo jos, o ji greit pašoko ir pasitvarkė maikę.
- Žinai, o tu mane bėsini. Atėmei iš manęs Zayn, o dabar nori atimti ir mano pareigas.
- Oh atsiprašau, o tu visad lieki antra. - užsidengiau rankom veidą, apsimesdama nustebusi.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...