27 Dalis

3K 166 1
                                    

/Lol/

Pramerkiau akis nors tai padaryt buvo labai sunku. Pajaučiau nežmonišką skausmą rankose. Pakėliau akis į jas ir pamačiau grandines. Tik dabar susigaudžiau, kad aš kažkokiam kambarį kabu pakabinta grandinėmis už rankų.

Nuleidau akis į kojas, žemės nesiekiau.

Šiek tiek pasimuisčiau, bet nedaugiau, nes jėgų daugiau nėra, o skausmas rankose vis didėja.

Kur aš esu?

Paskutini ką prisimenu tai, kad Niall mane pažadino ruoštis į pik niką. O tuomet tuštuma, kur aš esu ir kas su manim bus?

- Lol malonu tave matyti. - jo bjaurus balsas.

- Tyler. Ko tau iš manęs reikia?

- Ko tu taip skubi? A?

- Paleisk mane. Aš čia nieko dėta. Ir tu tai puikiai žinai. -man jau nebuvo jėgų net kalbėti.

- Dar ir kaip dėta. - nusikvatojo. - Na, o dabar jai jau taip skubini galim ir truputi pasilinksminti. - jis iš kelnių kišenės išsitraukė peiliuką ir priėjęs prie manęs nuplėšė man suknelę.

- Ką tu darysi? - mano balsas labai drėbėjo. Nors bandžiau neparodyti baimės, bet man nesisekė.

- Pradėsim žaidimą.

Jis pridėjo peiliuką man prie pilvo.

Ir padarė ilgą pjūvį.

Aš surėkiau ne savu balsu iš skausmo.

- Tai tik pradžia mažute.

/Zayn/

Ji negali būt mirusi, negali. Jai ji būtu mirusi Tyler nebūtu palikęs užuominos, kad tai jis ją pagrobė.

Pasileidau bėgti atgal į namą. Bėgau kiek galėdamas, bet man atrodė per daug lėtai.

Pribėgęs namą greit įbėgau į vidų. Išgirdau balsus virtuvėje. Greit nubėgau ten.

Ten buvo visi. Damon, Niall, Klara ir netgi Zara.

- Ko tau Zayn? - piktu balsu paklausė Klara. Na žinoma visi vargšelio Niall pusėje.

- Ja pagrobė! Girdyt Lolą pagrobė Tyler! - po galais nemaniau, kad man ji taip rūpi.

- Ką? Kokio velnio? Juk tiek laiko jis nelindo prie mūsų tai kodėl dabar?

- Nes jis nepasiduos kol man neatkeršys už Maia.

- Zayn suprantu, kad mes dabar nesutariam, bet manau, kad dėl šito atvejo turim dirbti iš vien. - susijaudinęs pasakė Niall.

- Ne.

- Zayn dabar ne metas rodyt principus!

- Aš eisiu ir pasiduosiu. Jis teisus Maia mirė dėl mano kaltės, laikas viską pabaigti.

- Tu gal visai išprotėjai? Zayn tu nekaltas dėl jos mirties. Ir tu tai puikiai žinai.

- Bet kodėl aš manau kitaip? Jai ji nebūtu bėgus su manim dabar ji būtu gyva! Jai ji nebūtu uždengus mane nuo kulkos dabar ji būtu gyva. Bet taip nėra tad aš kaltas.

- Ji tave mylėjo kaip ir tu ją. Jai kas ir kaltas dėl jos mirties tai tik Tyler. Tad neleisk jam nužudyti ir Lol. Susiimk žmogau!

- Gerai. - turiu susiimti dėl Lolos.

- Bet iš kur tu žinai, kad ją pagrobė būtent jis?

- Jis paliko raštelį, kuriame jis pasirašė.

I Don't CareWhere stories live. Discover now