Kokia aš gera ir neverčiu jūsų ilgai laukti naujo sezono pradžios!
Taigi štai ANTRASIS SEZONAS! Tikiuosi patiks, ir laukiu nors kelių ilgesnių komentarų ir nuomonių apie tokį įvyki Lol ir Zayn gyvenime.
/Lol/
- Lola čia aš Zayn. - pasakė kažkoks nepažįstamas vaikinas.
- Kas ta Lola? Ir tuo labiau nežinau kas tu!
- Tu esi Lola Mayd tau 17 metų ir aš esu Zayn Malik tavo vaikinas. - pasakė kaip suprantu Zayn. Bet mane tai šokiravo, nes aš nežinau kas aš kas jis. Po galais aš net savo vardo nežinojau iki jam pasakant.
- Atleisk... aš..
- Kas tau yra Lola?
- Aš nežinau kas tu. Aš nei vieno iš čia nepažįstu... o blogiausia tai, kad net nežinau kas aš esu.
Vaikinas susikrimto, jis pasidarė liūdnas, o jo akys patamsėjo.
- Parodyk savo rankas. - jis staigiai pasakė ir pačiupo mano ranką, bet aš greit ją patraukiau ir atsitraukiau nuo jo.
- Aš tavęs nepažįstu!
- Lola tu mane pažįsti geriau nei bent kas kitas!
- Ne! Ne! Ne! Aš tavęs nepažįstu! Aš nepažįstu ir savęs po galais kas per mėšlas?!
- Gerai, ramiai aš tau nieko nedarysiu tik noriu kai ką patikrinti.
Nežinau ar aš turėčiau juo pasitikėti, jis man atrodo nepatikimas.
Bet velniai nematė ištiesiau jam tą prakeiktą ranką.
Jis paraitojo mano bliuzoną ir iškart pasimatė švirkšto dūrimo vieta.
- Aš ką narkomanė?
- Ne.
- Zayn,kas čia dedasi? - įsikišo blondinas.
Bet Zayn tik suklupo ir atsisėdo ant grindų, sulenkė kelius ir galvą paslėpė juose.
- Zayn man gaila.. - kiek čia jų nx yra? Dar ir garbanius kažkoks... kokia beskonybė.
- Sakykit kas yra?! - užriko blondinas.
- Yra tokie narkotikai... Juos suleidus žmogui, žmogus krinta į komą jis atrodo tarsi miręs, bet po kurio laiko pulsas paspartėja ir žmogus pabunda.. tik bėda ta, kad tas žmogus nieko neprisimena iš savo praeities.
- Gerai... Tai mums tik reik antidoto.
- Jo nėra gerai?! - Zayn surėkė staigiai atsistojęs.
Viskas man per daug informacijos. Tai nėra gerai, be to aš nei vieno iš jų nepažįstu.
Kol jie ten apie kažką ginčijasi, aš apsidairiau. Kas galėjo pamanyt geriečiai ką? O ant stalo ginklas.. įdomu.
Na bet kokiu atveju geriau man. Svėriau tą ginklą ir užtaisiau, net nežinau iš kur tai moku.
Nusitaikiau į juos.
- Ša bobos!
- Lola ką tu darai? Padėk jį kol nesusižeidei!
- Nutilk! O dabar bus taip aš išeisiu iš čia ir jūs manęs neseksit! Man reik pabūt su savim!
- Tau geriausia dabar būt su mumis.
- Aš taip nemanau.
- Baik žaidimus, žinau, kad nešausi. - prie manęs pradėjo artėti garbanius.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...