/Niall/
Negaliu patikėti, kad vėl matau Lol. Kol jos nepamačiau, nesuvokiau, kaip aš jos pasiilgau.
Aš pasidaviau dėl jos. Bet ar tai šansas man ją susigrąžinti?
Juk visa tai negali būt sutapimas. Nes aš ją myliu, ir mylėsiu iki mirties.
Zayn nesupranta ką praranda. Nežinau, kaip jam gali rūpėti kitos, kai šalia yra ji.
Bet man tik geriau, nes dabar vėl turiu šansą susigrąžinti ją, ir aš šiuo šansu pasinaudosiu ir nepasiduosiu kovojant dėl jos meilės.
Kad ir kaip norėčiau važiuot kuo ilgiau, bet jau atvažiavom. Sustojau prie namo ir išlipau iš mašinos, nes Lol miega.
Iš namo staigiai išbėgo Zayn su Damon.
Zayn vožė man į veidą, ir aš pajaučiau kaip man praskėlė lūpą.
- Apsiramink Zayn! - Damon jį atitraukė nuo manęs.
- Velnias Zayn.. kas tau? - pasiteiravau.
- Ką ji daro su tavim?! - Zayn vis dar buvo Damon glėbį.
- Buvau klube. Ten sutikau vieną girtą Lol su kažkokiu vaikinu kuris jai davė stiprių narkotikų. Ir ji norėjo juos suvartoti! - pakėliau balsą.
- Turėjai parvežt ją namo!
- Ką tu sakai? Kiek žinau jūs nebe kartu! Nes ponas Zayn kaip visada tik skaudina visus ir būna jiems neištikimas! Ir ne kas kitas, o tu kaltas, kad ji ten buvo viena.
- Mes kartu! - su urzgė Zayn per su kąstus dantis.
- Ne! O dabar kai ji vėl laisva, aš nepralaimėsiu kovos dėl jos! Nes tu eilini kartą viską sušikai!
- Damon paleisk mane! Aš jį užmušiu! Užmušiu! - Zayn bandė išsilaisvinti iš Damon gniaužtų.
/Lol/
- Užmušiu! - mane prikėlė kažkieno balsas.
Pramerkiau mieguistas akis, ir pamačiau, kad mes jau prie namo, o lauke Damon laikantis įsiutusį Zayn. Ir šalia stovintis Niall.
Turiu eiti pas juos. Nors man sunku vėl matyti Zayn.
Bet aš būsiu šalta ir stipri. Neparodysiu jam kaip jis mane įskaudino ir sužlugdė.
Atidariau dureles ir išlipau laukan.
Visų žvilgsniai atsisuko į mane.
- Lola? - Zayn akys nušvito.
- Taip.
Damon paleido Zayn ir jis pribėgęs prie manęs apsikabino mane.
- Paleisk mane. - šaltai pasakiau.
- Ne, nes aš tave myliu, ir tu tą puikiai žinai. - jis pažiūrėjo tiesiai man į akis.
Aš visa siela norėčiau, kad tai būtu tiesa. Nuo jo žvilgsnio vos neatleidau jam, jis man daro per didelį efektą.
Atstūmiau jį nuo savęs, kad ir kaip buvo sunku.
- Eik pasiglebeščiuok su savo kale!
- Lola... - jo akyse mačiau skausmą, bet žinau, kad jis netikras.
- Tiesiog atstok. Gerai? Nes tarp mūsų viskas baigta. - dabar pat norėčiau nušokt nuo tilto!
- Ne! Nebaigta!
- Taip baigta. - aš pradėjau eit į namą.
- Lol! Gal kuria dieną nori kur nors nueiti su manim? - surėkė Niall.
YOU ARE READING
I Don't Care
FanfictionKas galėjo pagalvoti, kad gyvenimas gali pasisukti 190 laipsnių kampu? Tačiau, taip atsitiko jai, Lolai Mayd. Lola buvo paprasta mergina be ateities. Ji nematė gyvenime prasmės, tik norėjo nusižudyti. Tačiau mokykloje pasirodo naujokas kuris jai...