Cadouri?

165 23 2
                                    

       -Cum adică l-a văzut pe Brad? am încercat eu să șoptesc.
       -Exact ce ai auzit, Amma. Știam că e aici.
       -Și... De ce nu vine la tine...
       -Nu știu.
       Sophie își lăsă capul în jos și lacrimile ei șiroiau pe podea.
       -Liniștește-te. Vom afla totul. Sigur are el vreun plan.
       -Un plan să ce? El e bine venit! E al nostru. Defapt, nu înțeleg ce caută singur. Orice ar fi, noi îl puteam ajuta mai bine...
       -Ce a zis Britney? Unde ai întâlnit-o?
       -Era pe un bloc și și-a umplut ruxacul. Brad i-a dat asta pentru mine, ea a zis că el știa că voi veni...
       A desfăcut pumnul și mi-a dat o brățară finuță din argint. Nu prea pare Sophie genul care să poarte așa ceva, dar sunt sigură că nu se va mai dezlipi de ea.
      -E superbă, wow...
      Arăta chiar foarte bine, dar acum mi se încurcă niște lucruri în cap. Brad caută ceva, JP îl ajută. JP mă caută pe mine și un anume băiat arătat de Stea vrea să mă ajute, dar și să mă omoare. Brad e posibil să fi plecat de nebunie, iar JP se zvonește că ar fi turbat. Ceva a declanșat o dispariție misterioasă a mai multor oameni de ai noștri, printre care se află și fratele meu. 2015... Anul ăsta a fost bulbucat și pentru mine... Prima mea victimă. Dar asta nu se leagă. Ce treabă are asta cu disparițiile?
       -Britney a refuzat să vorbească despre el, mă întrerupse Sophie din gânduri. Am dat să mă transform și să o forțez, dar dispăruse brusc.
       -Fetițele astea sunt extrem de puternice. Nu le supăra.
       Am tăcut amândouă pentru o clipă, iar după m-a înțepat abdomenul.
       -Ce ții acolo? a întrebat Sophie.
       -Nimic. Mă doare burta doar.
       -Amma (a mirosit aerul), aici miroase puternic a sânge. Ce ai ucis?
       Tonul ei era apăsat și accentua fiecare cuvânt, făcând o privire de profesoară.
       -Eu am fost... Inconștientă. Mi-am înjunghiat abdomenul și m-am trezit sufocată. Nu știu cum să explic.
       -Mda, așa este.
       -Ce e așa? Știai asta?
       -Ce? Nu. Ce să știu?
       -Nu ai fost deloc surprinsă când ți-am zis...
       -Sper că acum nu îți bagi la bănuieli partenera de afaceri. Înțeleg că e bine să fii suspicioasă, dar noi suntem o echipă.
       -Și carnețelul ăla? Brad? Ai oricum secrete.
       Îndrăznisem să o înfrunt drept în față, fără să mă tem de o posibilă reacție. Știu că nu a fost tocmai o mișcare înțeleaptă, dar nu mă pot încrede în absolut nimeni.
       Sophie se înroșise toată, iar ochii ei începeau să capete ușor nuanța de violet. A dat să deschidă gura, dar s-a auzit ușa descuindu-se. Și-a revenit brusc și am tresărit amândouă spre acea direcție.
       -Hai, fetelor! Sper că ați dormit bine, a zis Jace.
       -Avea ochii încercănați și chipul plin de inexpresivitate. Sunt sigură că și eu și Sophie ne gândeam la același lucru: "Ce or fi făcut în aceste ore?"
       -Da, mulțumim, a răspuns Sophie zâmbitoare.
       Ne-am ridicat amândouă și ne-am îndreptat spre sufragerie, alături de Jace. Am ales să tac din gură, mai bine așa decât să îl enervăm. Mă întreb de ce ne-au chemat abea la lăsarea întunericului.
       -Bună fetelor! a zis Sam.
       El arăta de o mie de ori mai îngrozitor decât Jace. Stătea pe canapea și abea își mai ținea ochii deschiși.
       -Ce ați făcut? a întrebat Sophie.
       -Ne-am gândit la un plan, a răspuns Finn sec.
       -Și? a continuat Sophie. Ce ați decis?
       -Vom aștepta să apară Britney cu materialele. Așteptați o clipă, a zis Jace.
       Acesta a ieșit din încăpere și a închis ușa.
       -Britney a căutat până acum o cale să trecem prin oraș neobservați. Va trebui să ne schimbăm hainele și să ne aranjăm. În noaptea asta plecăm.
       -Încotro? întrebă iar Sophie.
       -Spre ceea ce am venit să găsim, a rânjit Sam. Pe Brad, Evelin, fratele Ammei și pe ceilalți dispăruți.
       Ochii Sophiei deveniseră plini de speranță, dar eu eram tot îngrijorată.
       -Când ajunge Britney? a întrebat Jace, intrând în sufragerie cu o cutie în mână.
       Fix în acel moment am auzit o ciocănitură în trapă și vocea lui Britney care își zicea numele. Jace a descuiat intrarea, iar un ruxac plin până la refuz a aterizat înăuntru, urmat de Britney. Jace a încuiat trapa și Sam i-a făcut loc micuței pe canapea. Aceasta nici nu i-a băgat în seamă și s-a axat numai pe ruxac.
       -Am luat haine, un gel de păr, vopsea pentru Sophie și machiaj pentru fete, accesorii de pus la mâini și gât și ceva de mâncare.
       -Cum au încăput toate acolo? a întrebat Sam confuz.
       -Am metodele mele, i-a răspuns Britney.
       Aceasta a rificat ruxacul și l-a răsturnat, tot conținutul său căzând pe podea. Sam avea dreptate: E imposibil să încapă toate alea într-un ruxac așa de mic.
       Lui Sam i-a dat un alt tricou, lui Jace o geacă de piele și niște bocanci, lui Finn blugi și o geacă, Sophiei cutia cu vopsea verde, o altă pungă mai mică în care par a fi accesorii și o pungă plină ochi de haine, alături de niște platforme drăguțe cu ținte.
       Nu mai rămăseseră decât două lucruri: o cutie minusculă și o pungă în care bănuiesc că sunt haine. Britney mi le-a dat mie, dar cutiuța mă fascina mai mult. Am ridicat privirea spre ea și un moment apăsător de liniște a umplut încăperea.
       -E cadou de la fratele tău, a zis Britney.
   
      
      

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum