********
Perspectiva SophieiDupă ce am vorbit la telefon cu Sam, ne-am pregătit cu toții să mergem la Elijah acasă.
-Stați! a zis Evelin. Eu trebuie sa rămân în camera Ammei. E posibil să mai primesc indicii.
-Nu, i-am răspuns. Energiile ei sunt prea puternice pentru tine și te pot distruge.
-Trebuie să o fac. O să ne învârtim în cerc, iar Amma va ajunge mâncare de Sânge Negru (T'ik'uri demi) în curând.
-Nu vei sta singura, a zis Hug. Stau eu cu tine.
-Bine, am zis grăbită. Hai mai repede, băieți!
I-am aruncat cheile de la cameră Evelinei si i-am luat pe Ben și pe Elijah după mine.
-Sigur găsim răspunsuri la tine acasă? am întrebat frântă.
-Sper. Cartea mea de obicei nu dezamageste.
-De obicei???
-Am vrut sa fiu dramatic, offf. Niciodată nu dezamăgește.
**************
Am ajuns la locul unde se afla casa lui Elijah și am închis ochii. Știu că nu îi place să fie privit în timp ce se arată trapa.
Totul era neschimbat. Acelasi mobilier impecabil și multă curățenie. De data asta m-am dus pe canapea fara sa mă mai forțeze Amma... Îmi e așa dor de ea. Cred că e foarte speriata acolo și știu că trebuie să o salvam numaidecât.
Au intrat și ceilalți în sufragerie, iar Elijah a dat sa se apropie de locul în care se afla cartea.
Cufarul a bubuit din temelii, iar cartea s-a așezat pe masă, strălucind orbitor. Când strălucirea a mai pălit, m-am întors cu fața spre aceasta sa vad ce arată. Ben și Elijah deja de uitau in ea și pareau nemulțumiți.
-Da' noi nu avem nevoie de asta! a strigat furios Elijah. Nu mai avem timp.
-Hei! Calm, i-am zis. Spune ce se întâmplă.
-Asta e ritual de spiritism, nu de invocare. Noi doar nu o să...
Elijah a căzut brusc pe gânduri, în timp ce analiza ritualul.
-Doar vrăjitorii au spirit umblător... a zis el. Zayn! Îl invocăm pe Zayn!*********
Perspectiva lui BradEu stăteam pe patul lui Bri și ascultam ce au de spus. Cele două s-au pus pe vine in fata mea și au așezat niște păpuși între noi. Multe păpuși.
Amândouă s-au transformat, iar Bri și-a trecut mana peste păpuși.
Emm s-a ridicat, iar totodată s-au ridicat și păpușile. Aceasta a venit și m-a atins pe frunte, iar eu am rămas inconștient.
-Nu te speria, se auzi vocea lui Britney. Ești într-o viziune.
-Am mai fost la viața mea, i-am răspuns. E ok.
Mă aflam într-o încăpere cu oglinzi, iar o adiere ușoară îmi gâdila urechea. Nu îmi puteam privi reflexia, dar simt cum să mă privește pe mine. Una dintre oglinzi s-a spart și s-a auzit un țiuit. Am închis ochii și m-am apucat de urechi, dar degeaba.
Cand a încetat am deschis ochii. O vedeam de sus pe Amma, mergând prin pădure neobișnuit de încet, pășind silențios și privind drept înainte. Era amăgită, dar părea puțin inconștientă. Imaginea s-a schimbat brusc, iar aici Amma era prinsă și drogata... Totul era în ceata. O vedeam pe Evelin intr-o camera cu lumânări, șoimul lui JP, după o vedeam pe Sophie. Nu mai înțeleg nimic și mă doare rău capul. Sânge mult peste tot. Abia scăpasem de dependenta. Atât de mult sange!