Condoleanțe, iar.

96 14 4
                                    

**********
Perspectiva lui Brad

-Te rog, Emm. Adam chiar nu mai rezista puțin? am întrebat.
Emm șușotea ceva în barbă și dădea din cap în semn de dezaprobare. Continua să șușotească și într-un final a spus:
-Ritualul e aproape gata, T'ik'uri demi sunt in pauză, Adam a murit.
-Ce?! am întrebat toți in cor.
În clipa aia, ochii lui Adam și-au pierdut sclipirea, cercul lui Emm s-a rupt și el a căzut mort la pământ. Adam murise, era prea târziu să mai facem ceva.
Ne-am repezit toți spre el, dar cu un simplu gest al mâinii lui Britney ne-a înțepenit pe toți. Aceasta s-a aplecat deasupra lui și i-a închis ochii, soptind ceva parcă doar pentru ei doi.
-Adam își dorește să plecăm acum! A zis Britney.
-Nu puneți nicio întrebare, a continuat Emm. Adam spus că trebuie să plecați și că după aceea vă veți putea întrista pentru el.
Cu multe regrete și condoleanțe în suflet, ne-am luat inima în dinți și am plecat la drum. Nimeni nu a deschis gura și mergeam în gol... Totul semăna așa mult și simt că mă învârt în cerc.

**************
Perspectiva lui Britney

Mergeam de mai bine de zece minute și niciunul dintre noi nu scotea vreun sunet. Sophie, Brad și Elijah erau primii. Eu și Emm în spatele lor, iar Jace, Ben, Finn și Hug imediat în spatele nostru.
Emm mergea robotic și privea în gol fără să clipească. Știu că nu a văzut nimic din ce ar fi vrut, dar totuși a văzut mii de orori la viața ei... Așa rău să fi fost?
I-am dat un mic brânci, iar ea și-a îndreptat privirea asupra mea. Am căscat ochii când am văzut-o că mai are puțin de tot și plânge. Niciodată nu a fost așa... Decât atunci când Aiden, fratele ei... Stai! Aiden nu e aici! Off.
-E bine, am șoptit cat sa audă doar ea. O să vă vedeți.
O lacrima i s-a prelins pe obraz și m-a apucat de mana. De când Elijah l-a bătut pe Finn și ne-a abandonat în mijlocul orasului, Finn și Emm au fost familia mea. Și Jace este, dar el e mai bufon defel.
Îmi amintesc și acum... Era noapte, iar eu eram mică. Finn avea ochii vineți, dar nu varsă o lacrima in fata mea. Când Elijah a vrut sa vină și la mine, Finn s-a băgat în fața mea și l-a împins cat de tare a putut. Dar el era mai mic și a incasat-o. Offf... Speram sa nu îl mai vad pe Finn așa amăgit. Știu că se uita unde mă uit și eu: la băiatul plin de mușchi cu haine scumpe și păr roșcat din fața noastră. Știu că el se vede slab și prăpădit, dar e de mii de ori mai bun ca Elijah.
Cineva m-a apucat de mana și am tresărit. Eram prea adâncita în gândurile mele. Nu îmi amintesc de cat timp mergeam, dar cu toții ne-am oprit. Finn mă ținea de mana dreaptă, iar Emm era în stânga mea. El s-a aplecat spre mine și m-a sărutat pe frunte, cu o sclipire argintie in ochi. Mi-a zâmbit șmecherește și am chicotit, pentru că nu l-am mai văzut așa determinat. Îmi transmitea vizual să arătăm cum am crescut, iar eu i-am întors sclipirea înapoi.
Elijah se uita la noi, dar când am întors capul spre el a ferit pe loc contactul vizual.
-Britney, Emm! a zis Brad, venind în dreptul nostru. Am ajuns și avem nevoie rapid de un plan de-al vost...
Brad nici nu a apucat sa termine, că Emm deja a inceput sa zică planul:
-Voi mergeți și atacați iar eu și Britney facem vraja care dezleagă protecția lor. În felul acesta nu veți mai fii slăbiți.
-Nu mai bine faci voodoo? m-a întrebat Brad.
-O să încerc, dar asta înseamnă doua vrăji suprapuse... Știți ce a pățit Zayn cand...
-O să o facem, a zis Emm peste mine. Acum, valea de aici!

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum