Pana aici a fost!

122 13 7
                                    

**********
Perspectiva lui Sam

Deja ne luptasem corp la corp cu niște soldați și încă o ducem foarte bine. Moartea Sophiei ne-a mobilizat și ne-a deschis brusc toate simțurile. Au murit deja prea mulți oameni! O să o luăm pe Amma și o să plecăm, acum!
-Hai înăuntru! a zis Brad.
Vocea lui era mai groasă și mai răgușită ca de obicei. Nu știu de cine sa îmi fie mai frica in momentul asta și dacă eu am ajuns sa zic asta, înseamnă că e grav...
Un soldat a apărut și a luat-o pe Evy de maini, iar eu am sărit pe el și l-am muscat de gât, smulgându-i capul de pe umeri la propriu. Adrenalina imi curgea prin vene mai rapid ca de obicei. Nimeni nu se atinge de iubirea vieții mele, nimeni!
Ne-am luptat foarte mult, într-un timp scurt și adrenalină continua sa persiste in mine. Dorința sa ii ciopârțesc devine un viciu, mă transform in ceva... Îmi place așa mult!

************
Perspectiva lui Britney

-Cred că asta o să îi țină in siguranță, am spus.
-Bri... Sângerezi!
M-am uitat în jos și am văzut că aveam bluza îmbibată în sânge. Un gust amar mi-a năvălit în gură, iar apoi am vomitat tot. Era sânge. Mult mult sânge.
Emm a venit și m-a prins din spate, căzând în fund ca să stau eu întinsă. Îmi aud inima cum bate și nu mă mai pot gândi decât la Finn.
Îmi amintesc când a luat prima prăjitură cu ciocolată și m-a păcălit zicând că el abia a mâncat una, când defapt nu mai avea bani și pentru el. Sau când a stat iarna fara tricou pentru că nu aveam cu ce să mă învelesc. Cum s-a îmbolnăvit pentru că fiecare fărâmă de mâncare mi-o dădea mie. Am trăit în sărăcie câteva luni bune până să ne ofere Jace adăpost.
O auzeam pe Emm cum plange. Și mie îmi e la fel de frica. Mă doare tot și nu știu ce mi se întâmplă.
-Nu ne putem opri, i-am șoptit lui Emm. Trebuie să facem tot ce ne stă în putere sa ii ajutam pe ceilalți.
-La ce naibii te referi? a întrebat Emm. Ești stoarsă de orice putere și ție încă îți arde de magie? Sa mai stam câteva minute măcar.
-Nu stau nici câteva secunde, i-am zis ridicându-ma. Zayn a murit ca să ajute, iar eu nu o să mă pis pe munca lui, chiar daca nu îl cunosc. Vreau să știu că mi-am dat și ultima suflare încercând să ajut, așa cum au făcut și ceilalți. Nu îmi e frica de moarte!
Emm a oftat și s-a ridicat după mine, punându-mi o mână pe umăr.
-Suntem împreună! Nu mă tem că vei muri... Mă tem că nu o să te mai am langa mine. Acum hai sa ajutăm.
Am apucat-o strâns pe Emm de mana, gândindu-mi sprijinul in ea. Am inspirat adânc, iar aerul începea să fie din ce in ce mai rece. Pielea mi se făcuse de găină și am închis ochii. Acum eram amândouă! O să fac ceva ce nu credeam că voi face vreodată... O să ucid folosind magia.

*************
Perspectiva Evelinei

Sunt foarte slăbită după toate aceste lupte, dar incerc sa rămân pe poziții. Îmi e greu sa fiu ca ei... Eu nu m-am născut cu puteri, ci le-am căpătat. E ceva nou și misterios ce îmi curge prin vene și îmi tulbură toata rațiunea.
Înaintam efectiv în gol, iar eu mă simt ca un personaj in plus. Dacă până și Finn se bate mai agil, inseamna că sunt epuizată la culme. Nu am omorât mai mult de cinci uncenici, spre deosebire de Brad. El nu numai că i-a omorât, ci i-a sfâșiat efectiv.
-Ce dracu?! se auzi din stânga mea.
-Ce e Ben? A întrebat Sam.
-Erau doi ucenici care au murit ampulea! Ce naiba se întâmplă?
Sam a zis exact lucrul de care mă temeam până în măduva oaselor:
-Britney face magie neagră interzisa...
O să o ucidă vraja pe care o încearcă. Finn deja păli la chip și cred că mai avea puțin și leșina, iar de data asta Elijah părea la fel de îngrijorat pentru sora lui. Sincer, e doar un copil. Un copil care vrea să facă bine.

**************
Perspectiva Sophiei

Un fior mai rece decât cel pe care îl simțeam deja mi se înrădăcina in corp la atingerea lui JP. Am belit-o grav.
-Cu ce vânt pe aici? a întrebat el nefiresc de vesel.
Nu trebuia să îi ofer vreo satisfacție de a mă vedea cu garda jos. Și așa sunt moartă! Sa dea ce are mai bun!
M-am întors spre el și i-am luat mana rapid de pe umărul meu, făcând contact vizual forțat cu el.
-Usurel! ma lua în râs. Vezi că scoți aburi pe nas de la nervi și nu îți stă bine.
Maimuțoii lui incepusera imediat să râdă, iar el se uita la mine cu un rânjet șmecheresc. Crede că mă impresionează și se înșeală. L-as sfâșia în clipa asta daca as putea, jegul dracului!
-Ce vrei? am întrebat sec.
-Vai, dar de ce îmi vorbești așa? Credeam că mă cauți, știi tu: vechi prieteni!
Îmi vine să îi fut un pumn ca să îi șterg zâmbetul ăla tâmp de pe fața. Nu pot sa cred că o persoana mai scundă ca mine mă va înjosi așa! Și aici nu mă refer doar la înălțime, ci și la creier din cate se vede.
-Unde e Amma? am întrebat.
-Nu e treaba ta! s-a răstit tipul cu par blond.
-Ba eu cred că e doar treabă mea! i-am răspuns mai apăsat și mai tare.
-Aoleu, păpușa e obraznică? bufnita în râs tipul crecanat. M-am plictisit de ea, fa-i vânt de aici JP.
-Nu o să fac asta. E doar o fantoma. Maxim poate să trăncănească. Uite cum facem. Când Amma o să vină poți să o vezi.
-Nu. Nu o să vină! am ripostat.
-Dar e deja aici... a șoptit JP. Doar eu o vad și mai are foarte puțin.
-Ce o să îi faci? am întrebat.
-Eu? Nimic în mod special. Doar o să fie de-a noastră.
-Așa jigodie ai ajuns. De Brad nu îți pasă deloc.
-Ha... Brad o să își revină și o să uite tot. Se da in spectacol acum.
-Aa, da!? E in spectacol? Ei bine, atotstiutorule. Brad s-a îmbolnăvit iar și eu nu mai sunt acolo sa ii vindec. Pe lângă faptul că i-ai luat sora, el a rămas și fără mine. Și cel mai important lucru e că știe că e vina ta.
-Cum adică știe? a întrebat surprins JP.
-Zayn ne-a fost mai loial decât ai crede și din câte știu eu, mai avem încă doi vrăjitori în viața.
-Ești așa amuzantă! Elijah ar fi unul? Doar cartea aia idioata e de el. Britney în schimb... E pe moarte.
-Ce ai spus? am întrebat ironic. Ai vrea tu!
-Facem magie neagră interzisa și nimeni nu o oprește, a zis JP mărind dramatic din ochi.
-Brad o să te prindă! O să plătești. Mai ales când Amma o să afle tot!

***********

Perspectiva lui Sam

-Unde e Brad? am întrebat.
Toți s-au uitat în jur. E imposibil sa fi dispărut așa. Am luat-o la fugă drept înainte și am căzut în genunchi. Cadavrul Ammei, sfâșiat. Și Brad în genunchi la picioarele ei. Am ajuns prea târziu.

UN MIC MOMENT ROMANTIC SPECIAL PENTRU VOI! VREAU SA VA ANUNT CA ACESTA ESTE AL 100-LEA CAPITOL SI CA INCA NE AFLAM PE LOCUL 1 IN PARANORMALE! ABSOLUT NIMIC DIN TOATE ACESTEA NU AR FI FOST POSIBIL FARA SPRIJINUL VOSTRU, PE CARE IL APRECIEZ ENORM. VA MULȚUMESC CA MI-ATI INDEPLINIT VISUL DE A SCRIE SI VA IUBESC DIN SUFLET.
PS:DE MAINE VOI POSTA DE LA ORA 20:00!😚❤

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum