*********
Perspectiva EvelineiAm închis telefonul și mi-am pus mâinile în cap. Nu cred că am auzit bine... Nu e posibil sa invoci un om viu. Decât dacă... Nu! Nu vreau sa cred asta! E o greșeală!
-Cred că am dat toți de belea, a zis Hug. E deja târziu. Amma a stat acolo mai bine de două ore și nu cred că mai e stabilă psihic.
-O să o găsim! am zis. Nu voi permite sa pateasca ea ceva pentru greșelile noastre.
Eu și Hug ne-am ridicat ușor să plecăm și am încuiat ușa în urma noastră.
-Wow... a zis Hug. Așa frig era acolo? Eu mor de cald acum...
-Da. Nu mă miră ca s-ar fi răcit locul. E semn de singuratate.
-Oare Brad o fi reușit cu Diablo? Sophie oricum o să ne rupă capul.
-Stai tu calm că ne ocupam de asta după ce o aducem pe Amma înapoi în siguranță.
*****
Eram la gară și așteptam trenul, care avea o întârziere de jumătate de oră. Fix ce ne mai trebuie, întârziere.
Am simțit telefonul vibrând in buzunar. Era Sophie! Aoleu... Sunt in partea cealaltă de sector, iar pe ea abia acum o freacă să mă sune?
-Da, Sophie! am zis.
-Veniti rapid la Elijah acasă! Suntem și cu Sam și Roger. Trebuie să reunim trupa si să plecăm, acum!
Nu am apucat sa zic nimic că a și închis. I-am povestit rapid lui Hug, sperând că el va fi salvarea mea. Așa cum mă așteptam, de panicase mai rău decât mine. Trenul inca nu a ajuns și pe lângă asta vom ajunge la ei în mai bine de o oră.***********
Perspectiva lui Sam-Ce plan avem? a întrebat Roger.
Stăteam cu toții în jurul mesei din sufrageria lui Elijah, încordați și fără speranță. Cred că orice idee ar fi bine primită în momente de genul.
-Asteptam sa vina Evelin și Hug, a zis Sophie concentrată. Și plecam la atac.
-Crezi că măreții T'ik'uri pe să se teama de o adunătură de rebeli? a întrebat Ben. Ai uitat ce puternici sunt?
Sophie a dat cu pumnul în masă și și-a ațintit privirea fix spre Ben, zicând:
-Ești martor că Zayn știe de Amma. Știi că spiritele stau la ele acasă și doar cei puternici sălășluiesc pe tărâmul T'ik'uri. Cei puternici sunt in război cu T'ik'uri de secole și toate forțele vor lupta in favoarea noastră. Mai ales că Amma este un Mulu unic și nu puteți nega asta nici cu tot orgoliul din lume. Amma e protejată și punct.
-Amma nu mai e de mult timp, a oftat Elijah. Ceea ce o să vedem acolo... Nu cred că mai ieșim întregi. Nu știu dacă mai avem ce să salvăm, Sophie.
-Are dreptate, am spus. Amma e un monstru cu gheare gata să sfâșie carnea de pe tot ce mișcă pe o raza de câțiva kilometri dacă e liberă. Dar asta nu înseamnă că un Mulu nu se poate controla. Eu nu cred că e prea târziu, și mai bine vom muri demn, știind că am incercat.
-As prefera sa incercam mai rapid, a zis Roger. Pe unde dracu umblă Evelin și Hug?!