S-a răzgândit.

103 15 22
                                    

***********
Perspectiva lui Britney

Siluetele negre se apropiau din ce in ce mai mult, slabindu-ma de puteri. Începea să mă doară capul și simțeam o presiune ce persista agresiv. Îmi țiuiau timpanele și rezistența mea scădea foarte foarteee rapid. Privirea a început să mi se încețoșeze, iar în acel moment am simțit brusc ceva. Ceva mă ținea de sub mâini sa nu cad. Mă ținea strâns, iar siluetele se indepartau. Când acel ceva mi-a acoperit ochii, un val de putere mi-a învăluit tot corpul și a ieșit sub formă de lumină. Simt asta, lumina îmi iese din fiecare por. Atât de multă putere...
Dintr-o dată s-a făcut liniște. Simțeam o adiere ușoară ce îmi trecea prin par, iar eu eram pe jos.
-Ești ok? a întrebat o voce din spate.
M-am ridicat repede și am văzut-o pe Emm. I-am sărit în brațe de fericire, dar aceasta m-a îndepărtat rapid, zicandu-mi indirect că avem treabă. Mă bucur că s-a întors!

*************
Perspectiva lui Sam

Brad ne-a făcut semn să mergem după el, iar eu am urmat ordinul fara sa ezit. Nu degeaba mi-am ascuțit ghearele azi dimineață!
Am intrat în peșteră, de unde venea un miros foarte puternic de sânge. Dar asta nu era ca orice sânge, ci era mai... Vechi, poate acru. Nu îmi dau seama. Era o liniște de mormânt, iar noi pășeam mai silențios ca niciodată. Cu colțul ochiului am văzut un cuțit ce vine cu viteza fulgerului direct spre capul meu și l-am prins între două degete fix înainte să mi-l străpungă. Toată această acțiune nu a cauzat vreun sunet. O să mai fie multe capcane, iar eu sunt mai pregătit ca niciodată!
Am inceput sa ne adunam ușor, precauți și furioși. Peștera era îngustă și întunecată. Simțurile noastre nu ar fi făcut față la așa ceva, dar noi suntem altfel. Brad a grăbit pasul, iar noi fuga după el. Era prea liniște și nu se mai declanșa vreo capcana. Nu mai înțeleg nimic.
Brusc, din spatele meu o auzeam pe Sophie cum tipă. Unul dintre călugării tribului o prinsese și a tras-o cu o viteză greu de urmărit. Nu am apucat sa reacționam... Nici ea nu a apucat... O înjunghiase deja.

*********
Perspectiva lui JP

Deja au început să moară. Trebuia să stea acasă, nu știu ce ii așteaptă.
-JP... se auzi o șoaptă.
-Hai, Amma! i-am răspuns. Încă puțin și te vei putea infiltra în gașca. Mai ai așa de puțin!
Sufletul ei mai avea un strop și devenea in totalitate vizibil și tangibil. Nu mai era o ceață densă, ci înfățișarea unei tinere. Era prea rapidă să o urmăresc, dar va fii a mea! Va fi in grupul nostru și noi vom avea toată puterea! Nici măcar nu a știut ce se ascunde in ea. Nu a fost apreciata pentru abilitățile ei unice, iar asta se va întoarce împotriva tuturor!
-Off, se pare că nu a mai rămas fărâmă de umanitate în tine... se auzi din spatele meu.
-Zayn, nu te saturi sa mă tot sâcâi atât?
-Mereu am fost făcut meschin. Mi s-a zis că o să mor josnic și că o fac pe mama de ras, că și-a dat viața degeaba pentru a mea. Când am crezut că am luat decizia buna de a o ajuta pe Amma, nu mi-am dat seama că am făcut cea mai mare greșeală a umanității.
Eu nu îi ziceam nimic, ci stateam și îl ascultam. Glasul îi tremura și asta e ceva foarte aparte din partea unui tip ca Zayn.
-Vreau sa nu uiți un lucru! Tu o să mă anihilezi pentru că știu prea multă informație, dar Amma... Când o să afle tot ce ai făcut și cine ești tu...
-Hm! Ce o să facă? l-am luat eu în râs. O să mă "omoare"? Vezi să nu!
-Mai rău de atât, JP. Ființa aia tăcută, dornica de a cunoaște și de a lega prietenii... Acea tânără cu parul până la solduri, blond închis și strălucitor... Femeia cu cei mai frumoși ochi verzi și cea mai inocenta privire... NU O SA TE IUBEASCA NICIODATA!
-Ha! Ce ai zis? am inceput eu sa hohotesc. Sa mă iubească? Zici că îmi pasă mie de ce simte ea. Am nevoie de puterea ei și atât!
-Mai știi ca adineauri am zis că o să mă anihilezi pentru că știu prea multă informație? (Pufni Zayn) Ei bine, când eram în capul Ammei am putut intra și în al tau. Ca să vezi ce vrăjitor bun eram pe când trăiam! Puteai sa o iei pe Britney, dar ai ales-o pe Amma! Am văzut toate fanteziile tale murdare cu ea și toate pozițiile in care ai pune-o! Ea nu o să te iubească niciodată, pentru că nu va mai fi vreodată ca înainte!
-Destul! am strigat.
Simt o presiune imensă in cap și pentru prima oară după mult timp îmi e frig. Am strâns tare din pumn și am închis ochii. Un tipat asurzitor s-a auzit din spatele meu, iar apoi s-a oprit brusc. Zayn nu mai exista acum!

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum