Un pact

219 17 46
                                    

Perspectiva lui Brad

-Voiam sa aud cum îmi spui tu că mă iubești, a zis Ashley.
-Să ce? am întrebat pufnind.
-Exact ce ai auzit. Știi, surioara ta e cam încăpățânată și se afla pe mâna mea acum.
-Tarfo... Ce i-ai făcut?
-Eu? Nimic. Dar JP in schimb... I-a frânt inimioara. Of of.
Dacă ar fi fost în fața mea as fi sugrumat-o... Și pe JP la fel. Atâta ură îmi curge prin vene și simt că o să explodez. Trebuie să mă calmez, ea mă vrea nervos. O face intenționat.
-Și Sophie umblă pe undeva, sărăcuța de ea! JP a izgonit-o fara sa stea pe gânduri. Cred că rătăcește undeva în întuneric. E frumos cum a ajuns ea din cauza că te-a iubit. Mai frumos e că tu nu poți să faci absolut nimic pentru ea. Se va învârti o eternitate în cerc.
Nu o să îi ofer satisfacția... Nici măcar nu e tangibilă. Iar eu daca mor nu pot fi lângă fete... Ajung direct in Iad și Ashley știe prea bine că poate să spună ce vrea. Ce ar fi stat târfa asta cu coada între picioare dacă m-ar vedea in fata ei... Și o să mă vadă!

**********
Perspectiva lui JP

-Ia zi, frate! Ce mai faci? a întrebat Hugo. Stăteam pe canapea și priveam in gol. Nu înțeleg ce dracului se întâmplă. Amma era... Altfel. Ceva s-a întâmplat peste noapte, iar eu nu înțeleg ce. Și mi-a spus că... Nimeni nu o să mă iubească niciodată. De ce naiba îmi pasă? Nu înțeleg ce mi se întâmplă.
-JP! a strigat Hugo, trecandu-mi mana prin fața. Te gândești la Amma?
-Eu, nu! am răspuns revoltat.
-Ba, oi fi eu prost lipit pământului, dar cel mai bine te știu pe tine. Și ochii aia înlăcrimați combinați cu privirea aia... Fratelo s-a îndrăgostit!
Eram cu gura întredeschisă, gata să îl înjur și să îi spun că e tâmpit, dar... Nu știu. Chiar nu știu ce mi se întâmplă. Numai când mă gândesc la asta simt că o să vomit și că inima îmi bate extrem de rău, deși nu mai am una.
-Nu știu, am răspuns oftând.
-Unde e Amma? a întrebat soptind.
In momentul ăla o alta lacrima efectiv s-a prelins pe obrazul meu cu viteză. La dracu', m-am îndrăgostit!
-A plecat.
-Unde?
-Nu știu. Ne-am certat... Era extrem de nervoasa. A vrut să plece și am lăsat-o.
-Tu vrei sa spui că ai lăsat-o de una singura??!
-Se descurcă.
-Da, oricum bănuiesc că știți de Ashley.
-Ce sa știm? am întrebat confuz.
-JP... Amma nu știe?!
-Ce naibii să știe?
-Ashley vrea sa ii cumpere sufletul ca să facă un pact cu Brad! Adu-o acasă, acum!

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum