Am visat tot...

128 17 14
                                    

CE NAIBA TOCMAI SE ÎNTÂMPLĂ? JP mă ținea de ceafă și mă saruta pasional. Problema e că mie îmi place... Îmi place chiar mult. Eram efectiv unul lipit de celălalt și l-am cuprins cu mâinile peste umeri, iar el m-a tras de mijloc mai aproape
Începusem să transpir... Și mă simt ciudat. Nu mă pot dezlipi de el, chiar nu vreau.
Buzele lui moi și fierbinți erau lipite de ale mele. În momentul asta aveam primul meu sărut... Și nu am văzut așa ceva nici în filme. Radiez prin fiecare por și nu vreau sa ii mai dau drumul, nu acum.
Când și-a dezlipit buzele de ale mele, i-am mai dat un pupic și apoi chiar mă rusinasem rău. Și-a lipit fruntea de a mea și mi-a zâmbit, iar eu incercam sa nu ma uit in superbii lui ochi, acum căprui.
-Îmi pare rău pentru că nu am reușit să duc misiunea la capăt, am zis.
Încă stăteam frunte în frunte, iar el m-a apucat ușor de parbie și mi-a ridicat capul. Mă analiza in detaliu și mi-a pus mâinile pe obraji, dandu-mi un alt pupic.
-Nu sunt supărat. Am găsit o soluție să rezolv tot. Poți să te culci acum.

*************
M-am trezit dimineață și încă nu îmi dau seama daca am visat. Nu se poate să nu fi visat... Adică nu se poate...miroase a el, deci se poate. Miros toată a el...
Nici nu îmi mai pasă că nu am gluga pe cap, că și așa m-am văzut. Am ieșit din cameră, dar la început am ezitat puțin.
Am fost la baie și după m-am îmbrăcat în alte haine, iar apoi am mers in bucătărie s văd dacă e acolo.
-Bună dimineața, am spus.
El stătea și făcea oua ochi... Dar părea foarte supărat. Nu îmi vorbea și nu se uita la mine.
Pentru un moment am ezitat și nu înțeleg ce dracu'. Eu cred că am innebunit și am visat... Așa disperata sa fiu...
Stăteam înlemnită în dreptul ușii și nu am idee daca sa mă așez sau să plec. Am decis că mai bine îmi bag coada între picioare și mă întorc în camera mea. El nici nu a observat că am plecat, și am fugit fix spre camera, trântind ușa în urma mea. Am căzut în fund și am început să plâng... Ce se întâmplă cu mine? De ce plâng? Eu nu plâng...
Simt că respir foarte greu și mă doare rău gâtul. Nu știu cât e ceasul, dar eu m-am băgat în pat să mai dorm o tura... Poate măcar mai visez ceva.

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum