S-a oprit timpul?

117 13 5
                                    

       Am mers ghidata de vocea lui Zayn, care îmi șoptea sa caut cat mai adânc în amintirile mele. Am trecut pe lângă mai multe uși în căutarea celei care mă va duce unde trebuie. Întunericul profund care punea stăpânire pretutindeni mă putea doborî, dar nimeni nu poate cunoaște locul mai bine decât mine.
       În continuare mergeam pe lângă uși și am început să o iau la fugă, deoarece era dureros fizic să umblu în propria minte. Când am ajuns la ceea ce părea a fi ultima ușa, am pus mana pe clanță.
       Brusc, un fel de cutremur s-a declansat și a creat o crăpătură ce pornea fix de la picioarele mele și ducea undeva în spatele meu. M-am întors surprinsă și i-am urmat calea.
       -Nu te duce, a zis Zayn. Nu mai putem sta mult aici și nu avem timp de plimbare.
       L-am ignorat ca și cum nu există și mi-am văzut în continuare de drum. Crăpătură s-a întrerupt în dreptul a ceva ce părea să fie o peșteră într-un munte. Am intrat fara ezitare și am simțit un fior pe șira spinării, iar timpul părea a se fi oprit. Eram undeva departe, dar totuși așa de îndepărtat și de cunoscut mie.
       
                             ************
                      Perspectiva lui Zayn

       Ceva m-a împins puternic în exteriorul propriei mele vrăji și m-am trezit. Amna era încă acolo. Eram panicat, deoarece nu știam ce se întâmplă și cum as putea sa ies din așa situație. M-am uitat la ceas ca să văd dacă nu mi-a expirat timpul, ceea ce nu se întâmplase.
       Stai... Ceasul nu funcționează. M-am ridicat rapid sa caut alt ceas, și mă mișcam foarte greu. Când am ajuns in dormitor am observat că și ceasul de pe noptiera era oprit.
       Mi-am pus mâinile în cap. În primul rând, ce mama dracului de întâmplă aici? Sau cum naiba s-a oprit timpul în viziunea mea. Cum o scot eu pe Amma de acolo?!
       Nu o pot trezi sau întrerupe în vreun fel sau să fac o alta vrajă, deoarece doar cei mai iscusiți pot stăpâni doua vrăji suprapuse și să le funcționeze ambele la aceeași capacitate.
       M-am dus spre cartea mea, care se afla in cufă... Stai! Unde îmi e cufărul? Am fost sabotat? E imposibil! Am vrăji de protecție și ritualuri întregi care îmi țin casa neatinsă. Trăiesc intr-un copac in pula mea!
       Nu am alta variantă, cu cât stau mai mult în acest vortex, cu atât voi înrăutăți mai mult situația. Voi face o vrajă de dezlegare pentru situații urgente.

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum