S-a lăsat o liniște mormântală de când am acceptat apelul. Cred că toată lumea asculta cu sufletul la gura.
-Da. Eu sunt, a răspuns Diablo.
-Ce s-a întâmplat? am zis.
-Brad nu e bine, deloc. M-am dus special în Sud ca să mă asigur că e totul bine și ceilalți se chinuiau sa îl țină. Era legat și avea botniță de fier, prin care îi curgeau spune. A turbat iar și nu știm ce sa ii facem.
-Cum dracu'? am întrebat.
-Hmm, pai stai să mă gândesc, a zis cu tonul ridicat. Singura lui sora a murit, alaturi de viitoarea lui sotie? Asta sa fie oare? Da, Amma. Asta e.
-Pot sa fac ceva în privința asta?
-Nu. Dar te-am sunat sa îți spun sa ai mare grija. Amma, eu știu unde te afli, iar daca ai făcut ceea ce cred și ai lăsat atâta durere in urma, înseamnă că nu m-am îndrăgostit de cine trebuia. Te iu...
S-a auzit o bubuitură imensă, urmată de niste țipete.
-JP, calm frate! a strigat Hugo. Stați departe că e transformat!
Ce naiba are? Ce le-o fi enervat așa? Oare Diablo voia să mă avertizeze în legătură cu el, sau ce?
-Gata, iubire! a zis Ashley.
Știi ceva, cred că acum eu mă enervez. Dacă da dracu sa ii mai zică o dată "iubire" cred că sar pe ea și îi smulg carnea cu dinții și îmi fac geaca de piele din ea.
Simt cum mă transform și am deschis larg ochii. Ceva e extrem de ciudat. Am trecut mana prin fața ca să verific gluga, care era încă acolo. Văd prin ea!
JP era în picioare cu telefonul zdrobit în mana, iar apoi l-a aruncat undeva într-un perete. Pe ceilalți nu îi recunosc după cum arată, dar aia care mai are puțin și se suie pe el sigur e Ashley. Mi-am încleștat pumnii ca să nu mi se vadă ghearele, și colții mi țineam in gura. Momentan cel puțin. Se pare că dacă sunt transformată pot sa vad prin gluga! Asta e genial! Văd exact tot ce se întâmplă.
-Hai sa ne calmăm, a zis Hugo.
Acesta a dat-o pe Ashley la o parte și l-a apucat pe JP, tarandu-l în altă încăpere.
-Ce naiba tocmai s-a întâmplat? am întrebat cu o voce normală.
-Iubi e foarte... Impulsiv, a zis Ashley.
-Iubi? am întrebat. De cat timp sunteți?
-Nu sunt împreună, a zis Carl.
Acesta a dat ochii peste cap, iar Ashley a pufnit nervoasa.
-Ba suntem, ne iubim.
-Și Diablo mă iubește. Dar eu nu sunt cu el, am zis.
-Pardon, târâtură? s-a răstit Ashley, ridicându-se.
M-am ridicat la rândul meu, iar ea mi-a venit in fata.
-Cred că nu e treaba ta de JP. Scoateti-l din cap!
-Aha? Pardon, eu? am pufnit în râs. Nu sunt așa disperata, păpușă! E doar al tau. Eu doar am pus o întrebare.
Am văzut cum a ridicat palma sa mă lovească, dar ea nu știa că eu vad prin gluga, așa că i-am oprit atacul instant și i-am dat un picior in burtă. Aceasta a căzut la pământ și a înjurat.
-Ce se întâmplă aici? au întrebat Hugo și JP.
Ashley s-a uitat cu un zâmbet malefic spre mine, iar apoi s-a prefăcut că plânge, sărind în brațe la JP.
E o târfă, dar nu asta mă îngrijora... Nu am reușit să îndeplinesc misiunea lui JP și îi simt privirea direct prin gluga. Cred că petrecerea e pe terminate și că am belit-o grav de tot.
Măcar acum știu cum arată toată lumea! Sunt extaziată (ironic, desigur) să îi cunosc mai bine pe toți!
Ashley are parul roz țipător și niște țâte imense. Păcat că îi iese o șosetă albastra cu picatele galbene pe la maieu la subraț, că în rest aproape că mă păcălise cu sânii. Cur nu are deloc, dar îl împinge că poate ii merge in viața și are ochii albaștri. O superbitate, ce sa mai...
Hugo e foarte musculos și înalt, cu par blond și ochi verzi, iar Zi are corpul la fel, doar că are parul albastru închis și ochii negri. Al e puțin mai scund, cu parul saten și la vârfuri roșcat și ochii căprui.
Alealalte doua par mai normale puțin. Jessica are părul roșcat, ochii căprui și sânii cat China+ tot gletul din lume pe față. Erika are ochii și părul negri și e singura fara șosete. Oricum arata, știu sigur că nu mi-am făcut prieteni în seara asta.
JP avea părul ciufulit și stătea foarte încordat, iar după câteva secunde de îmbrățișat cu Ashley a dat-o la o parte.
-Noi plecam scumpete! a zis ea. Uite, dacă vrei pot să rămân eu...
Ok! Gata, e de ajuns! Am strâns tare de tot trandafirii aia ca să fie singurul lucru din pumnul meu.
-Nu e nevoie sa ramai, ne vedem cu alta ocazie! a zis JP.
-Pa, Amma! a zis zâmbind.
-Mars la produs, târâtura! i-am răspuns.
Toți au înlemnit și se uitau ba la mine, ba la ea cu ochii căscați.
-Să ii spui târfei ăsteia cine sunt eu, iubire! i-a zis lui JP cu un ton iritat.
-Iar tu sa te interesezi de mine, "iubire"! i-am răspuns înaintea lui.