Ma inteleg cu gagicile?

102 13 2
                                    

-Are voce! a strigat Hugo. Chiar mă bucur, la un moment dat crezusem că ți-a rămas vocea pe lumea cealaltă.
-Ia gata! a zis JP. Hai sa dam party. Suntem toată gașca și de mâine o să anihilam tot!
Mă enervează la culme că fac parte din "gașca" lor, dar trebuie sa fiu atenta. Am nevoie de toate informațiile și nu vreau sa risc sa ii enervez prea tare.
-Amma, povestește-ne despre tine, a zis Carl. 
Am expirat adânc și de data asta le-am făcut pe plac și am încercat să le povestesc. Le-am zis despre cămin și despre cum nu am știut că am un frate. Că am fost puțin surprinsă că era acel Brad despre care vorbea Sophie întruna și că m-am întâlnit cu Diablo in club.
De aici, atmosfera începuse să se mai calmeze, iar eu mă mai descordasem. Desigur că mi-au cerut detalii despre Diablo și a fost un deliciu când au auzit ce pămpălău a fost, dar mai amuzant a fost momentul când fratele meu putea să bage mana în foc că și-ar decapita un aliat pentru mine.
Pe JP nu prea îl auzeam, dar ceilalți erau în extaz și ziceau că sunt pe val.
-Și v-ați dus la el acasă? a întrebat Hugo râzând.
-Sa știi că mă invitase, dar eu aveam treabă. Nu m-am dus în club de capul meu, trebuia să mă văd cu cineva.
-Aoleu, da' tu nu te-ai distrat nici măcar puțin în anii ăștia! a zis dezamăgit Carl. Nu ai dat un party calumea, nu ti-ai tras-o prin locuri ciudate sau nu ai fost in vacanță...
-Am fost ocupată să aflu ce e de viața mea. Ironic sau nu, moartea era de viața mea.
-Aici e altfel, să știi! a zis Zo. Nu suntem chiar așa răi precum părem, până la urmă, toți am fost oameni ca și tine.
-Dap, fiecare cu povestea lui ciudate. Se pare că eu sunt cea "extra virgină" din gașca.
Deși glumă asta a fost exagerata, a fost foarte bine primită, iar eu chiar începusem să mă simt mai comod. Hmm, pare că îmi place? Pe pula! Vreau sa ii fac să aibă încredere în mine și să mai detensionez atmosfera. Încă i-aș jupui de vii pe toți.
-Hai să chemăm gagicile! a zis Carl. Poate își face și Amma prietene.
-Nu o să le suporte, vă zic din start! a zis JP.
-Ha, auzi la el! am intervenit. De unde știi tu, draga, ce "gagici" îmi plac mie?
-Wow, Amma e pe val! a zis Hugo. Hai că ne înțelegem!
Deja mă împrietenisem bine cu băieții, dar JP părea puțin supărat. Nu înțeleg ce are, el a zis că trebuie să mă integrez ca să primesc ce vreau. Se pare că nu îi place să îi iau prietenii, săracul de el. Dacă mă mai chinui puțin, mai că mi se face milă.
-Mă duc să iau berea! a zis Carl. Specialitatea casei, domn' JP?
-Adu și ceva vin roșu, a intervenit JP. Da mâncare nu iei? Eu nu fac greva foamei că n-ai tu chef.
-Calm, șefu', că merg eu cu el, îl luă Hugo la mișto.
-Aoleu, înregistrați momentul și sculptați-l in marmura! a strigat Carl. Hugo a zis "șefu" cuiva baa! Hai că mă duc și sparg economiile pentru diseară.
I-am auzit pe băieți cum pleacă și bănuiesc că am rămas doar cu JP. Și da, încă nu mi-am dat gluga jos. O să mă bazez pe auz, nu vreau să mă arăt pe mine încă.

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum