Stau in lux.

100 14 0
                                    

După ce m-am asigurat că JP nu da semne să se întoarcă, mi-am dat gluga jos și am analizat împrejurimile. Eram într-o încăpere imensă, pe puțin cat una normala. În patul meu incap lejer patru persoane, iar oglinda era fix cat sa mă pot privi. Dulapul era imens și chiar mă întreb dacă e plin de haine, iar la masa aveam machiaje, oje, cutii cu bijuterii. Totul arata impecabil.
Nu credeam că JP are nevoie de mine în halul asta de mi-a aranjat o asemenea camera.
M-am dus direct la oglinda și am observat că arat la fel. Singura diferență e una care nu e vizibila, aceea că inima mea nu mai bate. Se pare că diseară o să fie o petrecere. Ordinul meu este sa fiu cuviincioasă și prezentabilă.
Da, știu. M-am transformat într-o mașinărie de urmat reguli. Totul are un scop, iar rasplata mea este imensă.
Mi-am pus gluga pe cap și am ieșit pe ușă.
-Ce e? a strigat JP undeva din altă încăpere.
Nu am apucat sa vorbesc, că a și ajuns in fata mea. Grozav... Se teleportează.
-Unde e baia? am întrebat, încercând să nu par surprinsă.
-Te întorci cu spatele și mergi până în capătul holului.
-Hainele?
-Pe pui la spălat. Ai halat, prosop de par, șampon, balsam, masca de față și alte ciudățenii de fete.
-Mersi, am zis fara sa comentez.
M-am întors și am mers spre capătul holului, iar JP a plecat.
Am apăsat pe întrerupător și am intrat. Am încuiat ușa și mi-am dat gluga jos. Casa asta e deja nesimțit de luxoasă, la dracu'! Baia asta e mai mare decât camera mea de la spital, care as fi putut să jur că e un palat. Deci sa descriu puțin ce chestii sunt aici: cada care are la un capăt samponurile mele, o chiuveta cu săpun de mâini și de față, deasupra ei o oglindă cu doua periuțe de dinți, o perie de par și un pieptăn. Tot acolo e o crema de hidratare și de protecție solară (de unde naibii soare?? În fine). Lângă cada era dusul, care era destul de spațios și nu se vedea nimic înăuntru. În fine, multe chestii că o să îmbătrânesc povestind.
Am lăsat trandafirii pe coșul de rufe, iar în clipa aia ceva parcă mi-a străfulgerat trupul. Simțeam că sunt slăbită. Așa cum am zis, din ei îmi extrag puterea. Mi-am dat jos hainele și le-am băgat în coșul de rufe, iar apoi am dat drumul la apa calda la dus.
După ce m-am spălat mai bine ca niciodată, am ieșit și mi-am pus halatul și un prosop pe cap. M-am spălat pe fata dacă tot am săpun special pentru asta, iar după pe dinți și m-am dat cu o crema hidratantă. Am luat rapid trandafirii înainte de a mai face orice altceva, deoarece simt că o să leșin.
Am observat că am un feohn și o placa de par, dar eu nu folosesc așa ceva. Cred că în seara asta fac o excepție și îmi îndrept parul. Mi-am pus gluga, care și  a asta îmi venea  a până pe sub nas, am iesit din baie și m-am dus spre camera mea.
-E totul ok? a întrebat JP din spatele meu.
-Poți, te rog, să nu mai apari așa în spatele meu? E nevoie sa îți pun un clopoțel sau ceva?
-Ti-am zis sa îmi vorbești frumos mie. Lasă ifosele astea de prințesă!
Nu am apucat sa mai comentez, că el a și dispărut. Ce naiba are? Eu, cea care se uita la casa lui ca la muzeu, am ifose? Tipul asta e cam instabil emoțional.
Am intrat în camera mea și am închis ușa. Sa vedem cu ce să mă îmbrac.

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum