A dat de belea.

114 15 0
                                    

                             *********
                    Perspectiva Sophiei

       Ne aflam în biroul lui D Meller, care era foarte supărată pe noi. Stăteam aici deja de mai bine de o oră, dar niciunul nu îndrăznea să comenteze și să riște înrăutățirea situației. În timp ce Meller se gândea la pedeapsa, cineva a dat buzna in camera.
       -Bună Scott, a zis Meller.
       La naiba. Ultima persoană pe care voiam să o vad. Nu m-am întors din rușine. Cu siguranță e foarte dezamăgit de absolut tot ceea ce se întâmplă. El trebuia să aibă grijă de Amma.
       -Am nevoie eu de copii ăștia pentru ceva, este in regulă?
       -Nu este, deoarece eu acum le dădeam pedeapsa.
       -Am eu ac de cojocul lor, stai calmă. Hai copii.
       Am ieșit cu toții imediat cu ochii în pământ, iar Scott a închis ușa în urma lui.
       -Unde e Amma? m-a întrebat sec.
       -Se plimba, a răspuns Elijah.
       -Nu te-am întrebat pe tine, băiete, și nu cred eu că de aproape o luna se tot plimbă.
       -Uite, Scott. Noi acum o căutăm, am zis. A fugit.
       -Sinceritate, a zis el. Bun început. Va pot ajuta?
       -Da. Nu ne incurca. Promit că o să o aduc acasă.
       -Mă bazez pe voi.
                                
                                *********
                       Perspectiva Evelinei

       Sophie, Elijah, Adam , Hug și Ben au intrat în cameră, iar Sophiei a șoptit:
       -Ai găsit ceva?
       -Da, s-au întâmplat multe.
       Am povestit absolut tot în detaliu, mai puțin despre desenul cu Brad, care și așa era un detaliu minor.
       -Oare l-a găsit pe JP? a întrebat Elijah. Dacă zici că șoimul sau a adus bandajul...
       -Nu avem de unde să știm, am răspuns. Șoimul se plimba oricum peste tot.
       -Macar de am știi ceva adevărată despre JP, a zis Ben. Toate lucrurile știute se contrazic reciproc.
       -Și moartea lui Zayn e misterioasă, a zis Ben. Dacă Amma...
       -Nu! Sa nu spui asta, s-a răstit Hug.
       În clipa în care Hug a ridicat tonul vocal, un țiuit asurzitor s-a auzit. Cu colțul ochiului am zărit sânge pe perete și totul s-a făcut negru.
       Eram undeva... Un loc gol și sec, în care nu puteam sa disting absolut nimic. Cert e că nu mă aflu în camera Ammei, iar ceilalți sunt departe de aici.
       O lumina alba ca un bliț de poza mi-a acaparat atenția și au apărut următoarele imagini: Amma pe jos in pădure tinandu-se de cap și cu hainele rupte; Amma cu ochii înlăcrimați, transformată și în același timp furioasă; Amma ținută de gât și drogata de un tip cu mască neagră.
        -Evelin! Evelin! Ești bine? Trezirea! ma zgâlțâia Sophie.
        -N-nu. Nu trebuia să mă scoateți de acolo. O vedeam...
       -Usurel, a zis Hug. Relaxeaza-te și povestește tot.
       Eram întinsă pe patul din cameră Sophiei și mă durea îngrozitor capul. Cu toate acestea, am povestit cat de poate de clar ceea ce am văzut.
       -Drogata... Nu se poate! a zis Elijah.
       -Se pare că T'ik'uri demi încă există.
       -Ce? a întrebat Sophie confuză.
       -T'ik'uri demi sunt un trib practicant de magie neagră. Se zice că sufletele noastre ajung la ei și în vechime erau cei venerați, i-am explicat.
       -Ce treabă ai ei cu Amma? a zis Hug. Ea nu e practicantă de magie neagră, nici pe departe.
       -Nu trebuie sa fie, a zis Elijah. Ai nevoie de altceva de la ea și trebuie să ne grăbim. Nu o să reziste acolo.
       -Și unde o găsim? Ei au un camp de protecție în jurul caselor și nu sunt găsiți decât atunci când își doresc asta, a zis Hug.
       -Să îl sunam pe Sam să îl întrebam, am zis.
       Sophie a format in clipa următoare numărul de telefon al lui Sam și mi-a înmânat telefonul. Eu i-am povestit exact ce și cum, iar el mă asculta mai calm decât aș fi crezut.
       -Noi suntem adânciți în pădure și nu am dat de nimic. Până acum am fugit și am urmărit orice semn de mișcare.
       -Nu o să îi găsiți, am zis. Știi bine abilitățile lor de a se ascunde. Trebuie să le oferim ceva ce își doresc.
       -Ce anume și-ar putea dori? a întrebat Sophie.
       -Pune-ma pe difuzor, a zis Sam. Ascultați. Știm cu toții că legenda zice de puternica lor dorința de venerare. Asta o să și facem. Dar am nevoie de ritualul lor de invocare.
       -De unde naiba îl luăm și pe ăla? am întrebat.
       În clipa aia, un val de inspirație a pus stăpânire pe Sophie, care a strigat:
       -De la Elijah!
       -Ce? am întrebat.
       -Eu am o carte foarte veche și mai mult ca sigur ne va ajuta.
       -Păi și tu nu știi dacă are vraja in ea? am întrebat.
       -Cartea e așa de veche și are așa de multe pasaje secrete, încât nu poate sa fie citită.
       -Păi atunci sa mergem! a zis Hug.
    
      

        

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum