-Bună Amma! se auzi din spate.
M-am oprit și am închis ochii, încercând să mă prefac că nu tocmai ce am auzit vocea lui Ashley.
-Nu vrei sa vorbești cu mine? a întrebat după câteva secunde.
Când am deschis ochii eram gata transformată, și nu pentru că aș ține neapărat să îi vad fața aia strâmbă de lighioană, ci pentru a sari la atac atunci când ma plictisesc.
M-am întors ușor și am dat ochi in ochi cu ea. Bine, ea nu mă vedea de gluga, dar s-a înțeles ideea.
-Ce vrei? am întrebat plictisita.
-Aa, pai voiam să văd cum pleci cu coada între picioare de la iubi. Mă mir cum de-ai crezut că o să ai vreo șansă! Apropo, a zis schițând un zâmbet malefic, ți-a plăcut visul?
Când am auzit asta mi-au ieșit ghearele instant, dar am rămas pe poziții. Târfa naibii! Ea mi-a creat acel vis... Huhh... Sa mai rezist încă puțin. Vreau sa acumuleze destula energie și...
-Oricum nu venisem să îți râd în fața! a continuat. Am spirite care pot face asta. Am venit să închei un pact cu tine!
Târâtură... Vrea ea să încheie un pact, auzi. Păcat că eu nu mai am nevoie de nimic din ce îmi poate ea oferi.
-Nu, mersi, am zis. Nu am nevoie de absolut nimic din partea ta.
I-am întors spatele și am plecat. Sincer, nu merita energia mea și nici timpul. Deși am o veșnicie ca timp, nu o să îmi murdăresc secundele jupuind o strâmbă.
-Și daca te-as readuce la viață? a întrebat când am făcut primul pas.
M-am oprit pentru un moment. Sa mă aducă la viața... Sună așa convenabil, dar totodată imposibil.
-Știi tu, a continuat. Sa te duci înapoi la frățiorul și la prietenii tai și să începeți o nouă viață...
-De ce ai nevoie?
-Doar sa fii proprietatea mea. O să fii sufletul meu de acum și o să mă asculți, bine?
-Bine.
Ashley a dispărut și nu vreau sa vorbesc despre ceea ce tocmai s-a întâmplat. Ultimele secunde au fost ciudate... Nici măcar nu am simțit când am încheiat pactul.
Ce am făcut oare? M-am vandut? Nu ar fi ceva nou, la fel am făcut și cu JP. Pot pleca la fel de ușor și de această dată.***********
Perspectiva lui Brad-Bună, iubire! se auzi din spatele meu.
-Ashley... am mârâit.