Dependență.

106 12 4
                                    

         -Îți e foame?
         În viața mea nu am crezut... că voi simți o asemenea presiune în cap... Nu mai pot să... gândesc. Vocile din jur se aud în ecou. Picuratul sângelui... îmi învăluie tot trupul.
         Aud pași apropiindu-se, dar nu pot deschide ochii. Am simțit ceva rece atingandu-mi buzele, iar apoi un miros ucigător de apetisant de sânge. Era un bol cu sânge... Exact la gura mea. Nu! Nu pot sa îl beau.
        Dintr-o dată, cel care ținea bolul și-a îmbibat degetul în sânge și mi-a atins buzele. Tentația era prea mare, am băut absolut tot!

                                ********
                     Perspectiva Sophiei

        -Era sa rad, am zis.
        -Ajuta-ne, l-a implorat Elijah.
        -E prea târziu, a zis Zayn. Amma e dependenta. Și îi aduc sânge, ea bea fara sa îți dai seama. Până ajungeți voi, ea va fi deja prea drogata sa vă recunoască. Sau chiar moartă...
        -E Mulu, am zis.
        -Exact, a răspuns Zayn. Mulu au cea mai mare dependență. De aceea sunt cei aleși. Când vor termina cu ea...
        -Pe cine or să invoce? a întrebat Ben.
        -Pe JP.

                               ********
                    Perspectiva Evelinei

       Am luat imediat telefonul și am format numărul lui Brad, care a răspuns direct cu: "Știu deja tot".
       -Nu chiar tot, am spus.
       I-am trimis o poza cu desenul Ammei și acesta a tăcut niste momente.
       -Vedeti că vin acolo. Sophie nu trebuie sa știe.
       -Nu! Nu poți veni, i-am zis. Mike...
       -Îți promit că Mike o să fie ultimul lucru de care ne va păsa. Sunt acasă la Jace și stau cu fetele. Avem un plan.
       -Spune-mi planul.
       -O să fac un pact cu Diablo.
       -Ce? Tu ești prost? a zis Hug, luandu-mi telefonul din mana. O să te facă bibelou dacă te vede!
       Am apăsat pe difuzor ca să îl auzim amândoi.
       -Aveti încredere în mine, eu nu greșesc. Încă mai sunteți în camera Ammei?
       -Da, am răspuns.
       -Să veniți la gară sa mă luați. Ajung in doua ore.
       -Bine, am zis amândoi. Pa!
       -Pa!
       Am închis apelul și am băgat telefonul in buzunar.
       -A innebunit, am zis.
       -Nu avem de ales decât să mergem pe încredere.
       -Adevar grăiești.

                                ********
                      Perspectiva lui Brad

      -Venim cu tine, a zis Britney. Toți o să te însoțim la plecare.
      Acum eram in suflagerie și cu Jace și Finn, care păreau că știu exact ceea ce se întâmplă.
      -Mă duc la Diablo. Voi așteptați aici sa vin sa va iau.
      -Bine, au răspuns toți.
      -Și luați ce aveți voi mai bun... Începe războiul.
****************
      M-am dus pe stradă și am interacționat cu primul cățelus al lui Diablo pe care l-am văzut. Am ridicat mâinile și i-am zis:
      -Vreau un pact cu șeful tău, du-ma la el.  
      -Și ce motiv am sa nu te omor pe loc? a întrebat plictisit. 
      -Eu sunt Brad. Știi tu, cel pe care îl căutați de ani buni. Diablo vrea sa mă vadă și pun accentul pe cuvântul "viu".
       Asta a fost tot ce a vrut să audă și m-a imobilizat la pământ, legandu-ma cu niște cătușe de fier. Acum, nici dacă vreau nu pot da înapoi.
   

      

          
       
       
     

      

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum