Ma invocă.

111 14 9
                                    

JP a deschis ușa, urmând o avalanșă de pași. Eu am asteptat cuminte în sufragerie pe fotoliul meu, iar ceilalți s-au instalat rapid. Am auzit cum unul dintre ei a așezat ceva pe masa, probabil băutura.
-Ammarie, ele sunt Ashley, Erika și Jessica.
M-am ridicat și am dat mâna cu fiecare. Nu îmi dau seama care e care, dar nu e panica. Petrecerea abia a inceput.
-Prefer sa mi se zică Amma, le-am informat.
-Ok, Amma! a răspuns una dintre ele. Toți s-au așezat, iar cineva a pus muzică.
-Ia zi, iubire! a spus una dintre fete. Cu ce ocazie e Amma pe la noi?
-E o veche cunoștință și o să stea aici, a răspuns JP.
Wowowooo... Una dintre fete i-a zis "iubire" lui JP? Nu îmi imaginam că poate răspunde la apelativul asta.
-Lasă, Ash! a intervenit Hugo. Tot pe tine te iubește!
-Vezi sa nu, a zis JP.
Deci asta e Ashley. Ok. E totul bine, adică nu mă deranja nici dacă erau împreună. Nu simt nimic pentru JP. Nu am absolut nici o problema.
-Amma e suflet de om? a întrebat o alta voce de fata.
-Da, i-a raspuns Carl.
-Îmi e sete, a zis și cea de-a treia fata. Hai sa bem!
Toti și-au luat cate o bere și le-au deschis. Nu m-a întrebat nimeni daca vreau și nu mă deranjează.
-Cum a fost drumul? a întrebat JP.
-A fost nasol la ieșire, a zis una din fete. Paznicul a vrut un sex in patru ca să ne lase. După aceea ne-a luat și separat ca să fie el sigur. După asta nu am mai avut nici o problema.
-Așa faci, Jess? a întrebat Zo.
Acum le știu pe toate trei după voce. Totul o să fie mai ușor de urmărit.
-Din câte știu eu, Zo, sunt single. Pot sa mă fut cu cine vreau eu.
-Haha, i-a răspuns el.
-Hai sa ne jucăm! a zis Ash plictisita.
-Ce? am întrebat toți in cor.
-Doua adevăruri și o minciuna? a propus ea.
Toți au aprobat. Jocul ăsta pare destul de inofensiv.
-Incep eu, a zis Carl. Deci: am murit înecat, am fost in rai, îmi e dor de fosta.
-Simplu, a zis Hugo. Pot sa răspund eu?
-Da, a zis Carl.
-Raiul a fost o minciuna. Tu doar ai vorbit cu un înger să te ajute cu piciorul.
-Gresit, a zis el. Aia cu fosta e minciuna. Chiar nu vreau sa o mai văd pe panarama aia vreodată.
După ceva timp in care ne-am tot jucat, a venit și rândul meu.
-Fiti atenți aici, am zis. Am murit de supradoza, nu am niciun tatuaj, am avut psihoza.
-Asta e complicata, a zis Zo. Pot sa răspund eu?
-Da.
-Cred că psihoza e minciuna.
-Si eu, a zis Carl.
-Gresit, am răspuns. Am avut psihoza. Și am murit de supradoza. Minciuna e cu tatuajul, pentru că eu am unul.
-Hai sa facem ceva mai distractiv, a zis Jessica. Sa ne jucam...
Un sunet ciudat a întrerupt-o. Suna că un fel de telefon.
-Cine ne invoca la ora asta frate... a zis JP.
-Amma, se auzi o voce de robot. Dorești să răspunzi?
-Da.
-Amma. Știu că ești aici. Îmi pare extrem de rău pentru tot.
-Diablo?!

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum