Nu te ajut!

103 14 0
                                    

                                  ********
                       Perspectiva lui Brad

       Am ajuns in cel mai apropiat sediu al lui Diablo, iar cel care m-am adus mi-a zis să aștept să vină șeful.
       -Brad! se auzi o voce din spatele meu.
       -Diablo! Vechiul meu prieten! Ce mai faci?
       -Mult mai bine decât tine sigur fac, a rânjit el. Ce vânt te aduce în vizită?
       -Vreau sa facem un pact, am zis.
       -Stai, ce? a zis hohotind în râs.
       -Ce ai auzit.
       -Dar ce motiv am eu sa fac un pact cu tine?
       -Ai dreptate. Nu va fi un pact, deoarece îți vei dori să mă ajuți.
       -Ia vino tu cu mine sa discutăm undeva mai retras.
       Tonul său vocal era strict, dar totuși confuz. El chiar nu își dă seama ce vreau sa fac?
       L-am urmat pe un hol strâmt până la biroul său și am intrat. Am luat loc pe un scaun, așteptând aprobarea sa vorbesc.
      -Știi bine că borcanul ăsta e rezervat capului tău, nu? a zis el, bătând cu unghia într-un borcan foarte mare.
      -Sora mea moare în chinuri in clipa asta, am zis cu lacrimi in ochi.
      Nu suport sa ii ofer satisfacția de a-mi vedea latura sensibila, dar trebuie sa fiu cat mai rapid. 
      -Și? Ce îmi pasă mie?
      -O blondă sexy la 1,67 pe nume Amma... Sună cunoscut.
      Ochii lui s-au mărit instant și și-a pus mâinile în cap. Idiotul asta chiar tine la sora-mea, scuipa-l-aș între ochi.
      -Ce a pățit?
      -T'ik'uri demi.
      -Nu nu nu nu!
      -Trebuie să o salvam rapid și deja e târziu.
      -Hoo, Zorro. Sora ta e bună, asta e adevărat. Dar nu mă bag în așa ceva pentru o seară de sex. Am altele în registru.

                              *********
                      Perspectiva Sophiei
    
      -Și ce ar trebui, mă rog, să facem?
      -Strangeti gașca și acționați, sau țineți mai strâns legătura. Nu aveți mult timp.
      -Poți sa ne dai un răspuns mai concret? A întrebat Ben.
      -Nu pot, îmi pare rău. Să știți că eu in momentul asta știu exact ce știți voi, doar că sunt spirit. Nu m-am transformat în Dumnezeu peste noapte...
      -Ai grija de Amma daca poți, am zis.
      Am simțit un fel de curent ce îmi trecea prin corp și am rupt cercul. De pare că și ceilalți au simțit același lucru.
      -Ii sunam pe Evelin și pe Sam să împreunăm gașca? a întrebat Ben.
      -Nu încă. Trebuie doar sa ne dam seama cum putem sa ne infiltrăm.

     
   

    
     
  
      

De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum