Ceva din felul în care mergea și cum tremura din toate încheieturile mă face să cred că situația dintre el și Elijah e mult mai delicată decât o interpretasem. Am ajuns la strada cu prima clădire și ne-am urcat pe ea.
-Unde naiba or fii? Parcă erau aici, a zis Sophie.
-Au intrat înăuntru, a zis Sam.
Finn a luat-o imediat la fugă înapoi, dar Sam era mult prea rapid. Acesta l-a prins în doar doi pași și a zis:
-Nu face un lucru pe care îl vei regreta. Nu vrei să îi vorbești? Stai în camera ta! Doar să nu mai fugi așa niciodată, clar?!
Toți am înghițit în sec atunci când am auzit cât de nervos era Sam. M-am dus la Finn să îl apuc de braț și i-am aruncat un zâmbet prietenesc.
-Stai lângă mine și nu îl privi în ochi, i-am șoptit.
-Degeaba, dar apreciez gestul.
Am urcat pe toate clădirile, iar la urmă au rămas scările de toate zilele.
Mâinile îmi îngețaseră teribil, deși abea cred că am ajuns la jumătate. Mă întreb de ce lui Finn îi e așa de frică de fratele său. Nu cred că e doar o "joacă din copilărie". Elijah o fi el mai serios și autoritar, dar nu mi se pare un om rău absolut deloc.
Am ajuns la trapă și Sam a zis:
-Deschide odată că îmi îngheață...
Și s-a deschis trapa. Jace ne-a făcut semn să intrăm, iar Sam mai avea puțin și sărea peste el. A intrat și Sophie, iar când să intru și eu, Finn m-a apucat de braț și a zis:
-Pot să stau cu tine?
-Normal că poți! i-am șoptit.
Am intrat amândoi, iar Britney i-a sărit în brațe lui Finn.
-De ce ai stat așa mult? a întrebat ea.
-Iar mă luați la interogatoriu, my lady? i-a zâmbit el.
-Finn! Bună frățiorule, a zis Elijah.
Acesta s-a apropiat de Finn și Britney să îi îmbrățișeze, dar cei doi nici nu s-au uitat la el. Elijah era foarte dezamăgit, asta i se citește pe chip. Frații săi s-au întors cu spatele și au părăsit încăperea.
-Hmm, tu chiar credeai că uită așa ușor? i-a zis Jace lui Elijah.
-Taci dracului din gură! Ohh. În fine, am venit pentru altceva.
A luat loc pe un scaun și a oftat adânc.
-Nu știu în ce stadiu vă aflați cu cei dispăruți, dar într-o săptămână va fi un atac direct la Stea. Vor fi prea mulți.
-Ce vrei să facem noi?
-Trebuie să îi găsim ascunzătoarea lui JP și să stăm toți acolo.
-Încăpem? am întrebat șocată.
-E magie, Amma. Normal că încăpem.
-Cum o să-l găsim? a întrebat Sophie. Crezi că-și va deschide porțile așa simplu?
Sam a tresărit și a arătat spre mine, zicând:
-Amma poate! Zi-le celorlalți că ea are colierul! a continuat Sam.
-Știam asta deja, dar voi aveți nevoie de ea aici, să îi găsiți pe ceilalți.
-Trei zile, am zis. Dă-ne trei zile să îi găsim și în următoarele patru căutăm până nu mai putem.
-Bine, a zis Elijah. Eu o să plec și vă așteptăm acasă pe toți!
Ne-am luat rămas bun de la Elijah și a plecat.
-Cum facem asta în trei zile?! a întrebat Sophie.
-Ei s-au arătat, a zis Sam. O să vină acasă.
-Tot ei s-au întors și au fugit, i-a întors-o Sophie. Brad al meu nu a venit.
-Fratele meu a zis că Brad e bine, i-am zis cu vocea sugrumată.
-Fratele tău? Tu l-ai... Cum? Sam. A zis că Brad e bine?
-Te complici prea tare. El e bine și va veni, iar atunci totul va ieși la lumină. Evelin ce a zis.
-Că te iubește. Nu a stat mult.
-Sigur a zis doar atât? Nu mă minți!
-A zis că veți fi ca înainte dacă ești dispus să o primești înapoi.
Sam a oftat cu ochii înlăcrimați și plini de speranță, dar nu pot citi această fericire și pe chipul Sophiei. Era distrusă.
-Amma... Ce a zis fratele tău?
-Păi, să îl chem dacă am nevoie.
-Cum îl cheamă? m-a întrebat.
-A zis să îl strig "frate" și va veni.
-Gata, Sophie! a zis Sam. A fost destul de nasol pentru Amma totul.
-Băieți... a zis Jace.
Acesta era băgat cu nasul într-o carte de când am ajuns iar aici.
-Cred că mâine îi găsim pe toți în club Indigo, a continuat el.
-Poftim?! a zis Sam. Ăla e cel mai mare club și bar de striptis. În primul rând, Evelin a mea nu ar intra în așa ceva și gașca nu s-ar expune așa. Diablo are mulți pe acolo.
-Apropo, am zis. De ce nu am dat de armata lui Diablo pe străzi?
-Au și ei pauze. Nu sunt poliția, ci oameni normali. Au probleme mai mari cu autoritățile decât noi. Sunt doar periculoși.
Am aprobat din cap și am ascultat în continuare.
-Cum de ai ghicit că vor fi în Indigo?
-Cartea m-a îndrumat. Am pus amuleta Ammei în ea înainte să plecăm și... La asta m-a condus.
-Poți să mi-o returnezi acum? am întrebat.
Jace a luat-o și mi-a întins-o. Când am pus mâna pe ea, a început să strălucească și să mă ardă.
-Pune-o acum pe carte! a zis Jace și mi-a așezat-o în poală.
Cei trei s-au așezat în jurul meu, iar eu am dat drumul amuletei pe una dintre cele două pagini albe. Cum a făcut contact cu hârtia, o soluție roșie se întindea din ea pe ambele foi. Se îmbiba ușor în foaie și s-a oprit fix la colțuri.
-Știu asta! a zis Jace. Poți vorbi cu cineva. O singură persoană.
-Evelin! a zis Sam.
-Ba Brad! s-a revoltat Sophie.
-Sau fratele ei... a zis Jace ușor.
Cei doi certăreți au făcut o față de copii care tocmai au dat de belea. Alegerea îmi aparține. Cu cine aș putea să discut eu să îmi rezolv problemele? Evelin nu mă poate ajuta... Brad nici atât. Mai rămâne fratele meu. Asta e! E perfect!
-JP, am șoptit.