Am închis ochii pentru ca fețele șocate ale celorlalți să nu mă bruieze. Am așteptat răbdătoare un semn și fix în momentul în care mă pregătisem să cedez am auzit o voce stinsă.
-Vă primesc acasă. Mă bucur că ne cunoaștem după atâta timp, Amma. Vreau să vi doar tu în pădure când vei căuta. Promit că îți voi arăta.
Am deschis ochii și i-am privit pe ceilalți. Păreau să nu fi auzit nimic.
-Deci? a zis Jace.
-Nimic, am răspuns. Absolut nimic.
-Ohh... Deci mâine mergem în club, a zis Sophie.
-Credeam că veți fi mai veseli, a zis Jace către ei doi.
-Dacă iubita - iubitul tău și-ar pierde vremea într-un bar de striptis ai fi la fel ca noi, i s-a răstit Jace.
-Ce se întâmplă între Finn și Elijah? am încercat eu să schimb subiectul.
-Elijah i-a abandonat pe el și pe Britney, fără apă sau mâncare. I-a lăsat pe stradă, a zis Jace.
-Asta e oribil... De ce a făcut așa ceva?
-Erau în pericol mult mai mare cu noi decât în ghearele lui Diablo. Au fost niște vremuri foarte grele cândva. Eu am părăsit gașca pentru că nu eram bine-primit, dar i-am anunțat unde mă mut. Elijah m-a rugat să îi iau pe frații lui și așa am ajuns noi aici.
-Și Emm? Nici ea nu se înțelege cu John? am întrebat.
-Ba da, a răspuns Sam. John o iubește mai mult ca pe ochii din cap, dar când ea e acolo, el e vulnerabil. Nu se poate concentra pentru că îi ține de grijă.
-Fetele sunt foarte puternice, bănuiesc că știți asta.
-Da, știm, a răspuns Jace. Noi suntem toți din ce în ce mai puternici. Evoluăm împreună, dar la ele e mai neașteptat pentru că sunt mici.
-Am înțeles. Deci... Mâine seară în club! am zis cu un entuziasm fals. Îi vom lua acasă pe toți, promit.
-Ce vom face până atunci? a întrebat Sophie.
-Finn! A strigat Sam. Mișcă-ți curul încoa'!
Finn a apărut în clipa următoare în încăpere, însoțit de fetițe.
-Vreau o nouă păpușă! a zis Emm.
-Nu ești cam mare pentru păpuși? a întrebat-o ironică Sophie.
-Dacă mai comentezi îmi folosesc noua păpușă pe tine! i-a răstit-o Emm
-Ce-o să faci, mucoaso? O arunci în mine?
-Sophie! Taci dracului ca asta mică te omoară. Ea face voodoo, a zis Jace rece.
Sophie și-a înghit cuvintele și a tăcut, iar Emm avea un zâmbet malefic și triumfător pe buze. Deci ea se ocupă de arta voodoo. Oare Britney ce "talente" are?
-Abea ți-am luat una... Trebuia să o folosești, a zis Finn.
-Am salvat o viață cu ea.
-Ce-o viață? a întrebat Sam.
-Pe Amma.
Noi toți am făcut ochii mari și am rămas blocați.
-Cum așa? a întrebat Sophie.
-Ar fi trebuit să cadă, atât zic.
Emm se uita fix în ochii mei și acum știu la ce se referea. Ea mă așteptase atunci când venisem la ea pe geam. Mă ridicase ca pe o păpușă si prea m-am prins la limita de brațul ei.
-Multumesc, am zis cu un nod în gât.
-O să merg să îți iau o păpușă, a zis Britney.
-Nu fetelor. Nu acum, a zis Finn. Diseară avem nevoie de voi la capacitate maximă, așa că vă veți odihni.
-Nu înțelegeți! E important, a zis Britney.
-De ce? am întrebat noi în cor.
-Cei pierduți vor o distragere.
-Cum adică? a întrebat Sam.
-Dacă voiau ajutorul vostru vă întrebau, i-a răspuns Emm. Dacă nu ați observat, nu va cerem voie, ci vă anunțăm.*****
Britney plecase în oraș, iar Emm s-a încuiat în camera ei cu Finn de câteva ore bune. Este ora 15:46 și noi ne-am pus să dormim. Desigur că eu stăteam și priveam tavanul, gândindu-mă la ceea ce a zis Emm. Dacă nu era ea, eu muream.
Este puțin răcoare aici sus, poate pentru că aveam geamul deschis. Faza e că mă simt foarte rău și cred că am febră. Mă doare capul și vreau să dorm. Nu înțeleg de ce nu pot închide un ochi, dar în loc de asta privesc tavanul.
Sam sforăie și Sophie se tot întoarce de pe o parte pe alta. Teoretic nu mă gândesc la nimic, practic mă gândesc că nu mă gândesc la nimic. Ce ciudată sunt, frate.
~Ieși...~
Am tresărit și m-am ridicat rapid. Era ea! A revenit. Vocea ei era așa de... Sugrumată. Unde să ies?