Discuții ciudate

106 13 11
                                    

-El e Hugo, a zis JP.
-Salut, se auzi o voce groasă și răgușită.
-Eu sunt Al, zise un alt tip.
-Zo, se prezentă altcineva. Și ăstalalt e Carl.
-Da, hei, a zis Carl.
-Bun, a continuat JP. Acum că vă cunoașteți putem sa mergem.
Nu îmi pasă unde merg. Nu îmi pasă ce va trebui sa fac in urma acestui pact. Important pentru mine este doar recompensa. E ceva la care am visat de când mi s-au deschis ochii. Ceva ce niciodată nu am știut și toată lumea mi-a ascuns. Vreau sa aflu cine sunt eu, cine sunt părinții mei și de ce am fost blestemata cu o viață de căcat.
M-am ghidat după auz și mergeam relaxata. Pentru prima oara nu trebuia să fug de cineva sau după ceva anume. E prima oară când nu mă mai ascund și nu mă tem de ce mă poate aștepta. S-au anihilat așa-zisele sentimente. Vreau doar să știu adevărul și atât. Am nevoie de răspunsuri.
-Vom intra pe un portal, a zis JP. Ne va duce la una din casele mele, unde vom putea să ne relaxam puțin.
Am continuat să tac și m-am ținut după ei, direct prin portal. Nu am simțit absolut nimic la acea trecere, iar acum mă aflam într-un loc aparent luminos. I-am auzit pe ceilalți cum se așează, iar eu am făcut același lucru. Stăteam pe un fotoliu din piele, care părea a fi nou nouț.
-Cand începem? a întrebat Hugo.
-Nu e grabă, a zis JP. Hai sa nu o punem pe Amma direct la muncă. Trebuie să se relaxeze, a avut un drum lung si plin de peripeții.
-Auzi, puștoaico? a zis Al. Ce superputeri unice ai tu de JP a ținut neapărat să fii aici? Că mie nu îmi zice.
Nu trebuia să îi vad ca să știu că râd de mine. Dacă mi-ar fi pasat măcar puțin de existența lor în univers, m-aș fi simțit rușinată. Păcat că i-aș putea ciopârți fără pic de remușcare.
Deja au trecut câteva minute bune de când nu am răspuns la întrebare, iar ei s-au luat cu altele. Incepusera sa vorbească despre fete. Și ce mai discuții au avut.
Al zicea că s-a futut cu una fix la poarta iadului, că Satan nu ii dădea acordul să se îndepărteze mai mult. Hugo se laudă că a reușit să i-o tragă unui înger, iar după asta ingerul a decăzut din rai. Zo se mandrea cu "șase într-o noapte" și poveștile au continuat tot așa. Fiecare dădea detalii care mai de care mai picante. De la poziții la sunete, cuvinte și gesturi. Își vorbeau ca frații și nu ratau niciun detaliu. Prezenta mea nu ii deranja absolut deloc, dar nici că intenționam sa intervin. Eu am alte treburi mai importante și nu mă preocupă asemenea aiureli. Totuși, ceva m-a distras și mai-mai că era să râd:
-Off, băieți! JP al nostru rămâne extravirginel, ah? a zis Al.
Toți au bufnit în râs și JP si-a luat apărarea zicând:
-Ba fraierilor! Dacă v-aș povesti eu cum fut m-ați lua de manual. Nu meritați voi așa onoare.
Băieții au pufnit, iar după au început toți să râdă iar.
-Ia zi, Amma! a zis Carl. Tu cu ce te lauzi.
Am tăcut și după câteva momente a continuat tot el:
-Haidee, doar nu o să taci așa tot timpul.
-Eu nu sunt una de-a voastră și singurul motiv pentru care mă aflu aici e pentru recompensa mea.


De la cămin la morgăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum