Am deschis dulapul și am făcut doi pași în spate. O să îmi ia ani întregi sa îmi aleg niște haine.
Mi-am trecut mana prin ele și am simțit o bucata de hârtie. Am scos-o și am văzut că era atasata de niste haine
"O să porți astea diseară"
Norocul lui e că îmi plac hainele alese și că setul conține un hanorac identic cu cel pe care l-am pus la spalat.
Sa descriu puțin ce a ales: un tricou gri deschis, larg și fără imprimeuri, hanoracul asta și niste blugi largi albaștrii. Mi-am pus gluga, am luat hainele și m-am dus la baie sa mă schimb.
Când m-am apropiat de ușa am realizat că am nevoie de lenjerie intimă și am deschis singurul sertar care ar părea să conțină așa ceva. Sutiene și chiloți, straniu e că absolut totul e fix pe mărimea mea. Nu vreau să mă mai gândesc asta așa că am luat un sutien alb și o pereche de chiloți, iar apoi am plecat spre baie.
M-am îmbrăcat și mi-am uscat parul, deoarece durează să se usuce și nu știu în cât timp ar trebui să fiu gata. L-am pieptănat și l-am dat cu ulei, iar apoi l-am întins cu placa. La partea de machiat, cred că un ruj ajunge, deoarece doar buzele o să mi se vadă.*************
Sa mă port cuviincios? Dacă asta înseamnă ceea ce cred, atunci o să tac și o să vorbesc doar ce trebuie. Nu este greu, deoarece eu sunt in general o persoana distrasă. Problema este că tot ce știu despre petreceri știu din filme și habar nu am dacă aici e că acolo.
Îmi era așa de dor sa stau in fata oglinzii și să pierd noțiunea timpului. Eram doar la câțiva centimetri de reflexia mea și o priveam fix în ochi. Ceva s-a schimbat însă, in fața mea este ea, dar nu la fel. Ea pare că se teme și nu înțeleg de ce.
JP a bătut la ușa și m-a rupt de gândurile mele. Mi-am tras gluga pe cap și am ieșit. Apropo, rujul ales este un negru mat, să fiu în temă.
-Vad că ești gata, a zis el. Arăți bine. Incalta-te cu tenișii ăștia și te aștept în bucătărie.
-Cand o să apară ceilalți?
-In juma' de ora, dar trebuie sa aranjam totul.
M-am incaltat rapid și l-am urmat până în bucătărie.
-Nu cred că mă poți ajuta daca nu vezi, a zis JP.
-Voi incerca sa o fac, i-am răspuns.
-În fine. Speram ca măcar de fata cu mine sa nu porți gluga, dar daca spargi ceva rămâi fără glugi pe vecie.
-Ok, am răspuns deloc speriata.
JP asta e un tip foarte ciudat și strict. Trebuie mereu sa fie ca el și să mă supun ordinelor lui. Păcat că nu știe că și l-a băgat pe dracu' in casa. După răsplata mea o să afle.
-Ce trebuie sa fac? am insistat.
-Păi... Nimic.
-Cum nimic? Nu ai zis adineauri că nu te pot ajuta daca nu văd? Sau că dacă sparg ceva rămân fără glugi??
-Așa e. Am zis asta, dar nu am nevoie de ajutor. Voiam să stai cu mine.
Când am auzit că se așează am luat și eu loc. Mă jur pe ce am eu mai sfânt pe lume că un bărbat mai ciudat ca el nu am văzut.
-Spune-mi cum o să fie și la ce să mă aștept, am zis.
-Păi. Așteaptă-te la întrebări foarte intime...
-Mai intime ca prima data?
-Da, și nu mă mai întrerupe.
Am dat ochii peste cap și nu mă văzut, iar el a continuat.
-Cred că o să ne jucam niste jocuri.
-Ămm... Gen adevăr sau provocare?
-Cred. Noi de obicei jucam mai multe jocuri. În ultimul timp au început să fie pe dezbrăcate, dar nu o să te oblige nimeni.
-Deci e ok.
-Asta sa o crezi tu! O să participi la absolut tot. Misiunea ta e sa o impresionezi pe Ashley.
-Cine?
-E una dintre fete. Ele se vor prezenta și o să îți dai seama. Ashley e cea mai greu de impresionat. Nici măcar Hugo nu a reușit, și știm amândoi că e un veteran.
-Și pentru ce sa o "impresionez"?
-De aici nu te mai preocupa. Tu doar trebuie să devii prietena ei.
-Și crezi că pot asta?
-E în interesul tau. Dar ai grija că sclifositele ei prietene te capsează la cea mai mică greșeală.
-Bine de știut... am zis.
S-a auzit o bătaie în ușă, iar JP s-a dus să răspundă și eu după el. Să înceapă petrecerea!