************
Perspectiva lui Britney-Emm. Nu avem timp...
-Exact de-asta vom pleca acum!
-Nu! Nu avem timp sa facem ceva ce o să regretăm.
Am întins mana spre ea și am trântit-o de un copac, obligand-o să mă asculte.
-Eu pot face vrajile și fara tine. Știu, nu au același efect. Dar eu nu pot sa trăiesc știind că fratele meu moare. PLEACA LA AIDEN SI TRAIESTE-TI VIATA FARA MINE!
Din cauza furiei am arucat-o brutal pe jos, dar nu regret nimic. Mi-am șters lacrimile și o auzeam cum fuge. Nu mai am timp de ezitare.
Am inceput ritualul de rupere a forțelor ce ii protejează pe inamici. Am avut mici dificultăți, deoarece forțele lor sunt puternice, dar am reușit în scurt timp.
Brusc, ceva m-a făcut să plutesc sau doar sa simt asta, cert e că nu îmi mai simt trupul. Totul este alb în jur, iar siluete negre se mișcă în jurul meu cu viteza luminii. Nu m-am distras și am continuat cu a doua parte a ritualului. Totul in jurul meu devenea mai clar cu fiecare cuvânt pe care îl rosteam. Când am terminat și cea de-a doua parte, siluetele negre s-au organizat în jurul meu și stăteau pe loc.
Nu am picat în plasa nici de data asta și am continuat. Nu credeam că în lumea asta e așa crunt.************
Perspectiva EvelineiNe apropiam de un fel de munte, iar noi toți incercam sa ținem pasul cu Brad, care alerga mai rapid decât credeam că e posibil. Toți erau transformati, dar eu așteptam. Vreau să stau liniștită până ajungem, iar acolo sa dezlănțui ceva ce a fost legat în mine toată viața.
Ne-am oprit brusc și ne-am ascuns fiecare după cate un copac, așteptând semnalul lui Brad. Nu l-am mai văzut așa de foarte mult timp... Fără pic de umanitate. Cred că îi revine boala și nu știu dacă asta e cel mai bun moment. Sper ca măcar să nu ne confunde și acum cu inamicii. Sincer, pare cu situația sub control puțin mai mult decât data trecuta.
În cap îmi trece doar imaginea cu Amma. Felul în care a descris-o Emm... Nu știu ce să zic. Dacă nu e prea târziu și dacă reușim printr-o minune să o salvam, o să am grijă să se regenereze la loc și să fie totul bine. Jur că o voi îngriji mai mult decât pe mine! E numai vina mea că a plecat singură.***********
În același timp, perspectiva SophieiStateam lipită de un copac, și deși transformata, inima îmi bătea foarte tare. Nici nu vreau să mă gândesc ce orori ne așteaptă înăuntru. Nu vreau sa mă gândesc la lupta pe care o vom purta până la Amma... Și nu vreau să mă gândesc că e prea târziu și că Emm avea dreptate. O sa ii tăbăcesc pe toți când îi prind, inclusiv pe JP, fie el mort sau viu. Pe el vor să îl invoce... Sa își invoce o diaree acuta folosind șmirghel, nu pe JP folosindu-se de Amma! E numai vina mea că nu am putut avea grija de ea. Pe mine se baza și dacă nu voiam eu să plecăm în centru nimic din toate astea nu ar fi fost posibil.