-Helló Miri, mi a helyzet? -hallottam a kérdést közvetlenül a hátam mögül. A szívem majd' kiugrott a helyéről, mikor felismertem a hangot. Béci, a barátom legjobb barátja volt az. Remek, épp a legjobb pillanatban sikerült megjelennie...
-Neked is szia, Béla. Ha nem vetted volna észre, Mirával épp magánbeszélgetést folytatnánk, ha nem zavarnál minket. -támadta le barátnőm rögtön. Viki nem szereti Bécit, ahogy a barátaim nagy része sem. Akármikor sétálni megyünk, ő feltűnik valahol, mintha csak engem figyelne. Gondolom most is Erik szólt neki, hogy nézzen utána, kivel vagyok és mit csinálok.
Annyira elmerültem a gondolataimban, hogy észre sem vettem, időközben megérkezett Lilla és Krisz is. Mindannyian hangosan kiabáltak, vagyis inkább barátaim kiabáltak Bécivel, aki maga mellett érvelve állította, hogy csak véletlenül sétált éppen errefelé, nem tudta, hogy mi is itt vagyunk.
-Hé, srácok, elég. Légyszíves ne veszekedjetek már megint. Béci, a barátaimmal szeretném tölteni az estét, örülök, hogy találkoztunk, de mi most megyünk szórakozni egy kicsit.-hadartam a srácnak, kiemelve a szórakozni szót. -Ja, bocs, te nem ismered a szó igazi jelentését. Számodra az a szórakozás, hogy a haverod barátnőjét követed mindenhová. Na szia! -tettem hozzá, majd barátnőmmel karöltve indultunk sétálni.
Utóbbi beszólásomat nevetéssel jutalmazták, Béci pedig csak állt ott egy helyben, amikor eljöttünk, még akkor is.
➖ ➖ ➖ ➖ ➖
14 nem fogadott hívás,
8 olvasatlan üzenet
Ez fogadott amikor két óra múlva haza értem, és elővettem telefonom, ami ezidáig a táskám mélyén lapult. Elolvastam Erik üzeneteit, majd válasz nélkül kikapcsoltam a készüléket. Nem vagyok kíváncsi arra, hogy milyen rossz embernek tart csak azért, mert a barátaimmal lógtam néhány órát. Nem csináltam semmi rosszat, ezért nem érdekel többé, hogy mi a véleménye. Nem fogom hagyni, hogy tönkre tegyen idegileg az állandó féltékenykedésével, a veszekedésekkel és számonkérésekkel. Nem úgy akarok majd visszaemlékezni a fiatalkoromra, hogy minden nap gyomorgörccsel keltem és feküdtem, csupán azért, mert a "szerelmem" mindenben a hibát kereste. Ez mostantól nem így lesz. Igenis boldog leszek, a barátaimmal fogok szórakozni és a tanulásra is több időt szakítok majd.
Zuhanyzás után, már az ágyamban fekve döntöttem el: holnap szakítok Erikkel.
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...