-Riával? Ki az a Ria? Mariannra gondolsz? Igen, bevallom, elég gyakran találkozunk. -mondta úgy, mintha ez egy teljesen természetes dolog lenne.
-Mariann a feleségem unokahúga, azaz a sógornőm lánya. Megkértem, hogy ne szóljon senkinek arról, hogy rokonok vagyunk, úgy láttuk jónak, ha nem tudják milyen kapcsolatban állunk. Az igazgatón kívül nem is tudja senki a suliban. -mondta visszafojtott mosollyal, mire óriási kő esett le a szívemről. Szóval rokonok. Így már is jobb a helyzet, de a többi dolgot nem értem. Hogy került oda Mariann? Azt tudom, hogy sokat utazgat, de most miért volt ott? Direkt vagy véletlenül? Végülis nem ez a lényeg...
-Mégis mit gondoltál, kikezdenék egy diákommal?! -kérdezte hirtelen, majd felállt és felém közelített. Alig egy méter választott el tőle, a szívem majd kiugrott a helyéről.
-Akkor jól gondoltad. -suttogta a fülembe és szó nélkül elhagyta a lakást.Ez mégis mi volt?! Direkt játszik velem. Ez most már teljesen biztos, hogy csak szórakozik. Élvezi, hogy tizenéves csajokat hoz zavarba. De én ezt egyáltalán nem élvezem...
A nap további részét pihenéssel töltöttem, kihasználtam a betegszabadságomat. Barátaim felváltva hívogattak, hogy mi történt velem, megállás nélkül nyaggattak, hogy legyek már végre online. Teljesen ki is ment a fejemből, hogy létezik olyan, hogy internet és közösségi élet.
Rendeltem kaját a szokásos étteremből, aztán bejelentkeztem, de nagyon meglepődtem, mert rengeteg kedvelés érkezett az új képemre, olvasatlan üzenetek, és néhány ismerősnek jelölés is várt rám. A legmeglepőbb az volt, hogy tanár úr tegnap ismerősnek jelölt, sőt több üzenetet is írt, amiket eddig nem is láttam.Fekete Szilárd
2016. 10. 16. Vasárnap 16:55
Szia Míra! Anna tanárnő elküldte a bemutatóidat. Nagyon ügyes vagy, kifogástalan munka, bár örültem volna, ha tőled kapom meg. Ne feledkezz meg a tanulnivalókról sem. Ha igényt tartasz rá, átbeszélhetjük a dolgokat. Várom a válaszod. További szép hétvégét!
Szilárd tanár úr2016. 10. 16. Vasárnap 17:39
Míra, ma még ráérek, nézzük át a versenyfeladatokat. Látom nem vagy elérhető, így elkérem a telefonszámod Anitól. Szilárd tanár úr2016. 10. 17. Hétfő 14:06
Szia Míra! Sajnálom, hogy csak úgy eljöttem, de jobbnak láttam, ha nem maradok tovább kettesben veled. Nős vagyok, van egy kislányom, akit nagyon szeretek. Nem akarok játszani veled... Tisztában vagyok vele, hogy most vagy túl egy nehéz szakításon, és nem akarlak még én is összezavarni téged. Kezdjünk tiszta lapokkal, legyünk szigorúan csak tanár-diák kapcsolatban. Arra kérlek, próbálj meg megérteni és bocsáss meg nekem a viselkedésemért. Holnap a suliban találkozunk, remélem... Még egyszer kérlek, hogy ne haragudj!
Szilárd tanár úrTöbbször is végig olvastam az utolsó üzenetét, amit rögtön azután írt, miután elment. Addig- addig olvastam, míg a könnyeimtől már összefolytak előttem a betűk. Válasz nélkül csuktam le laptopomat.
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...