Amikor kicsengettek, én voltam az első, aki elhagyta a termet. Egyenesen a büfébe indultam, bánatomban meglepem magam egy csokival.
-Írd az enyémhez, Szilvi. -mondta a hátam mögött Peti a büfés csajnak.
-Köszönöm. -haraptam bele Kit-Katembe és haverommal együtt elindultam a terem felé.
-Hétvégére van valami programod? -kérdezte hirtelen Peti. Válaszként megráztam a fejem és vártam, hogy mit szeretne.
-Tudod, az unokatesómmal fogok élni Debrecenben. Hétvégén nálunk lesz vendégségben, ezért gondoltam iszogathatnánk. A többiek is jönnek. Ha akarod, elhívhatod Zénót is... -mosolygott rám aranyosan.
-Köszönöm a meghívást, természetesen benne vagyok. Zénó biztosan nem jön, és nem csak azért, mert elutazott... -mondtam, de a csengő félbe szakított.Az unalmas órák, és a (remélem) négyes történelem dolgozat után egyedül indultam haza. Otthon nagyszüleimen kívül senkit nem találtam. Azt mondták, anyáék elutaztak, Zoli pedig valami csajhoz ment, azaz Riához, gondolom én.
Annyira unatkoztam a csendes lakásban, hogy neki álltam tanulni. Megtanultam előre az egész heti tanulnivalót, sőt még talán előbbre is haladtam. #stréberlifeAmikor levettem a telefonomat a töltőről, igencsak meglepődtem.
23 nem fogadott hívás: Tanár úr.
Valami baj történt?!
📞
-Jól vagy? -kiabált aggódva a telefonba, amit rögtön felvett.
-Jól vagyok. Miért kiabálsz? Baj van? -kérdeztem.
-Egész délután nem tudtalak elérni. Találkozni sem akartál. Mi van veled? -kérdezte egy nagy sóhaj kíséretében.
-Semmi, csak tanultam. És most megyek zuhizni, ha nem haragszol. Fáradt vagyok, a fejem is fáj. Aludj jól. Puszi. -mondtam, majd meg sem várva válaszát, leraktam a telefont. Most nincs kedvem hozzá. Rosszul esett amit az iskolában csinált, plusz tényleg majd szét szakad a fejem.
Gyors zuhanyzás után azonnal befeküdtem az ágyba és szinte rögtön el is aludtam. Éjszaka többször is felkeltem, nem tudtam aludni annyira fájt a hasam és a fejem... #ilovenőélet📞
-Jó reggelt, szépséges hercegnőm. -ébresztett kedvesen tanárom.
-Jó reggelt. -válaszoltam kedvetlenül.
-Jól aludtál? -kérdezte kedvesen.
-Nem igazán. Azt hiszem nem megyek ma suliba. Elég rosszul érzem magam. -mondtam, aztán leraktam a telefont és rohantam a fürdőbe. Miután minden kijött, aminek ki kellett, lezuhanyoztam és visszabújtam az ágyamba.📞
-Hová tűntél? -szólt bele ijedten.
-Ne haragudj. Csak... Tényleg nagyon rosszul vagyok... -válaszoltam.
-Ugye... Ugye nem vagy terhes? -kérdezte félve, erre elnevettem magam.
-Nem, dehogy. Csak... Tudod... Nő vagyok. -célozgattam, mire felnevetett.
-Ja, értem. Miért nem ezt mondtad akkor? Pihenj drága, ha lyukas órám lesz, hívlak. Bármire szükséged van, csak szólj. -mondta kedvesen-Kivéve ilyen női cuccok, azt nem vagyok hajlandó venni. -tette hozzá nevetve. Imádom, hogy mindig fel tud vidítani. Olyan kedves.
-Jó munkát. Csók. -köszöntem el, majd újra álomba merültem.-Míra... Míra... -simogatta vállamat a nagyi.
-Tessék? -nyitottam ki lassan a szemem.
-Miért nem mentél iskolába? Fáj valamid? -kérdezte aggódva.
-Nem éreztem jól magam. De már jobban vagyok. Kicsit pihentem, így már nem fáj semmim. -ültem fel ágyamon.
-Kicsit? Délután 1 óra van, kincsem. -mondta, mire csodálkozva elővettem telefonomat.
Hű, tényleg. Jól elaludtam.
Miután elmagyaráztam barátaimnak, hogy csak egy kicsit rosszul éreztem magam, és ettem egy jó nagy tányér húslevest, jobb kedvvel hívtam fel Szilárdot, aki már néhányszor hívott.📞
-Bocsánat, csak elaludtam. -mondtam azonnal, miután felvette a telefont.
-Semmi baj, kislány. De ezt miért kell közölnöd a férjemmel? -hallottam azt az ismerős idegesítő női hangot, ami tanárom feleségétől származott.
-Én... Én csak azért... -dadogtam. A háttérben meghallottam Szilárd hangját, ahogy számon kéri feleségét, hogy kivel beszél a telefonján, majd megszakadt a hívás. Hát ez remek. Ezt hogy magyarázzuk majd ki?!
Körülbelül fél óra múlva újra megszólalt a telefonom.📞
Sz: Ne haragudj. Nem tudom mit képzel magáról ez a nő, hogy csak így felveszi a telefonomat.
M: Most mit gondol?
Sz: Semmit. Mondtam, hogy megbeszéltük, hogy átnézünk egy feladatot, de te nem jöttél el. Nem mondtál semmi rosszat, csak, hogy elaludtál. Kimagyaráztam. És amúgy sem érdekel a véleménye.
M: Értem. Akkor jó. Milyen napod volt?
Sz: Tűrhető. De hiányzott a kedvenc kisdiákom. Találkozunk?
M: Most inkább nem, ne haragudj. Nagyiék biztosan furcsállnák, hogy suliba nem mentem, most meg mennék elfelé itthonról. És még el kell mennem igazolásért is.
Sz: Elvigyelek?
M: 5 percre van innen a doki, úgyhogy nem, köszönöm. Holnap találkozunk.
Sz: Este még hívlak. Ha beszélni még akarsz...
Hívás vége.Kezdem magam utolérni, ezért ma szerintem még 2 részt fogok hozni.
Tudom, nem túl izgalmas rész volt, de nemsokára nagyobb dolgok fognak történni, így egy kicsit "előkészítem".
Szép napot mindenkinek. 💖
Várom a véleményeteket. 💗
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...