🔹II / 41. rész🔹

7.5K 312 42
                                    

-Gyönyörű vagy. -suttogta ajkamra és lágyan megcsókolt. Eleinte el akartam húzódni tőle, de nem bírtam sokáig ellenállni gyönyörű ajkainak.
Miután elváltunk egymástól, tekintetét mélyen az enyémbe fúrta. Arcáról nem tudtam leolvasni mást, csak szín tiszta imádatot.
Hirtelen felbátorodva folytattam ingje kigombolását és egy mozdulattal a földre dobtam. Kérdő pillantással ajándékozott meg.
-Csak folytatni szeretném, amit az előbb elkezdtem. -válaszoltam mosolyogva és bevizeztem a fürdőkád szélén lévő szivacsot.
Óvatosan húztam végig izmos mellkasán, majd minden egyes kockáján. Testéből áradt a forróság, pedig odakint igencsak hűvös az idő. Egyre szaggatottabban vette a levegőt, ahogy újra és újra végig simítottam testén.
-Nem bírom tovább, Míra. -mondta, majd szenvedélyesen megcsókolt. Hajába túrva viszonoztam csókját, majd felugrottam ölébe. Kezével erősen szorította derekamat, aztán megindult a szoba felé.
-Biztos, hogy ezt akarod? -kérdezte szemembe nézve, miközben pulóveremet vette le rólam. Válasz helyett nadrágja övét kezdtem kicsatolni, mire mosolyogva újra megcsókolt...

Meztelenül ébredtem, hátamnál a szintén meztelen tanárom. Az éjszaka fantasztikus volt. Annyira régóta vágytunk erre mindketten... talán épp ezért volt ilyen jó. Erikkel soha nem élveztem így az együttlétet. Szilárd figyelmes volt velem, végig azt nézte, mi a jó nekem.
-Jó reggelt, szépségem. -adott egy puszit a nyakamra. Érintésétől, mint mindig, most is libabőrös lettem.
-Csak nem fázol? -kérdezte, majd szorosan hozzám bújt. Férfiassága hátamnak nyomódott, ettől még jobban zavarba jöttem.
-Ugye nem bántad meg? -suttogta fülembe, mire megráztam a fejem.
-Még nem. -mondtam, majd újra lecsuktam a szemem.

Finom illatok keltettek fel álmomból. Mi lehet ez? Óvatosan kinyitottam a szemem, a hirtelen fény szinte elvakított. Gyorsan magamra kaptam egy pólót, amit a szekrényben találtam és elhagytam a szobát.
Szilárd épp akkor indult felém, amikor én kimentem. Kis híján elestem, ahogy egymásnak ütköztünk, de szerencsére éppen magához tudott szorítani. Imádom, ahogy megölel. Imádom ezt az illatot. Imádom ezt az embert.
-Jó reggelt, Csipkerózsika. Készítettem neked reggelit. -mondta kedvesen két csók között, majd az asztalhoz vezetett.
Miután mindketten teleettük magunkat, szomorúan kezdtünk készülődni. Lassan ideje visszatérni a valóságba a mi kis mézeskalács házikónkból...

-Egyébként, honnan volt óvszered? -kérdeztem félve, ugyanis reggel óta ezen gondolkodtam.
-Tudod, mikor a versenynél abbahagytuk a dolgokat, már akkor megvásároltam. Úgy gondoltam, talán szükség lehet még rá. És lám, szükség is lett... -kacsintott rám vidáman. Az éjszaka emlékétől újra kirázott a hideg. Nem tudok másra gondolni, csak arra, ahogy vágytól égő testünk egybeforr...

-Míra. -szakította félbe gondolataimat, majd kinyitotta előttem a kocsi ajtaját. Muszáj haza indulnunk...
-Fel kell hívnom Zolit. Együtt kell hazaérnünk, ha nem akarunk lebukni. -mondtam, mire bólintott és lehalkította a rádiót.

📞
M: Szia. Mi a helyzet?
Z: Ezt én is kérdezhetném... Mindegy, majd megbeszéljük. Merre vagy?
M: Indulunk haza. Na és te?
Z: Akkor gyere a cukrászdába és majd onnan hazamegyünk együtt.
M: Oké, puszi.

-A cukrászdához vigyél, jó? -kértem meg imádott tanáromat. Bólintott, majd elindította a kocsit.
Zavartan figyeltem a tájat. Annyi minden történt az elmúlt napokban. Annyi kérdésem lenne.
-Hé, zavar valami? Ugye nem az éjszakán gondolkodsz? -simogatta meg gyengéden kezemet.
-Nem. Most nem. Szilárd, tudnod kell, hogy péntek este Peti szerelmet vallott, majd közölte, hogy Debrecenbe költözik. Aztán Zénó meglátott, ahogy Peti próbál megcsókolni engem. De én nem hagytam. Nyilván a sötétben te is úgy láttad, de komolyan semmi sem történt. -magyarázkodtam az ablakra meredve.
-Hiszek neked. -szorította meg a kezem.
-Na és mi lesz így Petivel? Meg Zénóval? -kérdezte érdeklődve.
-Fogalmam sincs. Peti rengetegszer hívott, de nem állok még készen arra, hogy beszéljek vele. Kell egy kis idő, hogy feldolgozzam. Zénóval beszéltem, ő továbbra is szeretne velem találkozni, de nem tudom mi tévő legyek. Te elmész a családoddal, én pedig itt maradok egyedül... -mondtam elcsukló hangon. Tanárom hirtelen leparkolt az út szélére. Idegesen fordította fejemet maga felé.
-Soha nem hagylak egyedül, ígérem. Érted?! Soha. -mondta a szemembe, majd hosszan megcsókolt.

II. évad vége

Na, ennyi lett volna a második évad. Szeretnétek 3. évadot? Már néhány rész elkészült. 🙈😁
Mi a véleményetek erről, és az eddigi részekről?  💗💗

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now