Ahogy figyeltem pakolászását, végig azon gondolkodtam, hogy miért csinálja ezt? Újra kedves velem, pedig az elmúlt hetekben felém sem nézett. Élvezi, hogy játszik velem? Azok után, hogy egyedül hagyott a versenyen és taxival kellett hazajönnöm, miközben ő az egyik barátnőmmel randizott?! Dühös vagyok rá, válaszokat akarok kapni!! Tudnom kell, hogy miért ilyen velem. Most itt a lehetőség, hogy magyarázatot kapjak mindenre.
-Szilárd tanár úr. Szeretnék feltenni néhány kérdést, ha lehet. -összeszedtem minden bátorságom, amikor végre újra leült az asztalhoz.
-Persze, nyugodtan. Sőt, igazából engem is érdekelne pár dolog. -nézett mélyen a szemembe, é pedig egy pillanatra elvesztem benne, de észben tartottam miről is kell most beszélnünk.
-Akkor kezdje tanár úr, aztán kérdezek én. -hiába érdekelt a magyarázkodása, de az még jobban, hogy ő mit szeretne tudni.
-Rendben, köszönöm. Először is, mi van köztetek ezzel a Faragó gyerekkel? Jó, tudom, hogy semmi közöm hozzá, mert csak egy tanárod vagyok, de nem értem az egészet. Az egyik pillanatban telefonon veszekedtek, aztán elküldesz engem, hogy vele lehess? Oké, én tiszteletben tartom a kapcsolatod, de akkor mégis miért lettél most szingli a közösségi oldaladon? És miért tűntek el a közös képeitek? -kérdezte meglepően idegesen.Na jó, mégis miről beszél ez az ember? Mikor küldtem el őt, hogy inkább Erikkel legyek?! És honnan tudja ezeket a dolgokat, talán megkeresett engem az interneten? Vajon miért? Egyre több és több kérdés gyűlt bennem, amiket muszáj feltennem.
-Kezdjük ott, hogy honnan tudja tanár úr Erik nevét? És a többi? Honnan veszi, hogy Erikkel akartam lenni és pontosan mikor is?! Komolyan nem értem, hogy mire célozgat. -mondtam dühösen, mire összehúzott szemöldökkel nézett rám.
-Tegnap Ani tovább küldte nekem a preziket, azt mondta, nézzem meg, hiszen már én vagyok a tanárod. Nem is értettem miért nem nekem küldted, mellesleg szerintem szuper lett mindegyik.
Na, aztán megkerestelek, hogy megbeszéljük a versennyel kapcsolatos dolgokat, akkor láttam, hogy egyedülálló lettél, de van még olyan kép, amin meg vagy jelölve, innen tudom a barátod vagyis ex-barátod nevét. -magyarázta, én pedig figyelmesen vártam a folytatást.
-Hogy mikor küldtél el? Míra, a versenyen, két héttel ezelőtt. A kocsiban üzenetet kaptam, hogy majd a barátod jön érted, nem kell megvárnom. Gondoltam, te nem mered személyesen elmondani, ezért inkább mással üzented meg nekem. Igazság szerint ez elég rosszul esett, mert én úgy éreztem, hogy korrekt voltam veled mindig, annyit legalább megérdemeltem volna, hogy te közöld velem, hogy nincs rám szükség, ezért is voltam olyan hideg utána veled. -fejezte be beszédét, amiből én egyetlen szót sem értettem.
-Na jó, mégis miről beszél tanár úr?! Egyáltalán nem tudok semmi olyasmiről, hogy én Erikkel jöttem volna haza. Ezt velem igazából elfelejtették közölni, így taxit kellett hívnom, mivel amikor kijöttem a versenyről senki nem várt rám. Az igaz, hogy kicsivel később megérkezett Erik, akivel jól összevesztünk, én ott hagytam és elmentem a kávézóba, hátha ott találom magát. Persze a tanár úr ott is volt, csak éppen Riával...
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...