Mikor hazaértem, izgatottan meséltem el mindent Zolinak, aki csak mosolyogva halgatott.
-Te tudtál róla?! -kérdeztem, mire elnevette magát.
-Aha. -közölte lazán, és adott egy puszit a homlokomra.
A nap hátralévő részét tanulással töltöttem, ugyanis mostanában kissé elhanyagoltam magam. Holnap dogát írunk angolból és töriből... Éljenek az érettségi tételek. Bár, azt mondják jobban járunk így, hogy már 11.-ben tanuljuk, mert nem mindet egyszerre kell majd. Ez valljuk be, igaz.Este álltam fel íróasztalomtól, egész a nap megállás nélkül tanultam és tanultam. Éhesen indultam le a konyhába, ahol nagyszüleim már vártak finom étellel.
Miután megvacsiztam, egy váratlan vendég toppant be.
-Szia. -köszönt zavartan Zénó.
-Szia. Hát te? Nem számítottam vendégre. -céloztam gyűrött pólómra és melegítő nadrágomra.
-Szerettem volna beszélni veled személyesen. Ráérsz most sétálni esetleg? -kérdezte még mindig az ajtóban állva.
-Inkább gyere be. Elég hideg van kint, a nappaliban tudunk beszélni. -invitáltam be rég látott ismerősömet. A nappaliban azonban ott ültek nagyszüleim, szüleim és Zoli. Hát ez ciki...
-Nem tudtam, hogy ti itt vagytok. Nagyi. Papi. Ő itt Zénó, egy kedves ismerősöm. -mutattam be nekik. Miután ők is bemutatkoztak, végre sorban elhagyták a nappalit.-Kérsz valamit esetleg inni? -kérdeztem udvariasan, de megrázta fejét.
-Nem, köszönöm. Csak jöttem elköszönni. Néhány hétre Nyíregyházára költözöm a fateromhoz. Na meg dolgozni is fogok a szállóban. Szóval, gondoltam előtte benézek. -mondta lazán, mire eléggé meglepődtem.
-Nem is mondtad, hogy elmész. -néztem rá szomorúan.
-Hát, nincs túl sok időd rám mostanság... -mondta, én pedig elpirultam. Ez igaz. Asszem péntek óta vissza se írtam neki...
-Bocsi, csak sokat tanulok... Jó utat és vigyázz magadra. -öleltem meg mosolyogva. Pár perc múlva már indulni készült.
-Ja, és... Tudom, hogy nem szeretnél kapcsolatot, ezért feladom... Nem foglak keresni annyiszor, mint eddig... Szeretném, ha rendeződne az életed, de ha bármikor szeretnél beszélgetni, keress. Én itt leszek. -ölelt meg újra, majd 3 puszi után elhagyta a házat.Fura érzés tudni, hogy feladta. Azt hittem, hogy komolyan érdeklődik irántam. Bár, nem is olyan nagy baj, így legalább nem kell azon aggódnom, hogy belém szeret, vagy sem... Jó barátok attól még lehetünk.
Zuhi után álmosan kapcsoltam be tabletemen a netet. Rögtön felugrott egy chat ablak.
Sz: I miss you very much my dear.
M: Miss u too. :(
Sz: Mit csináltál egész nap? Remélem tanultál az angolra, mert ha nem lesz ötös, nem kapsz csókot egy hétig!!!
M: Egész nap tanultam, angolt és törit. Ne fenyegess, mert úgysem bírod ki! ;)
Sz: Majd meglátjuk!!! ;)
M: Nemrég ment el Zénó...
Sz: ??
Sz: Lecseréltél??
M: Haha... Néhány hétig Nyíregyházán lesz az apjánál, csak elköszönt...
Sz: Értem. Mi ez a sok pont? Van még valami?
M: Feladta.
Sz: Szomorú vagy miatta?
M: Kicsit.
M: De most megyek aludni.
Sz: Szóval lerázol.
Sz: Szép álmokat, drága kicsi Míra. Csók.
M: Álmodj szépeket. Sok-sok csók.Azt hiszem, kezdem komolyan megszeretni Szilárdot. Az elmúlt 2 hónapban teljesen megváltozott körülöttem minden... Eleinte milyen bunkó volt velem, aztán pedig kedves... aztán nagyooon kedves...
Rá gondolva, mosolyogva aludtam el.Mit szóltok hozzá, hogy Zénó feladta?
Várom a véleményeket.
Szép napot nektek!! 💗💗
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...