🔹III / 34. rész🔹

4.5K 243 23
                                    

Egész hétvégén azon gondolkodtam, hogy vajon mi ez az egész, ami körülöttem történik. Szilveszter óta, mintha mindenki megőrült volna körülöttem. Vagy talán én magam vagyok az, aki nem komplett?!

Miután végeztem minden tanulnivalóval, bekapcsoltam a tvt, de a szokásos vasárnap esti műsorokat nem volt kedvem nézni, így elővettem a laptopomat.
Nézelődtem kicsit a kezdőlapon, de semmi  érdekeset nem találtam. Rákerestem Fekete Marcell-re, ha már a bátyját nem tudom megnézni. És milyen jól is tettem...
Épp a tegnapi nap folyamán posztolt egy fényképet arról, ahogy Flóra egy asztalnál ül és rajzolgat, mellette pedig egy fénykép az elázott, összefirkált dolgozatainkról. Tehát tényleg járt nála tanár úr és a kislánya. De mikor? Vagy hogy? És vajon akkor engem miért nem keres? Visszamentek már? ... vagy mi van ha el sem mentek?!
Á, nem... Ekkora áldozatot biztosan nem hozna értem. De mi van, ha mégis? Akkor mi oka lenne bújkálni előlem?!

(SZILÁRD)
-Na és ma is olyan gyönyörű volt, mint minden nap? -kérdeztem izgatottan öcsémet.
-Szil. Nem hiszem el, hogy már nemtudom hány napja arról kell beszélnem, hogy mennyire szép egy tanítványom. Haver, én nem te vagyok, hogy a diákjaimra hajtsak. -nevetett hangosan, mire a vállába boxoltam.
-És megemlítetted neki Flórát? Azt akarom, hogy éljen benne a remény. -néztem rá csillogó szemekkel.
-Aha, mindent úgy csináltam, ahogy megbeszéltünk. Amikor kimondtam, hogy az unokahúgom, láttam, hogy gondolkodni kezdett. Bár, az elég húzós volt, mikor rákérdezett, hogy hol vagy. De nyugi, bunkó voltam vele, ahogy kérted, és elhajtottam. Még a végén belém szeret... -nevetett elgondolkodva, erre egy apró nyakast adtam neki.

Minden a tervem szerint halad. Ha minden ilyen szépen alakul, Valentin napon az én egyetlen szerelmemmel lehetek, végre... Alig bírok már várni. Legszívesebben elmennék hozzá, és megmondanám, hogy hahó, itt vagyok. De nem lehet, még...
Szegénykém biztos nagyon szenved. De már nem sok van hátra... Csak ő ezt nem tudja.

Tudom, nagyon rövid és nem igazán érdekes rész, de most ennyi sikerült. Egész nap babáztam(😍), így nem volt időm. Még este hozok egy részt. 💗
Szerintetek mi lehet Szilárd nagy terve?

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now