🔹III / 24. rész🔹

5K 213 31
                                    

Nem láthatja, hogy sírok. Nem szabad észre vennie, hogy mennyire fáj ez nekem.
-Mit jelentsen ez, Míra?! -kiabált rám hirtelen, mire összerezzentem. Nem tudtam válaszolni, akkor biztos elsírtam volna magam.
-Te most szakítani akarsz velem?! -fordított magafelé karomnál fogva.
-Mi az, hogy szakítani? Szilárd mi soha nem is voltunk együtt. Neked feleséged van, emlékszel?! Nem vagyok a barátnőd, én csak a tanítványod vagyok. -mondtam a szemébe komolyan.
-Ó, igen? Te minden tanároddal lefekszel?! Végülis... Nekem sem te vagy az első diák, akit sikerül lefektetnem... -kiabálta arcomba, mire lefagytam. Mi van ?!
-Hülye voltam, hogy egyáltalán szóba álltam veled... Mit is gondoltam, te csak engem akarsz?! Ennek az egésznek vége, Szilárd. Elegem van a bújkálásból, na meg az ígéreteidből. Majd szeptemberben elvállok, Míra. Nem hagylak egyedül, Míra... Nem?! Akkor miért is mész el több száz kilométerre? Ja, hogy a feleségeddel lehess. És én addig üljek otthon, és várjam, hogy visszatérsz a válási papírokkal a kezedben? Ja. Nem. Akkor sem lehetünk majd együtt, mert a tanárom vagy. Komolyan elegem van ebből. -ordítottam magamból kikelve. Szilárd egy pillanatig csak nézett rám összetörve, majd felnevetett és erősen elkapta kezemet. Magához húzva, nevetve nézett rám.

-Szilárd, engedj el. -kértem, mire erősebben szorított. -Kezdessz megijeszteni.
-Milyen naiv vagy, bébi. -suttogta a fülembe. Mi ez a hirtelen hangulat váltás? Soha nem láttam még ilyennek.
-Szilárd, kérlek engedd el a karom. -kiabáltam hangosan.
-Eszemben sincs elengedni téged. Míra, szeretlek. Nem hagyhatsz így el. Tudom, hogy te is szeretsz. Nem engedem, hogy elhagyj engem. -kiabált arcomba.
-Szilárd... -kezdtem volna, de száját az enyémre tapasztotta. Próbáltam elhúzódni, de nem tudtam.

-Mi folyik itt? -nyitott be Zoli hirtelen. Háta mögött Ria ijedten nézett rám. Szilárd azonnal elengedte a kezem, én pedig sírva rohantam ki a fürdőbe.
Hát erre nem számítottam. Tudtam, hogy ki fog akadni... na de ennyire? Nagyon megijedtem.
Annyira rosszul érzem magam amiért szakítottam vele, de muszáj volt megtennem ezt a lépést. Nagyon szeretem, de nem lehetek vele, legalábbis egy jó évig még biztosan nem... Olyan hülye vagyok. De muszáj... Muszáj lemondanom róla, nem rughatják ki miattam...

-Bejöhetek? -hallottam Ria hangját néhány kopogás után. Sóhajtva megmostam az arcomat, majd kinyitottam az ajtót. Barátnőm kitárta karját, én pedig zokogva megöleltem. Leültünk a fürdőkád szélére, majd elmeséltem neki, hogy megpróbáltam lezárni, erre Szilárd teljesen kiakadt. Láttam Rián, hogy nem ért egyet a döntésemmel, mégsem mondta, hogy hülyeség volt. Vagy mégsem volt az?
-Figyelj, Míra. Tudod, hogy én soha nem néztem rátok rossz szemmel. Brigit ki nem állhatom, ha pedig ti együtt vagytok/voltatok boldogok, én elfogadtam. Viszont, nem csodálkozom azon sem, hogy kikészülsz ettől az egésztől. Végülis egy nős, idősebb családapába szerettél bele, aki nem mellesleg a tanárod. Én támogatlak mindenképp, hiszen a barátnőd vagyok. Ha pedig komolyan szeretitek egymást, akkor másfél év múlva is együtt tudtok majd lenni. Miután leérettségiztünk, ő elválik, aztán boldogan éltek, míg meg nem haltok. -nyugtatgatott kedvesen Ria. Órákon keresztül ültünk a fürdőben és beszélgettünk. Elmesélte, mikor kérdezte meg bátyám, hogy lenne-e a barátnője. Elmondta, hogy tegnap éjszaka lefeküdtek. Majd azt is elmondta, hogy Zoli mennyire félt engem Szilárdtól. Rájöttem, hogy hiába hittem azt, hogy Viki a legjobb barátom, mégsem ő az. Hiszen ő folyton Viktorral van, azt sem tudom mikor töltöttünk el egy csajos napot kettesben. Riát pedig eléggé félre ismertem, hiszen egy imádnivaló, csupaszív lány, aki ott segít, ahol tud.

-Csajok. -kiabált bátyám az ajtó előtt.
-Tessék? -válaszolt Ria helyettem is, erre Zoli benyitott a fürdőbe.
-Az a helyzet, hogy ennyi volt az utazás. Szilárd szólt a kapitánynak, hogy vigyen haza minket. Asszem holnap reggel már otthon leszünk. Szilárd bezárkózott a szobába, a cuccodat átpakolta egy másik helyiségbe. Beszéltem vele, nagyjából lenyugodott, de nem tudom mi lesz ezután... -nézett rám szomorúan Zoli. Sóhajtva megrántottam a vállam, majd elhagytam a fürdőt és elindultam megkeresni a szobámat. Négy szoba után kezdtem feladni, majd egy újabb kilincset nyomtam le....

killereye_7 Kérlek ne bánts!!! 🙈💗
Holnap csak délután lesz rész, ne haragudjatok. Jó éjszakát mindenkinek! 💖💖

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now