🔹II / 40. rész🔹

6.7K 301 21
                                    

-Féltem, hogy nem fogsz eljönni drága. Hiányoztál... Tuddoood mennyire fontos vagy nekem? Brigi nem érdekel. Elhagyom... Nem megyek velük... Komolyan, kicsi Míra. Esküszöm neked, nem érdekel. Csak te számítassz senki más... -suttogta dadogva, miközben rám támaszkodott. Súlya kezdett lenyomni, mégis jó érzés volt újra a közelében lenni.
-Az alkohol beszél belőled, Szilárd. Gyere, menjünk be a házba. -kezdtem el húzni magam után, de ő nem akart mozdulni.
-Nem tudunk bemenni, a kulcs nálad van. -nevetett, majd visszaült, vagyis inkább esett a lépcsőre.
-Remek, azt otthon hagytam. Akkor itt fogunk megfagyni? -kérdeztem, de nem válaszolt. Helyette újabb korty alkoholt fogyasztott el.
-Elég legyen már. Szilárd, nézz magadra. Ezért hívtál ide, hogy azt bámuljam ahogy halálra iszod magad?! Normális vagy? Otthon vár egy tündéri kislány. Tanár vagy. Mi lenne, ha így látnának a diákjaid?! --kiabáltam vele. Teljesen kiakadtam. Aggódtam érte. Komolyan rám nézett. Azt hittem abba hagyja, helyette újra szájához emelte az üveget.
-Na jó. Ha még egy kortyot iszol, én itt hagylak! -mondtam fenyegetően. Percekig csak tartotta az üveget szája előtt, mélyen a szemembe nézve, aztán hirtelen kortyolni kezdte.
-Viszlát. -mondtam, és sarkon fordultam.

Hallottam, ahogy eldobja az üveget, ami nyilván azóta üres lett. Hallottam, hogy utánam kiált, de nem fordultam hátra.
-Míra, ha nem jössz vissza beleugrom a tóba. -mondta nevetve. Erre már megálltam. Csak fenyegetőzik biztosan...
Hallottam, ahogy nyikorog a lépcső. Biztos felállt. Nem hagyhatom, hogy hülyeséget csináljon. Ő sem hagyott egyedül engem...
Megfordultam és sietősen visszamentem hozzá. Mosolyogva húzott magához. Szokásos jó illata helyett undorító pia szag áradt belőle. Eszem ágában sem volt viszonozni ölelését.
-Nem maradhatunk itt kint éjszakára. Felhívom Zolit, hogy hozza el a kulcsot. És megkérem, hogy találjon ki valamit a szüleinknek arról, hogy hol vagyok. -mondtam, miközben felsegítettem a teraszon lévő hintaágyra.

Csak vedd fel... Kérlek, Zoli....
📞
-Mi a baj?? -hallottam bátyám álmos hangját a vonal másik végéről.
-Nyugi. Van egy kis gáz. Kiszöktem otthonról. Szilárd elég szar állapotban van. Kellene egy elég nagy szívesség. Segítessz? -kérdeztem könyörögve.
-Annak az idiótának akarsz segíteni? Míra, gyere haza. -emelte fel hangját bátyám.
10 perc győzködés kellett ahhoz, hogy rábeszéljem, segítsen. Elmagyaráztam neki, hol a kulcs, elmondtam merre induljon, és letettem a telefont.

-Na, Szilárd. Gyere. Muszáj Zoli elé mennünk. Nem fog megtalálni minket. Ki kell mennünk az erdő bejáratához. Gyere szépen. -kérleltem és nagy nehezen felhúztam.
Az általában 10 perces kivezető út most legalább 25 percig tartott. Közben végig azt magyarázta, hogy félreértés volt a délután, hogy a felesége direkt csinálta, mert látott engem... Részeg ember igazat mond...?!
Még jó hogy időben elindultunk, ugyanis néhány pillanat múlva bátyám jelent meg az úton.
-Tessék. -adta át idegesen a kulcsot, majd azonnal menni készült.
-Zoli. Ne már. Köszönöm a segítséget. Ne haragudj, de nem hagyhatom, hogy hülyeséget csináljon. Ő sem hagyta tegnap, hogy én csináljak hülyeséget. -kaptam el kezét, mire megfordult.
-Tudom. Csak aggódom. -sóhajtott, majd segített megfogni tanáromat.
A visszaút kicsit jobban ment, ugyanis Zoli félig segített elvinni, de aztán visszafordult, mert tartott attól, hogy nem talál majd vissza. Azt mondta, találkozik valakivel...
Anyáéknak meg írt egy levelet, hogy Riáéknál leszünk. Gondolom akkor vele tölti az éjszakát...

Miután elértük a házat, kinyitottam az ajtót és betessékeltem Szilárdot. Egyenesen a fürdőbe vittem, ahol kicsit megmostam arcát. Nem tudom, hogy a sok séta, vagy a hideg víz hatására, de már józanabban nézett rám. Gondoltam, átmosom kicsit hideg vízzel, hogy jobban érezze magát, ezért elkezdtem kigombolni slim fit sötétkék ingjét.
Amikor már félúton jártam, hirtelen elkapta a kezem mellkasáról és arcára vezette. Szemében szintiszta imádat látszott. Nyoma sem volt az előbbi részeg férfinak. Kezével végig húzta kezemet az arcán, majd elengedte és lassan közelíteni kezdte ajkát felém...

Este hozom a következő részt.
Addig is, várom a véleményeteket.
Szép napot mindenkinek! 💖

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now