13.

8.8K 386 14
                                    

-Jaj, értem már, de ő nem a barátom volt. Ő a legjobb fiú barátom, Peti. Tegnap volt a születésnapja és én így szoktam felköszönteni minden évben... A suli előtt  a nyakába ugrok, miközben boldog születésnapot kívánok neki. -magyaráztam  mosolyogva, mire hangosan felnevetett. 

-Mindenkit így szoktál köszönteni a születésnapján? -kérdezte kíváncsian.
-Dehogyis, csak a legjobb barátaimat. -válaszoltam nevetve. Rossz kedvem kezdett eltűnni, ahogy haladtunk a cél felé.
-Ebben az esetben... Leszünk legjobb barátok? Legalább csak a születésnapomig. -kérdezte nevetve, majd komolyan a szemembe nézett.  Most ezzel mégis mire célzott?! És miért ilyen gyönyörű a szeme? Miért hoz zavarba? Mégis mit mondjak erre? Istenem, de szép a szeme...
-Sajnos az nem fog menni hiszen a tanár úr születésnapján már nincs tanítás. -mondtam ki, mielőtt végig gondoltam volna, mit is mondok.
-Na és azt te honnan tudod? -kérdezte meglepődve, mire válasz nélkül bekapcsoltam a rádiót és feltekertem a hangerőt, szerencsére éppen zene ment, így nem kellett válaszolnom. Az út további részében nem igazán beszélgettünk, aminek én nagyon örültem. Most biztos azt gondolja, hogy egy kíváncsi kislány vagyok, aki utána kutakodik az interneten. Ami valljuk be, valamilyen szinten igaz is, hiszen, amint megtudtam a nevét, rögtön az adatlapját bámultam.

Fél órával a verseny kezdete előtt megérkeztünk a helyszínre, ahol már elég sok autó állt. Mivel kizárólag a papíron szereplő időpontra kell bemennem, a regisztrációt levéve is legalább 20 perc szabadidőm volt még.
-Áll még az ajánlat a kávézásra, tanár úr? -kérdeztem úgy, hogy rá sem néztem, mivel még mindig zavarban voltam az elszólás miatt. Tanárom a telefonjával babrált, percekig nem is válaszolt. Gondolom, akkor ez egy nem... Én is elővettem a telefonom, ahol rengeteg olvasatlan üzenet várt, hisz ma még nem is voltam online. Fénykép megjelölések a buliról, ismerősnek jelölések stb. Ahogy görgettem a kezdőlapot, megakadt a szemem valamin.
Riának mióta ismerőse tanár úr? Vajon Mariann jelölte be őt, vagy fordítva?? És egyáltalán miért lettek ismerősök?!

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now