Úristen. Úristen. Úristen.
10K megtekintés 😍😍😍
1K vote 😍😍
Ezt el sem hiszem.
Erre felébredni...😍😍
Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon köszönöm mindenkinek !!!
Ezért ma hozok több részt is, mint amennyit szoktam!
Imádlak titeket !!!!!!
KÖSZÖNÖM !
💖💖💖💖💖💖És az új rész :
Nagy nehezen le tudtam rázni testvéremet, és bepattantam tanárom mellé a jól ismert fekete sportkocsiba.
Rögtön elindította a kocsit, majd körülbelül 10 perc csendes utazás után egy erdőnél kötöttünk ki.
Kikapcsolta biztonsági övét, majd az enyémet is, kiszállt és kinyitotta előttem az ajtót.-Hová megyünk? -kérdeztem kissé félve. Nem válaszolt semmit, így hát hagytam, hogy kézen fogva vezessen előre.
Mivel már elmúlt 9 óra is, elég sötét volt és hűvös. Félelmetes, mégis kellemes látványt nyújtott az erdő. Fura, hogy soha nem jártam még errefelé.-Na, itt is vagyunk. -jelentette ki hirtelen. Egy kicsike patak bújt a fák között, a patak körül pedig néhány pad helyezkedett el. Helyet foglaltunk az egyiken, ami az igazat megvallva elég hideg volt.
-Tetszik? -kérdezte őszinte kíváncsisággal. Bólintottam, aztán felálltam inkább, mert féltem, hogy felfázok.
Kérdő pillantására megmagyaráztam, hogy nagyon hideg az ülőhely, erre hirtelen magafelé rántott. A lendülettől ráestem. Nevetve húzott mégközelebb magához, én pedig meg sem próbáltam felállni öléből. Gyengéden felállított, majd újra leültetett az ölébe, csak kissé kényelmesebb pózba, ugyanis az előbb meglehetősen kényelmetlen volt mindkettőnk számára.Még szerencse, hogy sötét volt, mert teljesen elpirultam. Zavarban voltam, nem értettem mit akar most tőlem. Szinte még egy szót sem szólt, mióta eljöttünk. Egyáltalán miért egyeztem én ebbe bele?
Istenem... És Zénóval mi lesz ?! Na meg a feleségével ?!-Tanár úr miért szórakozik velem? -pattantam fel dühösen, de megfogta a kezem és vissza ültetett. Szorosan körül fogta derekam, fejét az enyémnek támasztotta.
-Nem akarok szórakozni veled, Míra. Tudom, megbeszéltük, hogy hagyjuk egymást, de én ezt nem bírom. Egyszerűen hiányoztál... Most biztos azt gondolod rólam, hogy csak arra kellenél, de nem. Nyilván testileg is vonzódom hozzád, de úgy érzem, hogy ez az egész több annál, mint egy egyszerű kis kaland. Hiába van mellettem a feleségem nap, mint nap...nem érdekel. Folyton te jársz a fejembe. Hiába csak néhány hete ismerjük egymás, de ez alatt a kis idő alatt nagyon fontos lettél számomra. -mondta mélyen a szemembe nézve, majd meg akart csókolni, de inkább elhajoltam.
-Haza vinne, tanár úr? -kértem, majd szó nélkül felálltam és az autó felé indultam.
A hazavezető úton megkért, hogy meséljem el mi a helyzet a testvéremmel. Néhány mondatban összeszedve elmondtam, majd mikor a házhoz értünk köszönés nélkül kiszálltam és szinte rohantam a szobámig. Cipőmet le se véve, ruhában ugrottam bele az ágyba, fejem a párnába fúrva hangosan zokogtam. Miért ilyen nehéz az életem? Miért mindennek egyszerre kell történnie? Most komolyan bevallotta, hogy többet érez irántam? Mégis mit kellett volna erre mondanom? Hiszen teljesen nyilvánvaló, hogy számomra is több egy egyszerű tanárnál. És én pedig szinte elrohantam... Ezek után már biztos egy hisztis picsának tart... és valljuk be, az is vagyok...
Halk kopogásra lettem figyelmes, majd arra, hogy kinyitódik az ajtóm...Megkaptam azt, hogy kezd unalmas lenni ez az egész. Hogy miért kell így túlbonyolítani, miért nem jönnek végre össze, miért utasítja el a lány a tanárt stb...
Aki olyan tanár-diák kapcsolatot akar olvasni, amikor már együtt vannak és élik boldogan életüket, az nem jó helyen keresgél.
Én épp, hogy az oda / ellentétes útra vezető folyamatot szeretném leírni. A történet nem csak és kizárólag a tanár úr és Míra kapcsolatáról szól. Nyilván ez a fő szál, de vannak mellette más egyéb dolgok is. Bocsi, hogy ilyen sokat rizsázok, de ezt muszáj volt leírnom.
És mégegyszer köszönöm a rengeteg visszajelzést!!!! 💖💖💖
Mit szóltok Szilárd és Míra viselkedéséhez?
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...