🔹III / 6. rész🔹

5.9K 277 9
                                    

-Ajj, annyira elegem van már a suliból. Miért kell már megint dogát írnunk? Úgy utálom ezt a tanárt... Szinte minden héten irat valamiből... -nyávogott Viki órák előtt.
Mindenki csendben hallgatta, hiszen már megszoktuk, hogy minden reggel nyávog valami miatt... Néha az időjárás a baja, néha a suli, néha pedig az, hogy hétfő van... vagy kedd... vagy szerda...
-Szerintem nem a tanár hibája, ha nem készülsz fel rendesen egy dolgozatra. -szóltam rá kicsit erősebben, mint kellett volna. Barátaim furcsán méregettek, de szerencsére megjelent Viktor, így Viki már vele foglalkozott. Úgy tűnik kezdenek egész jól összemelegedni. Még a Mikulás bálba is együtt fognak menni. Én asszem egyedül megyek... Máskor Petivel mentem, mint jó barátok. Na de most?!

-Good luck, Míra. -adta át a feladatlapot tanárom. -És el ne felejtsd mit mondtam, ha nem lesz ötös. -súgta úgy, hogy csak én halljam.
-Thank you. -válaszoltam nevetve.
Viki furcsán nézett a mellettem lévő padban, így inkább gyorsan elkezdtem dolgozni.
Elsőként adtam be a papírt, ezért a szabály szerint elhagyhattam a termet. Indulni készültem, de tanárom megállított.
-Míra. Hová mész? -kérdezte, mire mindenki felkapta a fejét.
-Végeztem, vagyis mehetek, nem? -kérdeztem furán.
-Kijavítom most a dolgozatodat, aztán mehetsz. -mondta, majd javítani kezdett. Most ezt miért csinálja?!
-Négyes. Csupán fél pont kellene az ötöshöz. -mondta komolyan.
Mi?! Fél pont?!
-Rendben. Köszönöm. Viszlát. -mondtam flegmán, majd újra az ajtó felé fordultam.
-Tanár úr. Bocsánat, de nem tud fél pontot keresni Míra dolgozatában? Mindig is ötös volt, nem hiszem el, hogy fél pontot nem talál, ha jobban megnézi. -hallottam Viki hangját, ezért megfordultam.
-Viktória. Szerintem még mindig én vagyok a tanár. Ha ez változott volna, azt hiszem közölték volna velem is. Míra dolgozata nagyon szép, de csak négyes. -válaszolt, majd folytatta a már kész dolgozatok javítását.
Viki szomorú mosollyal nézett rám, megrántva vállam elhagytam a termet.
Egyenesen a büfébe indultam, hiszen még nem csengettek ki, így nyugodtan vehetek magamnak egy jegeskávét. Az aulában lévő padon ültem, mikor kicsengettek. Tanárom mosolyogva jött felém, én pedig elfordultam, és szó nélkül hagytam, hogy tovább menjen. Rosszul esik, hogy fél pont miatt nem adott ötöst. Tudom, hogy direkt csinálta. De úgysem fogja kibírni, hogy ne csókoljon meg... Remélem.

-Milyen óránk lesz? -kérdezte Ria. Időközben barátaim csatlakoztak hozzám, amit észre sem vettem.
-Infó... Ezzel a... -válaszolt Viki dühösen.
-Hagyd csak, Viki. Nem számít, hogy négyest adott. Tényleg. -nyugtattam barátnőmet, de ő nem akart lenyugodni.
Becsengettek, ezért felmentünk az emeletre, ahol a géptermek vannak. Amiért így kitolt velem, úgy döntöttem nem fogok hozzászólni. Remélem ez elég büntetés lesz neki.
-Bocsánat a késésért. -nyitotta ki a terem ajtaját tanár úr.
Szokásos helyem az első padban van, rögtön a tanár előtt. Most direkt kettővel arrébb ültem, helyet cserélve Vikivel.
-Viktória. Megkérdezhetem miért nem a helyén ül? -nézett rá laptopja felett.
-Mert rosszul látok, ezért Míra felajánlotta, hogy üljek ide, előre. -hazudott barátnőm.
-Üljenek vissza a helyükre. És menjen szemészetre. -szólt rá bunkón és újra a monitort bámulta.
Duzzogva ültem vissza helyemre. Miután elkezdtem én is az órai feladatot, a gép képernyőjén egy ismeretlen ikon jelent meg. Már szólni akartam tanáromnak, de aztán rájöttem, hogy ez egy megosztott mappa. Az eszköz neve I.0 . Kié ez? Én vagyok az egyes, akkor talán tanár úré lehet az? Félve nyitottam meg.
Egy szöveges dokumentum volt benne, így hát kíváncsian megnyitottam azt is.

Örülnék, ha nem hangolnád ellenem az osztálytársaidat. Csak meg akartalak viccelni, nem kellett volna így felfújni. Este megbeszéljük.

Válaszként csak annyit írtam, hogy más dolgom van este, aztán egész órán a feladattal foglalkoztam.
Én nem hangoltam ellene senkit, a barátaim alapból mellettem állnak.
Mi baja van velem vajon ?!

Meghoztam a következő részt.
Ne haragudjatok, hogy mostanában kevesebbet rakok ki egy nap, de utolértem az eddig megírt részeket, úgyhogy most akármikor van egy kis szabadidőm, a történetet írom/azon gondolkodom.
Igyekszem kicsit behozni a lemaradást és több részt publikálni egy nap.
Remélem azért tetszik nektek ez a rész is. További szép estét! 💖

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now