II / 3.

8K 350 5
                                    

-Erik, kérlek hagyj békén. Nem akarok már veled lenni. Légyszíves menj ki a lakásunkból. -kiabáltam hevesen, mire Erik elkapta a kezem és a csípőjét hozzám préselve a  falnak szorított. Dühösen nézett rám, majd erőszakosan csókolni kezdett. Próbáltam eltolni, de nem sikerült, hiszen sokkal erősebb nálam. Sírtam, ő meg csak csókolt tovább....

Amikor kinyitottam a szemem, nem is tudtam hirtelen, hogy hol vagyok. Ijedten néztem körbe, aztán megláttam tanár urat, ahogy aggódva néz vissza rám.
-Rosszat álmodtál, Míra? -kérdezte kedvesen, mire csak bólintottam és elővettem a telefonomat, hogy megnézzem mennyi az idő.
-Basszus, tanár úr, 10 órától van a verseny. -ugrottam fel gyorsan, mikor realizáltam, hogy háromnegyed órám maradt, majd hozzá láttam megfelelő ruhát keresni.
-A kurva életbe. -káromkodott tanárom is. -Jól elaludtunk... együtt...
Az utolsó dolog, amire emlékszem, hogy megöleltem és simogatni, nyugtatni kezdett. Istenem, mi lesz ha elkésem a versenyről?!
Rekord idő alatt lezuhanyoztam, fogat mostam, felöltöztem, majd megigazítottam a hajam és az arcomat is, ami a tegnapi sírásnak köszönhetően elég rosszul festett, így még sminkelnem is kellett. Mikor kb 15 perc múlva elhagytam a fürdőt, tanárom is elkészülve állt előttem.

-Rendeltem reggelit és jegeskávét. Ha sietünk vele, 45 körül elindulhatunk, az bőven elég. -mondta, mire kopogás hallatszott az ajtó felől.
-Majd én nyitom. -szaladtam az ajtóhoz gyorsan, hogy minél előbb megkapjuk a reggelinket. Mikor kinyitottam, kicsit elszomorodtam, mert sajnos nem a tegnap megismert srác állt előttem. Pedig jó lett volna újra látni, jót beszélgettünk, örültem volna, ha ismét találkozunk.

-Sok sikert! Csak ügyesen, mint amikor gyakoroltunk. -mondta tanárom, amikor már a bemutatóteremben ültünk, körülöttünk a többi versenyzővel, tanárokkal, a zsűrivel és néhány technikai személyzettel.
-És végül, de nem utolsó sorban: Tóth Míra, Budapestről. -szólított ki a zsűri elnöke, mire mosollyal arcomon elindultam a színpad felé.
-Míra rengeteg versenyt nyert már, nemcsak informatikából, hanem angol nyelvből is. A tegnapi nap maximális pontot szerzett hibátlan bemutatóival. Sok sikert, Míra! -beszélt tovább, miközben haladtam a színpad felé. A közönség tapsolt, én pedig mosolyogva köszöntem meg a felkonferálását.

Gondolataim teljesen máshol jártak, amikor megkaptuk az első feladatlapot. Magamban biztattam az agyamat, hogy a feladatra koncentráljon, ami sikerült is. Kizártam minden gondolatomat és könnyedén megoldottam a feladatokat. 20 perc múlva beszedték a papírokat, és kértek pár percet a kijavításhoz. Addig a többi versenyzővel együtt a színpadon elhelyezett padokon ültünk, ahonnan kilátás nyílt a közönségre. Eléggé aggódtam, mert úgy érzem nem válaszoltam mindenre helyesen, de bíztam benne, hogy ez is elég lesz a továbbjutáshoz.
-Szóval, az első körben 5 embertől elbúcsúzunk. A maradék 5 diák pedig szóban válaszolhat majd kérdéseinkre. Aki összességében a legjobban teljesít, az győz. -mondta az elnök.
Szerencsére továbbjutottam, így jött az utolsó megmérettetés. Vettem egy nagy levegőt és minden egyes kérdésre hosszan, összeszedetten válaszoltam.

Amikor végre végeztünk, szinte rohanva mentem a tanáromhoz. Büszkén nézett rám, gratulált, majd gondolkodás nélkül magához ölelt. Kicsit furán éreztem magam, hiszen épp egy tanárom ölelgetett több száz ember előtt, de nem foglalkoztam vele, viszonoztam ölelését.

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now