7.

9.4K 399 19
                                    

20 perc alatt megcsináltam a bemutatót, átnéztem, és megállapítottam, hogy szinte tökéletes. Addig egy árva szót sem szóltunk egymáshoz a tanárral, aki folyton a telefonját és a laptopot nyomkodta. Miután befejeztem a formázást, boldogan szóltam neki, hogy nézze meg, mi a véleménye róla. Többször is végignézte, közben a száját rágcsálta. Milyen érdekes, én is mindig a számat rágom, ha koncentrálok valamire.

-Gyors munka, precíz és tetszenek a színek meg az effektek. Egyetlen dologba kötnék bele csak. Úgy gondolom túl sok a szakkifejezés benne. Az oké, hogy mi tudjuk mit is jelentenek ezek a fogalmak, de az egyszerű felhasználók nem biztos. Ettől függetlenül nagyon jó kis anyag.-foglalta össze véleményét a bemutatómról, ami az internet veszélyeire hívja fel a figyelmet.
-Köszönöm tanár úr. Egyébként a fogalmakra kattintva buborék ugrik fel, amiben olvasható a jelentése. Tehát így minden idegen kifejezést megmagyarázok, ami esetleg nem lenne világos mindenkinek.-mondtam büszkén. Válasza csupán egy elismerő pillantás volt Egyenesen a szemembe nézett, így megállapíthattam, hogy közelről i gyönyörű szemei vannak. És ha jobban meggondolom, a szája is nagyon tetszik, különösen akkor, amikor beszél... És az illata... Mintha most lépett volna ki a zuhany alól. Percekig csak néztük egymást, úgy éreztem, egyszerűen nem tudok betelni a látványával. Valami megfogott benne, amit még én magam sem értek. Aztán hirtelen megszólalt a mobilja, ezzel megszakítva a percek óta tartó szemkontaktust, szerencsére. Szinte egyszerre ugrottunk fel a csörgésre, mint a kisgyerekek, akiket valami rosszaságon kaptak.


📞
-Fekete Szilárd, tessék.-vette fel telefonját, közben én fogtam a pendriveom és sietősen elhagytam a teremből. Volt még kb 15 perc a lyukas órámból, úgyhogy vettem egy jegeskávét a büfében és kiültem az udvarra, mint általában, ha van egy kis szabadidőm.
Szóval Fekete Szilárd a neve. Beírtam a keresőbe a közösségi oldalon, majd néhány kattintás után meg is találtam.  Már vannak közös ismerőseink, pár csaj a suliból nem vesztegeti az idejét.

Kapcsolati állapot: Házas
Hát persze, gondoltam. Egy ilyen férfinak, mint ő, teljesen egyértelmű, hogy van valakije.
Vajon hány éves lehet? Mivel nem vagyunk ismerősök nem mutat minden adatot róla, csupán a születési hónapot és napot.
A képei között láttam 1-2 közös képet egy nem túl szép, de minden képen mosolygó nővel. Találtam néhány képet egy kislányról is, aki nyilván az ő gyermeke. Gyönyörű szemei vannak, akárcsak az apjának. 

Telefonom rezgése szakította félbe nyomozásomat.

  Bejövő hívás: Szerelmem ... 

Talán át kéne már írni a nevét. Például arra, hogy Ne vegyél fel. 


📞
-Szia Erik.-fogadtam hívását sóhajtva. Gondoltam, meghallgatom mit szeretne, hiszen úgy is épp ráérek, és egyébként sem fogja egyhamar feladni, tehát jobb letudni most, mint később, amikor már órán leszek, vagy délután a barátaimmal.

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now